Hei.
Tok en gravidtest på morgenurinen idag. Doc Morris gr.test... skal ha mensen nå på søndag. så to dager til ikm!
Men først kom det en ganske tydelig strek i testresultatet, så forsvant den (ganske fort, 30sek kanskje */-) den ble helt borte, og det ble bare en tydelig strek igjen på kontrollvinduet..... Jeg vet ikke helt hvordan en sånn skyggestrek ser ut, så jeg tør ikke å si at den var positiv.. Er det noen som har opplevd dette før? har prøvd å finne det ut på nettet, men har ikke blitt noe klokere av det.
Håper spira sitter snart! Her er vi veldig positive ihvertfall!)
takker for alle svar![]()
blir kjempeglad hvis noen svarer!!
Hei!
Positive tester kan ofte være veldig svake og nesten usynlige så tidlig. Noen tester ikke tydelig positivt før de er ett par uker på vei. Vet ikke helt hva det betyr at den var tydelig først men forsvant, men jeg anbefaler deg å la det gå ett par dager og teste på nytt. Lykke til!![]()
best å teste igjen om noen dager![]()
Testet på morgenurinen igjen idag... Jeg er så usikker på sånne skyggestreker.. Syns jeg så en tynn grå strek, men som sagt tør ikke å bli glad enda. Men har ikke fått mensen enda!! Er idag jeg skal ha den. Så man har jo lov til å håpe da...
Men skal ta en test på tirsdag om ikke TR har kommet... Krysser alt jeg eier og har for at hun ikke dukker opp og at jeg er gravid!!)
Tusen takk!! Har fortsatt ingen tegn til mensen. Så nå håper jeg at spira sitterda blir jeg i hundre
) men har ikke alt for høye forhåpninger.... Men er lov å håpe <3
Tok akkurat en test nå. (så ikke morgenurinen) men det ble bare en strek gitt, og jeg så ikke noe tegn til skyggestrek..... Men jeg har ikke fått Tante Rød enda.... Skulle hatt den igår... Så har håpet oppe <3
tenkte jeg skulle teste på morgenurinen imorgen igjen.... Håper den viser 2streker!)
Tenker ikke på symptomer, for jeg kan ha alt hvis jeg vil. Og det tror jeg alle prøvere skjønner hva jeg mener![]()
Så er jo bare det at mensen ikke har dukket opp..... og det er jo et bra tegn det da! så hun får ikke lov til å komme nå, hun er nemlig IKKE velkommen! hehe
Siden testen var negativ idag tror dere at det er noe vits i å ta en imorgen da?
tror jeg skal vente med å teste til onsdag morgning. da har det gått to dager... Om jeg ikke har fått mensen da. Men det er fortsatt borte og det liker vi veldig godt![]()
har ikke tatt test idag, men mensen har fortsatt ikke kommet![]()
veldig spennende!!
skal ta en ny test imorgen på morgenurinen. kanskje den viser noe annet. Får håpe jeg ikke blir skuffa![]()
Takk mammabearjeg sier nok i fra
))
Testen var negativ idag også, men fortsatt ingen mens!! Hvis jeg er gravid nå, burde det ikke da ha vært to streker? Er da nesten 5 uker på vei... Men har en CB digital test liggende.. Om ikke mens har kommet, da bruker jeg den på søndag..
Hei. jeg har flytta tråden din til "er jeg gravid?"
Lykke til med testing![]()
05 07
Det er ikke statisk å være menneske.
Det der skjedde meg for noen mnd siden... fikk først positiv test, deretter negativ, også skyggetest. Dro til legen og tok blodprøver, men det viste ikke hcg så da var det ikke noe.. Fikk mens noen dager etter det da, og de trodde det kunne ha vært kjemisk siden jeg fikk positiv først...
Noe nytt?![]()
Fikk mensen den 12....(( har ikke hatt nett... Men har håpet oppe<3
der klaffer nå
tar test den 15.08 da får jeg sikker to streker
![]()
Ja vi også.... Men det gjør h*n sikkertdette blir da 4pp.. Så nå vet jeg at spira sitte snart <3
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)