Lurer på om jeg kan være gravid, men syns d er litt i tidligste laget til at jeg tørr teste enda.
Noen som har vært borti lignende som jeg beskriver nå?
Min forrige mens var omtrent 1.juli...den oppførte seg merkelig,og blødde noen dråper et par dager før jeg blødde litt mer i en dag også var det over. Nå skulle jeg jo hatt mensen igjen, og nå har jeg blødd noen dråper til og fra helt siden fredag! Venter liksom på at det skal skje noe, men det gjør det da altså ikke. Bare fortsetter å komme noen dråper hver dag.
I tillegg har jeg ømme bryster og har en veldig appetitt om dagen. Er ikke kvalm eller dårlig, men det var jeg heller ikke når jeg var gravid med min sønn.
Noen tanker?
Det er ikke uvanlig å ha småblødninger i løpet av svangerskapet når man egentlig skulle hatt menstruasjon. Kunne du ha blitt gravid i juni?
Ja det er rundt den 15-20.juni jeg evt kunne blitt gravid......
Du kan jo bare teste. Det verste som kan skje er en negativ test. Det er kjipt, men da er det jo bare å prøve om igjen!
![]()
Ja, trur ik jeg vil vente mer. Tester i morra![]()
Hurra!! Meld resultatet, da ;-). Jeg skal teste på tirsdag, og vet ikke enda om jeg holder ut å vente til da. Men har fått flere negative til nå (pga at jeg er utrolig utålmodig), så vil ikke kaste bort flere tester på ikkeno når jeg vet at det ikke blir positivt før neste uke :-P.
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)