er det noen av dere som spår og som kunne tenke dere å sett på meg?![]()
Du kan prøve denne sidenGå under utviklingsforum - og bli spådd
http://www.magicgate.no/
takker for linkenhar sendt innlegg nå så håper jeg får svar
![]()
sier ikke nei takk om noen her inne også vil spå meg altså![]()
for noen mnd siden så snakket jeg med en klarsynt/tarotist... jeg spurte så klart om når jeg blir gravid og da sa hun at når hun gikk inn på meg så fikk hun opp tallet 7.. så hun var nesten sikker på at jeg kom til å få en positiv test den syvende måneden i året altså juli.. jeg spurte om det stemte at jeg ble gravid da, om det kom til å gå bra i svangerskapet (ikke abort) å da svarte hun at alt kom til å gå strålende.. så da gjenstår det å se om det stemmer.. (tviler sterkt på det) men hvis det nå viser seg å stemme, så betyr det at jeg må ha blitt gravid denne pp siden jeg har ikm søndag 08.07..
ja blir spennende å se når ikm kommer![]()
takk for det![]()
men vet ikke helt når jeg bør teste.. står jo på pakken at jeg kan teste fra 6-15 dager etter befruktning altså 1 uke før forventet tante rød.. det er 6 dager til ikm nå.. blir jo heller ikke å teste med morgenurin om jeg tar testen i dag.. kanskje jeg bør vente til i morgen?
Er nok lurt å vente litt ja![]()
Ville prøvd å vente til IKM. Vet det ikke er lett, men.
Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen. ♥
huff jaja.. da blir det å ikke bruke testen jeg kjøpte for tanta kom for fullt i dagpå dag 25 i syklusen.. forrige syklus var det 29 dager mellom å nå 25.. intressant...
ja var kjipt.. men blir å starte med dobbel pergo på søndag så vi får satse på at det klaffer da![]()
Kjedelig
![]()
takk alle sammenhåper det blir bebi boom på hele gjengen her inne
![]()
fikk jo tanta i går som jeg skrev i et innlegg her og i dag så er tanta bort?? :S where did she go?? :S kan da ikke bare blød i 1 dag åså ferdig?
å hva skal jeg gjøre med pergoen jeg liksom skulle begynne på om 2 dager? :S noen som kan hjelpe ?
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)