Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: Legoland

Innmeldt
    Jul 2007
    Poengstyrke
    500

Legoland

Til dere som har vært i legoland:

Er det såpass med aktiviteter for mindre barn, at man kan reise med småbarn; Elste er 4år ca? Eller burde man vente til de blir større..
    Hvor mangen timer brukte dere i legoland? Prøver og finne ut hva som er "normal" tid og bruke der..

Tips og råd om gode spiseplasser i legoland..

Ellers så motas tips og råd me takk

Innmeldt
    Dec 2005
    Poengstyrke
    49

Sv: Legoland

Legoland er fint for små barn. Er faktisk mer for små barn der enn for større.

Vi var der i en og en halv dag, og jeg synes det var greit. Det er mye å finne på der.

Innmeldt
    Nov 2005
    Hvor
    Akershus
    Alder
    27
    Poengstyrke
    22

Vi skal til Legoland i august, og da er vi der på 4-årsdagen hans. Satser på at det er masse for han å gjøre der. Han elsker lego hvertfall, så blir nok mye moro å se på.

Innmeldt
    Jul 2007
    Poengstyrke
    500

Ok Vi tar nok også turen i august da tenker jeg

Innmeldt
    Oct 2008
    Hvor
    I et hvitt hus.
    Alder
    27
    Poengstyrke
    500

Synes dere kan ta turen nå jeg!!
    09 & 11

Blogg: Nenne og prinsenes hverdag

Innmeldt
    Jul 2007
    Poengstyrke
    500

Sitat Opprinnelig lagt inn av Nenne Se innlegg
    Synes dere kan ta turen nå jeg!!
    Dere der nå??

Kan ikke dere bli ett par uker til da.. :P Vi kommer helt i starten av august :P

Innmeldt
    Oct 2008
    Hvor
    I et hvitt hus.
    Alder
    27
    Poengstyrke
    500

Sitat Opprinnelig lagt inn av Pooh Se innlegg
    Dere der nå??

Kan ikke dere bli ett par uker til da.. :P Vi kommer helt i starten av august :P
    Jupp! Ankom i dag. Vi blir her en uke, så reiser vi hjem igjen. Synd altså, ellers måtte vi ha møttes!!
    09 & 11

Innmeldt
    Jul 2007
    Poengstyrke
    500

Sitat Opprinnelig lagt inn av Nenne Se innlegg
    Jupp! Ankom i dag. Vi blir her en uke, så reiser vi hjem igjen. Synd altså, ellers måtte vi ha møttes!!
    Typisk da.. Vi reiser avgårde den 30, denne mnd..

Dere får kose dere, og kom gjerne med tips om dere oppdager ting vi MÅ få med oss eller unngå

Innmeldt
    Oct 2008
    Hvor
    I et hvitt hus.
    Alder
    27
    Poengstyrke
    500

Okei! Etter en laaang dag i legoland har jeg iallefall to tips:

1) Vær der til åpningstiden! Kjører du, vær der i god tid før åpningen kl 10, feks 9.30 eller noe. Vi gikk, siden vi bor på Lalandias feriehus som ligger 800m unna Legoland, men jeg så det var milelange bilkøer. Greit å få med seg. Når vi kom dit 9.40 var det allerede laaaange køer og stappfullt!

2) Dra dit en dag det er overskyet/litt regn. Vi dro en dag det var sol, og herremin så mange mennesker. Køer absolutt overalt, noe som ikke var barnevennlig her iallefall. 3åringen synes ikke det var stas å stå rolig å vente på tur.. Gikk fint på de 15 min køene, men når det var 40 minutters køer og mer var det ikke så moro.. Med regnponcho og regntrekk til vogn kommer man langt, og slipper nok en god del køer. Selvsagt, bøtter det ned blir det ikke koselig, men en liten skur i ny og ne er ikke farlig. Det var iallefall det jeg og mannen fant ut av.

Ellers likte vi lekeplassen der inne godt. Masse morsomme klatreting, sklier, hus å gå inn i osv.. Myk bakke var det og, for det var noe sånne myke matter på bakken. Ungene elsket det stedet og ville dit flere ganger. Fint sted å koble av etter mye kø-ståing for å si det sånn. Men, problemet der også var jo at det ble så mye folk etterhvert at man ikke kunne gå vekk fra ungen, med fare for at ungen ble borte i folkemengden. Min største skrekk!

En god del geniale karuseller, og mange av de tillot små så lenge foreldre var med. (Nå tok ikke mine aleiene uansett, siden de er så små, men allikevel- et plus!) De togene rundt i parken var en hit! Og det var veldig koselig å kunne gjøre sånt med minsten på 1 år, som også synes det var veldig morsomt! Samme med båtene og badelandet. Litt lengre opp i parken var det mange morsomme karuseller/aktiviteter/berg og dalbaner, men de var mer beregnet på eldre barn, så vi gikk ikke der..

Er en sånn seaworld eller noe der, men den droppet vi siden turen tok 40 min eller noe, og det ikke var tillat med vogn inn. Og vi synes det er veldig slitsomt å drasse på to unger, veske og tung stelleveske på armen så lenge, så da droppet vi det. Men det hadde sikkert vært moro, man kunne se haier osv, så sikkert noe ungene ville likt..
    Vi var der ved åpningstid, og reiste vel hjemover i 17 tiden.
    09 & 11

Innmeldt
    Jul 2007
    Poengstyrke
    500

Takk for masse gode tips..
    Snakka faktisk med naboen vår idag, som nettopp kom hjem fra legoland. Og de nevnte også 40minutters køer ved enkelte ting..

Men da skal vi være tidligere og kjøre dit på morran.. (Tror vi bor 20minutter unna eller noe slikt)

Jeg har sagt til flere kollegaer idag at jeg håper finværet kommer til vi reiser, men da trekker jeg det litt tilbake.. Kan bestille litt småregn i midten av neste uke:P Og pent ellers..

Igjen tusen takk for tips

Annonsebilag

Vårens festmat
Her finner du en rekke flotte retter til festbuffeen

Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!

17-mai kaken
Vi gir deg tips og råd til hvordan du skal bake den perfekte 17.mai kaken.

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •