Side 3 av 11 FørstFørst 12345 ... SistSist
Viser resultatene 51 til 75 av 268
    Innmeldt
    Jun 2012
    Hvor
    østlandet
    Alder
    33
    Poengstyrke
    2

Sv: Vi som håper på positiv test i august :)

jeg bestilte EL tester, g-tester, sædvennlig glidemiddel og termometer i helga og pakken kom i går. Jeg følte meg som en unge på julaften

Tempingen er i gang og til søndag setter jeg i gang med EL testing. Skal bli spennende.
    pp13

Innmeldt
    Jul 2012
    Poengstyrke
    1

Hihi Jeg har også bestilt sædvennlig glidemiddel, tror det kanskje har kommet idag(har ikke sett i postkassen enda).
    Håper det er bra greier siden jeg har eggeløsning idag vistnok haha.
    Så det passer bra at det kommer nå!
    Jeg har tendenser til å bli fort sår(ikke fordi jeg ikke er våt), så jeg håper glidemiddel funker mot det hvertfall

Innmeldt
    Apr 2012
    Hvor
    Østfold
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av Ms.ClaireR Se innlegg
    jeg bestilte EL tester, g-tester, sædvennlig glidemiddel og termometer i helga og pakken kom i går. Jeg følte meg som en unge på julaften

Tempingen er i gang og til søndag setter jeg i gang med EL testing. Skal bli spennende.
    Hihi, jeg vet...denne babyen har kostet flesk allerede etter hva jeg har tisset på og tatt av folat og vitaminer...og jeg er ikke gravid enda heller. Neste uke UL til Gyn for å sjekke om alt er som det skal (uroer meg litt for mye tror jeg!) og det koster det også. Godt vi har god råd!

Lykke til, håper du får klaff med eltester! Det føles utrolig godt å få positiv eltest iallefall!! Jeg har brukt CB sine eltester også, så utrolig gøy med alle de smilefjesene, hehe, jeg bare roper til gubben; "kom igjen...smiiiiilefjes" og viser han det søte smilefjestet Nå som jeg har innsett at dette kan ta mye lengere tid enn jeg trodde har jeg betilt masse eltester på billigtester.no. Ikke noe morsome smilefjes der, men men.

Innmeldt
    Jul 2012
    Poengstyrke
    1

Hihi, ja de testene jeg har er bare to streker. Men funker sikkert likebra?
    Jeg ble helt i ekstase når jeg såg jeg hadde el. Ble liksom "tatt på sengen" da jeg ikke hadde trodd jeg skulle ha det nå og at det ville ta laaang tid før kroppen kom i gang etter p-ring slutt.
    Men det er jo mindre hormoner i p-ring så kanskje det er derfor det går litt fortere Hope soo!!

Masse lykke til til dere! Spennendes!!

Innmeldt
    Jun 2012
    Hvor
    østlandet
    Alder
    33
    Poengstyrke
    2

Ja, den ungen har allerede kostet en del hundrelapper, og sambo da, som kjøpte boxere for nærmere 1000 kr i løpet av en uke jaja, slipper ihvertfall å bruke penger på p-piller.

Du får ha lykke til med gyn us Snuffi jeg kjøpte fra fertil.no. Har en CB gravidtest med ukeindikator, ellers har jeg bare billige strimmel tester. Men gleder meg til å teste! Vi reiser på ferie i morgen med familien min så ikke mye privatliv de neste 10 dagene. Vi får snike oss til litt mens de andre er og handler så det skal nok bli babylaging på Beitostølen.
    pp13

Innmeldt
    Jul 2012
    Poengstyrke
    1

Hmmm, begynte å blø masse jeg nå. Er det mulig å ha EL sammtidig som TR?

Innmeldt
    Apr 2012
    Hvor
    Østfold
    Poengstyrke
    2

Takk for det, Ms.ClaireR, håper det går bra og at det ser bra ut der inne. Litt skummelt også, googler så mye og tror jeg har litt av hvert som gjør det vanskelig for meg å bli gravid. Gubben har jo to barn fra før, som forøvrig satt på første forsøk, så siden vi ikke har barn sammen enda men prøver, så ville han også at jeg skulle ta en sjekk for å sjekke om alt er bra med eggstokker og sånt. Jeg er av natur en urolig bekymrer, så da følger jeg sambos råd og tar en sjekk nå. Vet en skal ikke ta kontakt med lege og sånt før man har prøvd i et år, men men.

Lykke til med babylaging på Beitostølen! Hehe. Her håper jeg EL er litt forsinket og ikke kommer den 1.aug, men venter til den 3.aug...da er jeg å besøker mannen på jobb på Svalbard! Jeg tar sikte på en liten polarspire! Hihi...

Hmm, Underverker; mange blør litt når de har EL...kan jo være det? Når skal du egentlig ha IKM da? Det er mulig å ha EL samtidig som TR...en kollega av meg prøvde i 2 år. Hun gikk til legen og fikk beskjed om å ha sex når hun hadde mens, hun hadde nemmelig EL under mensen...syklusen hennes var veldig kort da, 21 dager og hun hadde somregel mens i mange dager. Hvor lange er syklusene dine da? EL kommer jo somregel 14 dager før neste mens.

Innmeldt
    Oct 2010
    Hvor
    Telemark
    Alder
    23
    Poengstyrke
    3

Hehe.. sånn var det her også! Var sikker på jeg skulle ha TR sist uke. Men tok tilfeldigvis en EL test da jeg fikk dem i posten og den var positiv

Men jeg lurer.. Den viste positiv på torsdagen - og jeg hadde ikke sex før fredag ettermiddag. Er jeg innafor da? Etter EL har jeg hatt utrooolig ømme bryster.. og det gir seg ikke heller.. Og i går som var 4 dager etter sex, fikk jeg litt farge på utfloden, litt vanskelig å si hvilke farge egentlig, men litt gul-rosa.. Men bare en gang mens jeg var på do, så var det over.. Spesielt.. Har hatt vondt i puppene før rundt EL( regner med det er rundt da).. Men pleier jo å gå fort over, det har det ikke gjort nå.

Mulig jeg rett og slett bare håper så inderlig at den skal sitte på første forsøket.. blir gal av å vente på å teste

Innmeldt
    Jun 2012
    Hvor
    østlandet
    Alder
    33
    Poengstyrke
    2

Hihi, takk for det Snuffi og lykke til med polarbaby-laging Dumt at egget bare lever i 24 timer! Du får holde oss oppdatert! Heldigvis har hytta vår internet tilgang så jeg får fulgt litt med her. Er desverre meldt dårlig vær til helga så da er laptop'en god å ha. Alt er sikkert i orden med deg men jeg kjemmer meg igjen i hva du sier. Noen ganger hater jeg Goggle men kan lissom ikke la vær hellersambo ble operert for akkutt lyskebrokk når han var baby og jeg har lest flere steder at slike operasjoner kan skade sædlederene særlig hos guttebabyer fordi alt er så smått der nede. Jeg ble kjempedeppa og gjode han opprørt og bekymret også, kansje for ingenting, sukk.
    pp13

Innmeldt
    Jul 2012
    Poengstyrke
    1

Sitat Opprinnelig lagt inn av Snuffiluffi Se innlegg
    Hmm, Underverker; mange blør litt når de har EL...kan jo være det? Når skal du egentlig ha IKM da? Det er mulig å ha EL samtidig som TR...en kollega av meg prøvde i 2 år. Hun gikk til legen og fikk beskjed om å ha sex når hun hadde mens, hun hadde nemmelig EL under mensen...syklusen hennes var veldig kort da, 21 dager og hun hadde somregel mens i mange dager. Hvor lange er syklusene dine da? EL kommer jo somregel 14 dager før neste mens.
    Jeg pleier å ha mensen fra 10-14 dager, og ikke lenge mellom hver mensen.
    IKM var 23 juli, begynte å blø litt 21-22 juli men veldig lite. Men nå etter vi haddes sex virket det som det "løsnet" litt.
    Jeg blør hvertfall som om jeg skulle hatt mensen og fikk mer smerter nå enn før sexen. Og begge EL testene var tydelig positiv.
    http://i49.tinypic.com/241s0m1.jpg

Innmeldt
    Apr 2012
    Hvor
    Østfold
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av Ms.ClaireR Se innlegg
    Hihi, takk for det Snuffi og lykke til med polarbaby-laging Dumt at egget bare lever i 24 timer! Du får holde oss oppdatert! Heldigvis har hytta vår internet tilgang så jeg får fulgt litt med her. Er desverre meldt dårlig vær til helga så da er laptop'en god å ha. Alt er sikkert i orden med deg men jeg kjemmer meg igjen i hva du sier. Noen ganger hater jeg Goggle men kan lissom ikke la vær hellersambo ble operert for akkutt lyskebrokk når han var baby og jeg har lest flere steder at slike operasjoner kan skade sædlederene særlig hos guttebabyer fordi alt er så smått der nede. Jeg ble kjempedeppa og gjode han opprørt og bekymret også, kansje for ingenting, sukk.
    Kjenner igjen det der med å bli deppa for ingenting ja. Hihi. Huff, da TR kom 2 dager for tidlig denne gangen, satt jeg bare å grein. Grein på telefonen til gubben også, han er mer positiv enn meg altså. Men når TR nærmer seg slutten, blir humøret mitt bedre også. Det som er litt irritetende denne gangen er at TR kom 2 dager for tidlig...det betyr at EL også endrer dato, og det er mulig da at vi ikke rekker EL denne gangen pga jobben til sambo. Hadde forrige TR kommet litt senere, hadde vi rukket det. Grrrrr! Sånn er det å ha en mann i forsvaret og som er mye borte! Men håper på at EL kommer litt senere, sånn at vi har en sjanse på en polarbaby laga på Svalbard

Jeg tenker at samboeren din er helt sikkert fruktbar. Sjansene for at noe skal ha skjedd under operasjonen er ganske liten. Går an å få samboeren din til å sjekke svømmerene sine også, det er mye enklere det enn å undersøke oss damer. Regner med jeg er fruktbar også, tar bare litt tid.

Innmeldt
    Apr 2012
    Hvor
    Østfold
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av Underverker Se innlegg
    Jeg pleier å ha mensen fra 10-14 dager, og ikke lenge mellom hver mensen.
    IKM var 23 juli, begynte å blø litt 21-22 juli men veldig lite. Men nå etter vi haddes sex virket det som det "løsnet" litt.
    Jeg blør hvertfall som om jeg skulle hatt mensen og fikk mer smerter nå enn før sexen. Og begge EL testene var tydelig positiv.
    Jeg mener hvor mange dager er det mellom 1.mensdag og når mensen begynner igjen? En normal syklus er ca 28 dager (noen varierer da, men alt fra 21 til 35 dagers syklus har mest sannsynlig regelmessige eggløsninger). Mine sykluser er på 25-30 dager. Jeg har da EL på dag 12-17 avhengig av hvor lang syklusen er. Hvis du har en syklus på 28 dager, har du EL på dag 14. EL er ALLTID 14 dager før mens, men ikke alltid 14 dager etter første mensdag. Syklusdag 1 er altså første mensdag.

Hvis du har mensen 10-14 dager i ett strekk, ville jeg ha gått til legen, kan være hormonene dine som er i ubalanse. Min mens varer i eksakt 5 dager. Hvis du har en syklus på 25-28 dager (altså en normal syklus) og du har gått over IKM, vil jeg tro at du får TR nå. Men at EL testene dine var positive, det er rart... Kan jo være greit med sex siden de var positive

Innmeldt
    Jul 2012
    Poengstyrke
    1

Jeg mener hvor mange dager er det mellom 1.mensdag og når mensen begynner igjen? En normal syklus er ca 28 dager (noen varierer da, men alt fra 21 til 35 dagers syklus har mest sannsynlig regelmessige eggløsninger). Mine sykluser er på 25-30 dager. Jeg har da EL på dag 12-17 avhengig av hvor lang syklusen er. Hvis du har en syklus på 28 dager, har du EL på dag 14. EL er ALLTID 14 dager før mens, men ikke alltid 14 dager etter første mensdag. Syklusdag 1 er altså første mensdag.

Hvis du har mensen 10-14 dager i ett strekk, ville jeg ha gått til legen, kan være hormonene dine som er i ubalanse. Min mens varer i eksakt 5 dager. Hvis du har en syklus på 25-28 dager (altså en normal syklus) og du har gått over IKM, vil jeg tro at du får TR nå. Men at EL testene dine var positive, det er rart... Kan jo være greit med sex siden de var positive
    Hehe, leger har jeg vært hos Spesialister både i Tønsberg, Bergen og Stavanger. Er ingenting galt med meg Jeg er bare plaget med lang blødning og sterke menssmerter.
    De finner ingen unormale polypper heller og alt ser bra ut. Livmor og slimhinner er helt fine også.
    Har testet ut et par prevesjoner for å finne en som jeg ikke fikk mellomblødninger av, og p-ring er den eneste som har fungert.

Nå er jeg ikke helt sikkert på syklusen min da jeg har hatt p-ring under 1 år, og hormonspiral i 1.5 år før det. Så jeg har faktisk ikke snøring.
    Men da jeg hadde p-ring fikk jeg mensen i ca 10-12 dager med mye blod de første 6 dagene, og liiite resten av dagene. Og fikk mensen til vanlig tid når jeg skulla ha ringpause.
    Men jeg har jo uansett fått positiv EL test, så jeg har vel eggeløsning? Jeg regner ut ca 28/29 dagers syklus. (fikk mens 24 juni og mensen igjen den 21/22 juli)

Innmeldt
    Apr 2012
    Hvor
    Østfold
    Poengstyrke
    2

Hehe, leger har jeg vært hos Spesialister både i Tønsberg, Bergen og Stavanger. Er ingenting galt med meg Jeg er bare plaget med lang blødning og sterke menssmerter.
    De finner ingen unormale polypper heller og alt ser bra ut. Livmor og slimhinner er helt fine også.
    Har testet ut et par prevesjoner for å finne en som jeg ikke fikk mellomblødninger av, og p-ring er den eneste som har fungert.

Nå er jeg ikke helt sikkert på syklusen min da jeg har hatt p-ring under 1 år, og hormonspiral i 1.5 år før det. Så jeg har faktisk ikke snøring.
    Men da jeg hadde p-ring fikk jeg mensen i ca 10-12 dager med mye blod de første 6 dagene, og liiite resten av dagene. Og fikk mensen til vanlig tid når jeg skulla ha ringpause.
    Men jeg har jo uansett fått positiv EL test, så jeg har vel eggeløsning? Jeg regner ut ca 28/29 dagers syklus. (fikk mens 24 juni og mensen igjen den 21/22 juli)
    Så bra å høre at alt var ok med deg. Hvis du har en syklus på 28-29 dager, og du fikk mens 21/22 juli, så vil jeg ikke tro du har EL nå... Har du tatt en graviditetstest? Kan være at du er gravid, og derfor fikk positiv eltest, og at du spotter bare litt nå (mange gjør jo det tidlig i svangerskapet og tror det er mens). Mange får positiv eltest når de er gravide!

Innmeldt
    Jul 2012
    Poengstyrke
    1

Jeg kan rett og slett ikke nok om tema til å svare deg.. googlet litt og fikk veldig spredte meninger... Noen mener at el tester som slår ut positivt ved mens er fordi det slår ut på et hormon man har ved mens, andre sier de har fått beskjed om at el ved mens er helt vanlig...

Innmeldt
    Jul 2012
    Poengstyrke
    1

Så bra å høre at alt var ok med deg. Hvis du har en syklus på 28-29 dager, og du fikk mens 21/22 juli, så vil jeg ikke tro du har EL nå... Har du tatt en graviditetstest? Kan være at du er gravid, og derfor fikk positiv eltest, og at du spotter bare litt nå (mange gjør jo det tidlig i svangerskapet og tror det er mens). Mange får positiv eltest når de er gravide!

Jeg er jo ikke sikker på om syklusen min er slik, eller om det var bare tilfeldig siden jeg sluttet på p-ring 23 juni. Så er det vel litt tidlig å vite hvordan syklusen min er etter p-ringslutt.
    Men jeg er ikke gravid, vist du ser på bildet jeg la ved så er den negativ og EL testene positive. Går det an å få falske positive falske EL tester da???

Innmeldt
    Apr 2012
    Hvor
    Østfold
    Poengstyrke
    2

Jeg er jo ikke sikker på om syklusen min er slik, eller om det var bare tilfeldig siden jeg sluttet på p-ring 23 juni. Så er det vel litt tidlig å vite hvordan syklusen min er etter p-ringslutt.
    Men jeg er ikke gravid, vist du ser på bildet jeg la ved så er den negativ og EL testene positive. Går det an å få falske positive falske EL tester da???
    Hmm, merkelig. Hehe. En har alltid LH hormonet i kroppen, men ikke så mye at det slår ut på en test, unntatt like før eggløsning da LH nivået øker betraktelig. Enten kan det være en falsk positiv, eller så har du EL snart. Kan jo hende du har EL litt tidligere enn vanlig pga syklustull. Hopp i høyet, og se om du får TR om 14 dager, da hadde du mest sannsynlig EL nå. Lykke til, håper det klaffer for dere! Jeg har villet ha sex nå hvis dere kan, en vet jo aldri, så det kan godt tenkes det blir klaff nå og at du har EL.

Innmeldt
    Jul 2012
    Poengstyrke
    1

Hehe, sex hadde vi idag! Det merkelige var jo at før vi hadde sex blødde jeg såvidt og liite smerter. Rett etterpå fikk jeg enda mer blod som ved mens og enda vondere. Akkurat som eg trengte et lite "dytt" for å komme skikkelig igang med mens. Jeg vet ikke.
    Men vi kommer til å ha sex selvom, får bare ta det i dusjen så vi unngår gris, haha!!
    Han er med på det han så
    Skal ta en EL test imorgen også. Tok jo to idag for å være helt sikker, så rart å få to falske.
    Men jeg tror egentlig det er syklusen som er rar og at jeg har mensen og el på likt jeg. Merkelig. Det er jo mulig så.
    Sist endret av Underverker; 25-07-12 kl 23:28.

Innmeldt
    Jul 2012
    Poengstyrke
    1

Tok to nye i kveld jeg bare for å se om jeg kunne fått falsk positiv idag. Men begge de to testene var positive.
    Like tydelige som de tidligere på dagen.
    Skal teste en imorgen også for å se
    Syns jo det er veldig rart om jeg skal få 4 falske positive el tester, men men.
    Mensen har jeg hvertfall.
    Hadde hvertfall aldri trodd jeg skulle få el nå, for det passer jo rimlig dårlig å få TR på besøk om 14 dager, da jeg gifter meg om 17 dager....Var jo ikke sånn vi hadde tenk det skulle bli.
    Så håper virkelig at det går på dette forsøket!! Da slipper vi å styre med det videre og jeg slipper TR på bryllupsdag/bryllupsreise.

Bare ikke mensen ødelegger for at spermen skal komme seg frem så er det vel like stor sjanse for å klare det? Eller.

Denne er fra morgenurin http://i49.tinypic.com/241s0m1.jpg
    Denne er nå fra kveldsurin(sorry døgnrytmen, har jobbet nattevakter haha) http://i50.tinypic.com/id6esp.jpg og dette bildet er etter jeg har drukket 4 store glass med vann.

Innmeldt
    Oct 2010
    Hvor
    Telemark
    Alder
    23
    Poengstyrke
    3

Ser ut som du har hatt EL da, de to siste er jo negative etter som jeg har skjønt, fordi streken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Var sånn på meg i forrige uke også. Hadde klar positiv torsdag og fredagmorgen - fredagkveld og lørdag var streken blitt svakere enn kontrollstreken og da tror jeg at EL hadde vært

Men aldri hørt om noen som har mensen samtidig som EL. Men jeg er relativ ny i detta jeg også, så kan ikke så mye om det ennå

Innmeldt
    Jul 2010
    Hvor
    Østlandet
    Alder
    24
    Poengstyrke
    3

Smboeren min tok med seg sønnen vår på bilcross i dag og jeg fikk sove lenge. Så når jeg våknet bestemte jeg meg rett og slett for å ta en graviditetstest. Ikm er i morgon så tenkte at det kanskje var for tidlig.. Men neida fikk 2 STREKER:d:d:d Var en sånn billigstrimmel, så ska teste med en clearblue i morgon.. Tenk jeg er mulighens gravid igjen....Jippi

Innmeldt
    Sep 2011
    Hvor
    Østlandet
    Poengstyrke
    2

Du er ikke bare muligens gravid igjen, du ER gravid igjen! To streker er to streker! Gratulerer så utrolig mye, heldige du!!

Innmeldt
    Jul 2010
    Hvor
    Østlandet
    Alder
    24
    Poengstyrke
    3

Sitat Opprinnelig lagt inn av taimat Se innlegg
    Du er ikke bare muligens gravid igjen, du ER gravid igjen! To streker er to streker! Gratulerer så utrolig mye, heldige du!!
    Takk!!! Ja er veldig heldig!!!!

Innmeldt
    Dec 2011
    Poengstyrke
    2

Gratulerer mariosuper!! er selv 2 dager over ikm..tørr ikke teste, har ingen tester liggende heller da, føler tr er rett rundt hjørnet da og føler meg ikke gravid, så tørr ikke håpe.. hvordan føler du deg og har følt deg mellom el og ikm?

PP13: - fått henvisning til fertilitetsklinikken..

Innmeldt
    Feb 2005
    Hvor
    Bergen
    Alder
    33
    Poengstyrke
    10

Sitat Opprinnelig lagt inn av mariosuper88 Se innlegg
    Smboeren min tok med seg sønnen vår på bilcross i dag og jeg fikk sove lenge. Så når jeg våknet bestemte jeg meg rett og slett for å ta en graviditetstest. Ikm er i morgon så tenkte at det kanskje var for tidlig.. Men neida fikk 2 STREKER:d:d:d Var en sånn billigstrimmel, så ska teste med en clearblue i morgon.. Tenk jeg er mulighens gravid igjen....Jippi

Gratulerer så mye

Side 3 av 11 FørstFørst 12345 ... SistSist

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •