Okei.. Jeg vet dere ikke er graviditetstester noen av dere men dere er close to eksperterJeg skulle hatt mensen igår iflg min kalender (som har stemt klokkeklart i 6 mnd), men denne mnd bomma den med eggløsningen. (tok el test og fikk "smilefjes den 8.juni, regner med at det er ca 14 dager fra el til ikm???). Så egentlig skulle jeg hatt mensen idag iflg mine bergeninger, dersom det er ca 14 dager fra el til ikm. Jeg har enda ikke fått mensen ( den er superpresis). Negativ test idag med ettermiddagsurin. Bør man alltid teste med morgenurin? Jeg har prøvd i 18 pp å dette er tingen som kommer til å få meg til å klikke tror jeg, om jeg ikke er gravid..
![]()
Hei på degMan burde alltid teste med morgenurin har jeg hørt, for da er det mest HCG i urinen
Kjenner meg veldig igjen i det du sier ang at denne gangen MÅ det klaffe. Men siden du er i pp18 så har du vel erfart dine nedturer
Men back to the point, ikke gled deg så altfor mye, for da dukker sikkert tante rød opp i morgen når du står opp :/ MEN du burde selvsagt teste som bare det fremover om ikke mensen kommer. Krysser fingrer og tær for at du har en liten spire der inne <3
takk for svarJa jeg føler at hver gang jeg faktisk har troen nå så kommer tanta sintere enn før.. Så nå kommer vel den til å gi meg et vanvittig slag i trynet.. får prøve i morgen tidlig da... guuud jeg håper håper håper.....
![]()
Vil anbefalle morgenurin jeg og. Lykke til.
pp13
Masse lykke til![]()
Negativ test i dag morgeshar de vanlige menssmertene men ingen blod.. Går på do konstant for jeg føler mensen kommer.. Men nei .. Jeg klikker offiselt i vinkel ! Haha
men for å være rasjonell her nå ; om testen ikke viste positiv i morges, 15 dpo, så er det vel ikke store kjangsen? Har iallfall ikke hørt om noen som har fått så sen positiv test, har dere ?
Åh, det må være kjipt! Du kan jo selvfølgelig få deg selv til å tro at testene du har tatt har vært ødelagt, og ikke fungerende. Selv om det er ganske så usansynlig da, desverreGrunnen til at du er så lenge etter med mensen kan være en hormonforstyrrelse. Tro meg, know the feeling
Men jeg krysser alt jeg har for at det ligger en vanskelig og trass spire i magen din, som snart finner ut at den vil gi lyd fra seg
![]()
Hei!
Anbefaler at du bruker morgenurin ja, og det kan hende tanta kommer snart..
Men jeg skal krysse alle fingrer for deg!![]()
Å der kom den jæ*** tanta med ett superbrak... Klikk!
Huff..føler med deg![]()
Følte det samme når jeg fikk tanta for snart 2 uker siden..
Jeg er i min 2. pp nå, så skal ikke klage.. Håper du får klaff på pp 19!![]()
Takk for detmen jeg orker ikke en pp 19 tror jeg , det har vært 18 skuffelser og nå orker ikke psyken mer.. Gråter ukontrollert akkurat nå, og jeg hater å gi opp og deg hater å være en sutrekopp... Men nå er det nok , iallfall så er det pause .. Lykke til alle sammen, håper dette bare er en dårlig dag og at jeg er tilbake om ett par mnder
![]()
Huff da!Jeg et følelsen av å blir skuffet gang på gang, men ikke gi opp! Har du vært til utredning? Ser du har prøvd ei stund, ta kontakt med lege og start utredning. Ofte kan det være små ting altså!! (En kollega av meg prøvde i 2 år, gikk til legen som fant ut at hun hadde EL under mensen...og at de måtte ha sex når hun hadde mens, hun ble gravid med en gang). Så det kan være små ting en kan gjøre, og så blir man gravid til slutt.
Håper du finner styrken til å bli mer positiv snart, skjønner det er tøft, det tar på å være prøver altså. En god klem til deg!Og husk at du er ikke alene om å gråte og være fortvilet...men det blir din tur til å stå der med to blå også! Det er de færreste som ikke kan bli gravid og bære frem sitt eget barn.
![]()
Mangetil deg, håper det bor en liten spire i magehuset ditt når du er tilbake.
Rocketrollet.2009.
![]()
Bøllefrøet. 2011.
Lille musen er ventet i September 2013.
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)