Heisann!
Noen som har erfaring med å være student og gravid? Og noen som eventuellt har valgt å fortsette studiene ved siden av det å ha en nyfødt rundt seg?
Er det "mulig" å kombinere dette, eller bør man benytte seg av permisjonsmuligheten og ta det piano det første året?
Håper på svar![]()
Samme spørsmål har vært stilt mange gagner.
Her er siste innspurt i hva flere studenter hadde å si om saken: http://mammanett.no/forum/showthread...g-er-det-mulig
hei![]()
jeg er student selv, har ikke noen nyfødte enda, men jeg tror det er litt som du gjør det til selv. selvfølgelig tar ammetåka et tak, men jeg tror at hvis du setter deg inn for det, så er det utrolig mye du kan klare![]()
men som sakt, jeg har ingen nyfødte selv, men jeg lurer på akkuratt det samme![]()
![]()
Jeg tror også det er som man gjør det til selv! Jeg er selv student, men ingen barn. Har flere i klassen som har fått babyer, noen tar permisjon fra studiet andre kjører på frem til graviditeten og fortsetter studiet uten permisjon etter fødsel.
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)