Etter mine beregninger skulle tanta ha kommet på besøk nå, men ingen spor av henne ennå. Tok to tester nå i dag tidlig, og teststreken kom frem klart og tydelig, men det kom ingen tydlig strek nr 2 (tester med sånne billigstrimler). Men når jeg tok opp testene for å granske de ennå nærmere så kunne jeg såvidt skimte en strek til!
Så mitt spørsmål blir da: når en får en negativ test, kan en fremdeles skimte hvor den andre streken skulle ha komt opp?
Lot testene tørke mens jeg var i dusjen, og da var det enklere å se de ekstra strekene, men da var det jo utenfor tidsfristen så det teller ikke...
Nei, tror ikke det skal komme noen antydning til strek hvis det ikke gjelder.. Men har aldri brukt strimler, så vet ikke hvordan det er med dem. Fikk iallefall aldri strek når stavtestene mine var negative..Men uuuultrasvak strek på den første da den var positiv
..prøv igjen i morgen eller i overimorgen du
![]()
Min billigtest var så svaaaaaaaaaak at samboer ikke så denHehe! Men jeg så den!
Mamma til verdens nydeligste Robinsonbaby!
Noah Matheo 14.12.12
Jeg har kunne skimta den noen ganger. Den 22.juli fikk jeg til og med en klar, rosa strek. Men bare negative etterpå![]()
Spraystart 29.04 | ICSI juni 2013
Prøver siden 2007
Jeg har hatt ultrasvake mange ganger uten å være gravid. Spesielt ofte på stavtester fra BT.
Mamma til Knottingen, født 04.07.09.
Ex.u (06 og 11), SA (10, 10, 10, 11)
4 pergokurer 2011, 2 IVF og 1 FER ved Riksen 2012, 1 IVF ved Porsgrunn 2013
2. FER - Ruger på to små eskimoer fra 16.05. TD 30.05
It's hard to wait around for something you know might not happen, but it's even harder to give up, when you know it's everything you want.
~*~Prøvedagbok~*~
Aj, her var både svar jeg vil ha og svar jeg ikke vil ha...
Jeg får vel bare smøre meg med tolmodighet og teste på nytt i morgen (har mest lyst å legge meg nå slik at morgendagen kommer raskere....).
Om det fremdeles blir antydningsstreker i morgen og på onsdag så tror jeg at jeg må teste med en CB digital på onsdag. Da får jeg i det minste et klart svar!![]()
Tok 3 strimmel tester i går som viste svakt positiv, men sterkere enn mandag.
I dag tok jeg 1 strimmel, 1 CB og 1 CB digital (testoman sa du....?). Strimmelen ble svakt positiv, på CB kom det opp et tydelig kryss, og på CB digital kom det opp "Gravid"
Så nå er det glede i heimen![]()
Gratulerer!!![]()
Mamma til verdens nydeligste Robinsonbaby!
Noah Matheo 14.12.12
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)