Haha, jeg vet, Mr. Google er min værste fiende!! Er til å bli sprø av! Jeg googler alt mulig, alt fra egglederbetennelse til uforklarlig barnløshet... sutrer til typen på telefonen og sier at jeg er neste overbevist om at noe er galt... Hahah, jeg er virkelig håpløs altså!Jeg tror jeg har for mye tid alene nå, med ferie og alt. Men bestevenninna mi er her i Østfold nå, hun bor i Trondheim der jeg opprinnelig kommer fra. Hun er på besøk til familie som hun har her nede, men vi skal være masse sammen i de neste dagene, det blir bra.
Hun vet også at vi prøver, så da kan det være litt greit å snakke om ting som jeg er urolig for, men mest av alt skal vi bare ha det gøy! Shopping, juhuu! Snart får jeg også familiebesøk før jeg skal jobbe litt og så besøke mannen på jobb...savner han utrolig mye spesielt når jeg er så deppa som nå...
![]()
Ja, vi får tenke positivt sammen! Jeg er normalt flink til å være positiv, men i de siste dagene har jeg bare vært negativ...hehe. Man forteller jo ikke gud og hverman at man er prøver, så jeg synes mammanett er en kjempefin plass å møte andre som er i samme situasjon og forstår hva en går gjennom.Og så er prøvere så herlige damer!! Flinke til å oppmuntre hverandre når en har en dårlig dag, støtter og heier på hverandre, trøster hverandre og er oppriktig glade på andres vegne når de blir gravide.
En flott plass å være på!
Jeg bare håper jeg kan flytte meg selv over til en terminklubb om ikke lenge
![]()
og jeg håper at vi er mange som prøver nå som også blir med over! DA får vi det gøy da!
![]()
Å være positiv er oppskrytt Snuffiluffi :P Hehe. Hvertfall for oss prøvere. Neida, jeg mener egentlig ikke det. Jeg er bare inni en særdeles negativ periode selv. Å kjenne på kroppen at TR kommer krypende fyller meg av intenst hat.... :P
Prøver og håper. Prøver og håper
Noen andre som har fått positiv billigtest en dag, for så å få tre negative på rappen etterpå?
Spraystart 29.04 | ICSI juni 2013
Prøver siden 2007
EnigMen nå er TR ferdig for denne gang og med ett blir jeg mer positiv. Hehe. Jeg skal til Gyn om en uke for å ta en sjekk...bare sjekke at eggstokker/livmor/eggledere og alt inni der er som det skal. Tror jeg blir litt mer roligere da, eller mer nervøs hvis de finner noe galt.. Har ikke prøvd et år enda, men er så utrolig urolig for at det skal være noe galt med meg...huff. I dag har jeg hatt besøk av venninna mi som bor i byen jeg kommer fra, og vi var på shopping og hadde med hennes lille sønn på 2 mnd. Åååååå, jeg var bare så lykkelig når jeg trilla han på shoppingsentrert...håper at eggstokkene/livmora og alt merka nærheten av en baby!!
Håper det er smittsomt
![]()
Å ja, Skyggedal, når TR kommer føler jeg et intenst hat jeg også...forbaska altså! Men når TR er over, er EL ikke langt unnaHåper bare vi rekker denne EL siden mannen er bortreist på jobb og jeg ser han ikke før dagen ETTER jeg mest sannsynlig har EL. Vi får se, håper den er forsinka
![]()
Haha, jeg vet! Blir både litt paranoid for at noe skal være galt og at jeg aldri får oppleve drømmen min, og at jeg har symptomer som jeg egentlig ikke har men som jeg har hvis jeg kjenner godt etter, hehe. Utrolig hva psyken kan gjøre med en prøver
Håper du TR på plass igjen snart, sånn at syklusen din er igang! Jeg må legge til at jeg er glad for å ha en regelmessig syklus, selv om det ikke er gøy å få TR når jeg helst skulle ha sett to blå på en test!!Men det blir vel en gang det også.
![]()
Vi får håpe august blir måneden =)
Jaa, hadde vært så kjekt å være i et terminforum i stedenfor her, er koselig her også da, men er jo ikke gravid!!
Er lov å sutre litt til mannen av og til også, men de tar som oftest litt lettere på den enn vi damer da, så godt å ha alle her inne som forstår!!![]()
Deilig med litt besøk slik at du kan tenke på litt annet da.. Men håper vi blir gravid før høstmørket kommer, for da blir det virkelig tid til å tenke om kveldene når mennene er borte!!
Her er det ikke helt sikkert at mannen reiser offshore med det første alikevel, ble visst noe som ble forsinket, så viss ikke det dukker opp noe annet kommer han til å være hjemme til i hvertfall 1 august.. Og det betyr babylaging alikevel!!! Ble sååå glad når han fortalte det, men har bestemt meg for å ikke ta gleden helt på forskudd, da blir jeg bare så skuffet viss han må reise alikevel.. Men sjansen er stor for at vi får lagt inn noen ladninger før han reiser da, om det så bare blir noen dager før el så er det jo håp!! Jeg vil, jeg vil, jeg vil!!![]()
Da kan det jo plutselig være vi begge kommer inn til Sussi alikevel da! Synes egentlig det er litt kjedelig å ha termin helt i slutten av en termingruppe, for da føder alle før deg og dermed null liv i termingruppen på slutten, da er alle opptatt med babyene sine! Men det gjør ingenting så lenge vi blir gravid, får underholde hverandre du og jeg da.. Og kanskje stikke hodet innom mai/juni siden de er nærmere terminen vår.. Meeen, først må vi bli gravide, og jeg håper for begge to... Og alle andre her inne!![]()
Så bra at han muligens ikke reiser offhore likevel!! Juhuuu! Det beste er å ha sex FØR eggløsning, cellene lever jo i 3-5 dager der inne, mens egget lever bare i 24 timer. Det er mest opptimalt å ha sex 2 dager før EL. Lykke til!! Håper dere treffer!
Mine sjanser denne EL er liten, jeg har mest sannsynlig EL før jeg drar å besøker mannen på jobb...så... Men det kan være at EL bestemmer seg for å være noen dager forsinket!Det krysser jeg fingrene for. Ellers så rekker vi neste EL, da er han hjemme før, under og etter EL.
Jeg og vil, vil, vil! Var masse sammen med venninna mi sin 3mnd gamle baby i går, bare håper eggstokkene mine "hørte" babyen, og ble stimulert eller noeHar jo hørt at det er smittsomt
![]()
Vi får satse på samme termingruppe, juhu! HEIA, HEIA OSS!
![]()
JA, får bare håpe det blir tidsnok.. At han ikke reiser før mandag eventuelt, banner på at han reiser fredag, er så typisk min flaks!!Men håpet mitt nå er at hele jobb planen hans blir litt utsatt, for da er han hjemme rundt el tiden min en stund fremover!
Får i hvertfall håpe på det verste og tro det verste.. Sjansen er i hvertfall større enn for en uke siden!
Håper veldig at din el kommer senere enn forventet.. Så kjipt å gå glipp av en el, er lenge nok å vente en måned liksom, så to.. Nei det går ikke!! Og så kjedelig når det bare er snakk om noen dager før!! Men i såfall så er det jo greit at han er hjemme neste gang da i hvertfall!!
Åå ja, jeg har vært en del med babyer også nå i det siste.. Har vært babyboom i venneflokken (og hele norge føler jeg), så vet om over 20 stk som har fått eller skal ha baby i løpet av sommeren/høsten, så har blitt mye babykos i det siste, blir ikke mindre babysyk av det liksom! Men får håpe det er som du sier, at eggstokkene hører babyen og gjør seg klare til befruktningEr kjempe smittsomt!
Ja HEIA, HEIA OSS, vi blir snart gravide, det føler jeg på meg!!![]()
Jeg har ikke vært borti dette.... (Synes strimlene fra billigtest har vært pålitlige...)
Kjenner det så godt igjen!
Var først så glad for å ha en vanlig runde med TR. Så når jeg testet positiv på EL var jeg lykkelig.... (Pussig nok var jeg mer lykkelig for EL enn positiv gravidtest.... (Trodde ikke på den positive testen...kanskje like greit når den gikk over til SA...))
Det er veldig greit med blodprøve hos legen... Da får man iallefall tydlige svar!
Hei!
Mensen kom sist mandag, Nå er det tirsdag. Og lørdag er mest sannsynlig eggløsning.. Det hadde vært veldig fint om det ville skjedd noe denne gangen. pp5 forresten..
Klem
Mistet barnet i uke 14+1 i "MA"
Gravid i pp13, Barn 0stk, Alder 30år, Status gift
Hei!
Ønsker alle dere prøvere her inne masse lykke til!
Og håper dere snart får positiv test.![]()
ser det er skravletråd for unge prøvere 17-25 og for de over 30... Hva med oss som ikke havner i de kategoriene, er denne fellestråden for oss da eller?![]()
IKM i dag, og foreløpig ingen TR.. håper ho holder seg unna.
Har vært veldig varm de siste dagene.. Er normalt frossenpinn, så sambo har kommentert hver kveld at jeg er kokvarm- spesielt rundt magen/ryggen
Var sånn sist jeg var gravid, så håper dette er ekte symptomer- og ikke bare kroppen som tuller med meg.
Har murringer, men det kan jo være både TR eller en spire..
Når jeg var gravid hadde jeg murringer hele tiden, så trodde at det var tanta helt til positiv test 1 uke etter IKM.
Syns det er på tide at det klaffer.. har gått 2 år og snart 3 mnd siden vi mistet.. Slitsomt å være prøver..
Hei Taimat!
God idè, kikket også etter en tråd for oss men fant ikke noe.Vi har ikke helt kommet i gang med prøvingen enda for jeg har ikke fått tatt ut hormon spiralen min men satser på å begynne å prøve i slutten av august så får vi se hvor lang tid det tar. =)
Har dere begynt å prøve?
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)