Viser resultatene 1 til 8 av 8
    Innmeldt
    Dec 2011
    Poengstyrke
    2

Red face Til dere som har testet positivt :)

Hvordan var utfloden mellom EL og IKM da dere ble gravide?

Jeg prøver inderlig ikke å jakte på symptomer her, men er ikke til å unngå og merke a utfloden denne mnd er helt anderledes enn noengang før, å har aldri vært gravid tidligere.. Så kan jo si at jeg håper det er ett tegn på tidlig graviditet

På forhånd takk

PP13: - fått henvisning til fertilitetsklinikken..

Innmeldt
    Jul 2012
    Poengstyrke
    2

Sv: Til dere som har testet positivt :)

Hei!

Har lest og hørt at flere får mer/økt uflod under svangerskap.
    Utfloden øker og kommer for å beskytte fosteret mot infeksjoner og renser seg for bakterier.
    Dersom utfloden er misfarget og/eller lukter, kan det være infeksjon eller sopp..
    Regner med du visste det siste.
    Håper dette var til hjelp!

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    2

Er det lenge siden du slutta med p-piller eller lignende?det kan ha en del å si tror jeg, hvordan kroppen din "retter seg opp" etterpå..
    Etter at jeg slutta med p-piller var det helt syke tilstander noen ganger.. nå som jeg er gravid er det ganske mye mindre men tykkere på en måte.
    MEN, har lest mange steder at økt utflod er et tegn på gravididet..
    prøv å slappe av, du blir uansett ikke noe mer eller mindre gravid av å tenke så mye den sitter til slutt

Innmeldt
    Dec 2011
    Poengstyrke
    2

Takk for svar girls
    Jeg slutta på p pilla for snart 1 år siden, og har hatt en syklus på 25-26 dager jevnt etter dette, så regner med den er ganske stabil egentlig..

Har jo lagt merke til hvordan kroppen forandrer seg i en syklus nå som vi prøver, så da har jeg lagt merke til at utfloden denne mnd er anderledes enn tidligere 2 pp .. Har vært mer tyntflytene, slimete, litt kremete.. Ingen ømme bryst/brystvorter, litt hodeverk, munnsår? kviser, oppblåst og luft i magen, humøret svinger litt..men det er normalt.. Tenker mindre på om spira er der og jakter på symptomer, men håpet er jo der selvfølgelig
    Har IKM imorgen, og merker noe er på gang nedi der..så regner egentlig med at tr dukker opp innen helga.. Hvis ikke vil det bli en pooositiv overraskelse
    Må bare smøre meg med tålmodighet ja, og det skjer når det skjer.. Er ikke til hjelp eller i det heletatt nødvendig å stresse med å bli gravid, da vil jeg tro det kan ta lang tid og at det heller ikke er så sunt for forholdet faktisk og være så fokusert/besatt..
    Skulle ønske jeg klarte slå fra meg tanken litt og ikke tenke for mye på det heletiden....tanken streifer meg jo flere ganger til dagen!

Innmeldt
    Feb 2005
    Hvor
    Bergen
    Alder
    33
    Poengstyrke
    10

Det er jo helt normalt,det er jo det største som kan skje i ens liv

Har du ikke tatt noen tester enda?

Innmeldt
    Dec 2011
    Poengstyrke
    2

Ikke tatt en eneste test denne pp ikm imorgen, kjenner menssmerter snikende innimellom ja.. Er sikker på at tr dukker opp når hun skal.. Har jo ikke ømme bryst eller noe som helst..

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    2

så lenge du ikke har fått mensen er ikke alt håp ute jeg hadde sykt ømme bryster en gang og fikk mensen.. ikke noe ømme bryst før etter noen uker når jeg var gravid.. håper den sitter for deg snart da

Innmeldt
    Dec 2011
    Poengstyrke
    2

Takk for det svar får jeg innen ett par dager.... Føler virkelig tr er på gang altså .. Pp4 here i come

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •