Jeg eeeeelsker iHerb, og jeg vet jeg ikke er alene. Så, hva venter DU på?
Mamma til Knottingen, født 04.07.09.
Ex.u (06 og 11), SA (10, 10, 10, 11)
4 pergokurer 2011, 2 IVF og 1 FER ved Riksen 2012, 1 IVF ved Porsgrunn 2013
2. FER - Ruger på to små eskimoer fra 16.05. TD 30.05
It's hard to wait around for something you know might not happen, but it's even harder to give up, when you know it's everything you want.
~*~Prøvedagbok~*~
Selv venter jeg på:
- Tre pakker Shirataki Angel Hair Pasta (lavkarbo pasta!)
- Tre pakker Shirataki Fettucini Pasta (lavkrabo igjen)
- Tre pakker Shirataki Miracle Rice (oooog lavkarbo ris!)
- Kiss My Face Potent and Pure Pore Shrink
- Alba Botanica Facial Cleanser
- Avalon Organics Vitamin C Sun Aging Defence
- Avalon Organics Lavender Luminozity
- Phycisian's Formula Inc Organic Wear Mascara
- Badger Company Lip Tint and Shimmer
- Yogi Tea Tahitian Vanilla Hazelnut
- Yogi Tea Chai Rooibos
- Yummy Earth Organic Lollipops til Knottingen
Det er jo tilbud tilbud tilbud, så når jeg skulle bestille Miracle Noodles for å prøve, så måtte jeg jo fylle på med annet snask![]()
It's hard to wait around for something you know might not happen, but it's even harder to give up, when you know it's everything you want.
~*~Prøvedagbok~*~
Aldri hørt om dette her jeg.
Må kanskje prøve.![]()
Jeg har vurdert å bestille diverse herfra, men litt usikker på leveringskostnaden. Hadde en del varer i handlekurven og skulle gå til utsjekk, men så så det ut til at leveringskostnaden ble høyere enn det jeg hadde bestilt varer for. Og da føltes det litt bortkastet...
Hva har du/dere betalt i porto? Jeg skjønner at det avhenger av hva man bestiller, men uansett![]()
januar 2010
Hva? Tuller du? *sjokk* Iherb er HIMMELEN. Hvertfall for sånn som meg, som trenger lavkarbo-produkter (du får stor-pakker med atkinsbarer til samme pris som én bar her til lands), økologiske produkter og "snille" hudpleieprodukter. Det er jo så vannvittig billig!
Hvis du bestiller ting som til sammen veier mindre enn 4 pounds (ca. 1,8 kilo, kan sjekkes i handlekurven), så får du minste portokostnad - 6 dollarOg av og til får man tilsendt mail med tilbud om gratis luftpost, da har man varene etter et par dager. Med billigste alternativ tar det 1-2 uker.
~*~Prøvedagbok~*~
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)