Viser resultatene 1 til 15 av 15
    Innmeldt
    Apr 2011
    Hvor
    vestlandet
    Poengstyrke
    3

trenger råd og innspill....!

Okei.. Jeg vet dere ikke er graviditetstester noen av dere men dere er close to eksperter Jeg skulle hatt mensen igår iflg min kalender (som har stemt klokkeklart i 6 mnd), men denne mnd bomma den med eggløsningen. (tok el test og fikk "smilefjes den 8.juni, regner med at det er ca 14 dager fra el til ikm???). Så egentlig skulle jeg hatt mensen idag iflg mine bergeninger, dersom det er ca 14 dager fra el til ikm. Jeg har enda ikke fått mensen ( den er superpresis). Negativ test idag med ettermiddagsurin. Bør man alltid teste med morgenurin? Jeg har prøvd i 18 pp å dette er tingen som kommer til å få meg til å klikke tror jeg, om jeg ikke er gravid..

Innmeldt
    Jul 2012
    Poengstyrke
    1

Sv: trenger råd og innspill....!

Hei på deg Man burde alltid teste med morgenurin har jeg hørt, for da er det mest HCG i urinen Kjenner meg veldig igjen i det du sier ang at denne gangen MÅ det klaffe. Men siden du er i pp18 så har du vel erfart dine nedturer Men back to the point, ikke gled deg så altfor mye, for da dukker sikkert tante rød opp i morgen når du står opp :/ MEN du burde selvsagt teste som bare det fremover om ikke mensen kommer. Krysser fingrer og tær for at du har en liten spire der inne <3

Innmeldt
    Apr 2011
    Hvor
    vestlandet
    Poengstyrke
    3

takk for svar Ja jeg føler at hver gang jeg faktisk har troen nå så kommer tanta sintere enn før.. Så nå kommer vel den til å gi meg et vanvittig slag i trynet.. får prøve i morgen tidlig da... guuud jeg håper håper håper.....

Innmeldt
    Jun 2012
    Hvor
    østlandet
    Alder
    33
    Poengstyrke
    1

Vil anbefalle morgenurin jeg og. Lykke til.
    pp13

Innmeldt
    Feb 2005
    Hvor
    Bergen
    Alder
    33
    Poengstyrke
    9

Masse lykke til

Innmeldt
    Feb 2012
    Hvor
    Trøndelag
    Alder
    27
    Poengstyrke
    4

Test helt klart med morgenurin så tidlig da det er den som er mest konsentrert
    Lykke til!
    Krysser fingrene for deg!

Innmeldt
    Apr 2011
    Hvor
    vestlandet
    Poengstyrke
    3

Negativ test i dag morges har de vanlige menssmertene men ingen blod.. Går på do konstant for jeg føler mensen kommer.. Men nei .. Jeg klikker offiselt i vinkel ! Haha men for å være rasjonell her nå ; om testen ikke viste positiv i morges, 15 dpo, så er det vel ikke store kjangsen? Har iallfall ikke hørt om noen som har fått så sen positiv test, har dere ?

Innmeldt
    Jul 2012
    Poengstyrke
    1

Åh, det må være kjipt! Du kan jo selvfølgelig få deg selv til å tro at testene du har tatt har vært ødelagt, og ikke fungerende. Selv om det er ganske så usansynlig da, desverre Grunnen til at du er så lenge etter med mensen kan være en hormonforstyrrelse. Tro meg, know the feeling Men jeg krysser alt jeg har for at det ligger en vanskelig og trass spire i magen din, som snart finner ut at den vil gi lyd fra seg

Innmeldt
    Jul 2012
    Poengstyrke
    2

Hei!

Anbefaler at du bruker morgenurin ja, og det kan hende tanta kommer snart..
    Men jeg skal krysse alle fingrer for deg!

Innmeldt
    Apr 2011
    Hvor
    vestlandet
    Poengstyrke
    3

Å der kom den jæ*** tanta med ett superbrak... Klikk!

Innmeldt
    Jul 2012
    Poengstyrke
    2

Huff..føler med deg

Følte det samme når jeg fikk tanta for snart 2 uker siden..
    Jeg er i min 2. pp nå, så skal ikke klage.. Håper du får klaff på pp 19!

Innmeldt
    Apr 2011
    Hvor
    vestlandet
    Poengstyrke
    3

Takk for det men jeg orker ikke en pp 19 tror jeg , det har vært 18 skuffelser og nå orker ikke psyken mer.. Gråter ukontrollert akkurat nå, og jeg hater å gi opp og deg hater å være en sutrekopp... Men nå er det nok , iallfall så er det pause .. Lykke til alle sammen, håper dette bare er en dårlig dag og at jeg er tilbake om ett par mnder

Innmeldt
    Apr 2012
    Hvor
    Østfold
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av mini.me Se innlegg
    Takk for det men jeg orker ikke en pp 19 tror jeg , det har vært 18 skuffelser og nå orker ikke psyken mer.. Gråter ukontrollert akkurat nå, og jeg hater å gi opp og deg hater å være en sutrekopp... Men nå er det nok , iallfall så er det pause .. Lykke til alle sammen, håper dette bare er en dårlig dag og at jeg er tilbake om ett par mnder
    Huff da! Jeg et følelsen av å blir skuffet gang på gang, men ikke gi opp! Har du vært til utredning? Ser du har prøvd ei stund, ta kontakt med lege og start utredning. Ofte kan det være små ting altså!! (En kollega av meg prøvde i 2 år, gikk til legen som fant ut at hun hadde EL under mensen...og at de måtte ha sex når hun hadde mens, hun ble gravid med en gang). Så det kan være små ting en kan gjøre, og så blir man gravid til slutt.

Håper du finner styrken til å bli mer positiv snart, skjønner det er tøft, det tar på å være prøver altså. En god klem til deg! Og husk at du er ikke alene om å gråte og være fortvilet...men det blir din tur til å stå der med to blå også! Det er de færreste som ikke kan bli gravid og bære frem sitt eget barn.

Innmeldt
    Feb 2005
    Hvor
    Bergen
    Alder
    33
    Poengstyrke
    9

Sitat Opprinnelig lagt inn av mini.me Se innlegg
    Ja,det må være tøft å prøve så lenge..er så innmari urettferdig!!!
    Håper det går bedre med deg og at vi ser deg her inne igjen om ikke så lenge

Innmeldt
    Apr 2008
    Hvor
    Bergen
    Alder
    30
    Poengstyrke
    32

Mange til deg, håper det bor en liten spire i magehuset ditt når du er tilbake.
    Rocketrollet.2009.
    Bøllefrøet. 2011.
    Lille musen er ventet i September 2013.

Annonsebilag

Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!

Vårens festmat
Her finner du en rekke flotte retter til festbuffeen

17-mai kaken
Vi gir deg tips og råd til hvordan du skal bake den perfekte 17.mai kaken.

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •