Etter mine beregninger skulle tanta ha kommet på besøk nå, men ingen spor av henne ennå. Tok to tester nå i dag tidlig, og teststreken kom frem klart og tydelig, men det kom ingen tydlig strek nr 2 (tester med sånne billigstrimler). Men når jeg tok opp testene for å granske de ennå nærmere så kunne jeg såvidt skimte en strek til! Så mitt spørsmål blir da: når en får en negativ test, kan en fremdeles skimte hvor den andre streken skulle ha komt opp? Lot testene tørke mens jeg var i dusjen, og da var det enklere å se de ekstra strekene, men da var det jo utenfor tidsfristen så det teller ikke...
Ingen som vet? Er jo eeeeeeevig lenge til jeg kan teste på nytt imorgentidlig....![]()
Min erfaring er i hvertfall at jeg ikke kan se noen strek når den er negativ, ikke en antydning en gang til hvor den skal være!! Heller ikke evig lenge etter tiden er gått ut...
Men det er jo muligens forskjellig da, vet jo at det kan komme opp en skyggestrek, men synes det er litt rart at det skal komme på begge testene..?? Mulig du faktisk er gravid??
Hvilke farge har strekene? Kanskje litt vanskelig å si, men de sier jo at skyggestrekene er grå, og de positive alltid lik farge som teststreken..
Spørs om du bare må smøre deg med tålmodighet å vente til i morgen, men skjønner at det er vanskelig!![]()
Strekene var ikke grå men rosa, var derfor jeg lurte på om de kan skimtes selv om det er negativt. Er nesten sånn jeg vil at sambo skal ta en test slik jeg får vite helt sikkert hvordan en negativ test ser ut
Gah, akkurat nå har jeg mest lyst å legge meg slik dt snart blir morgen og jeg kan teste igjen!Har kjøpt en CB digital som jeg tenkte å bruke på onsdag om det fremdeles kan se ut som antydning til streker.
Når jeg ble gravid første gang, tok jeg en test dagen før IKM. Den var negativ, trodde jeg. Jeg skimtet en svak rosa strek nr 2, men tenkte som deg at det nok bare var en ønske strek. 2 dager senere tok jeg en CB som viste GRAVID!! I ettertid har jeg også hørt at det ikke vises strek om den er negativ. Men som Line sier, så viste hennes tester det samme selv om hun ikke var gravid. Så smør deg med litt tålmodighet og test igjen om noen dagerLykke til!!
Tro hvabringer oss ? Termin 26. april 2013, og skal ikke vite kjønn
Lykke til med testingen i dag![]()
Takk for det!
Tok 3 tester i dagtidlig (har en haug med billigtester, så må jo få brukt litt av de).
Kontrollstreken kom frem klart og tydelig på alle 3, og etterhvert kom det frem en svaaaak teststrek på alle testene innenfor tiden! Var litt sterkere enn i går, for i dag kunne jeg se strekene mens testene fremdeles lå på vaskenEtter de fikk tørket en god stund ble strekene veldig tydelige, så her tror jeg noe er på gang
Har ikke fortalt noe til sambo ennå, har tenkt å ta en CB digital i morgen og (forhåpentligvis) få opp "Gravid" som jeg kan vise til han.
Våger meg på en gratulerer her
Lykke til med cd i morgen![]()
Hipp hurra! Gratulerer så mye og lykke til med og fortelle samboer! Du må jo være GRAVID![]()
Tro hvabringer oss ? Termin 26. april 2013, og skal ikke vite kjønn
Takk!
Gleder meg veldig til å fortelle det til han for det er utrolig vanskelig å holde det for seg selv, men jeg vil liksom ha litt mer håndfaste bevis en noen supersvake billigstrimler å vise til
Men jeg kjenner det skal bli ekstremt vanskelig å ikke røpe det for venner og familie med det første!
Er yoghurt en sukkerbombe for barn?
At en matvarer inneholder tilsatt sukker betyr ikke nødvendigvis at den er usunn.
Kan man spise ost i svangerskapet?
De fleste oster er trygge å spise når du er gravid, mens andre bør du unngå. Vi gir deg svaret.
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)