Viser resultatene 1 til 5 av 5
    Innmeldt
    Nov 2003
    Hvor
    Bergen
    Alder
    27
    Poengstyrke
    27

Vondt og ha sex etter man har født barn?

Lurer på om det er flere her som opplever og ha vondt under samleie etter man har født barn?
    Vår gutt nærmer seg 3 år no, og eg har hatt vondt helt siden dag en etter vi begynte og ha sex igjen, no har vi riktig nok ikkje hatt ett sexliv der vi har hatt sex hver uke (heller 1 gang i mnd) så det kan jo skyldes att vi har for lite sex og det er derfor det gjør vondt!

I de periodene vi har hatt oftere sex har det ikkje vært fult så vondt, men det er like vel ganske vond ti begynnelsen, kommer seg etterhvert, men det virker rett og slett som det har blitt trangere der nede etter eg fødte gutten vår

Noen andre som har det sånn også?

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    Bedfordshire, England! <3
    Alder
    27
    Poengstyrke
    24

Sv: Vondt og ha sex etter man har født barn?

Jeg har ikke hatt problemet, men jeg måtte pent vente i 8-9 uker før jeg overhode kunne prøve å ha sex igjen med nr 1 som er vaginal fødsel. Med nr 2 var det vel rundt 6 uker for da hadde jeg KS.
    Jeg har hørt andre som har hatt noe lingnende problem. Jeg ville anbefalt deg å gå til en gynekolog å få sjekket at alt er slik det skal.
    Hadde du noe ruptur? Jeg har hørt noen som har vært uheldig da og at det har blitt sydd for stramt eller noe i den duren.
    Men du burde ta det opp med legen og få det undersøkt ialefall! Det skal ikke være slik!
    Z 05.09.04CA 13.01.11 HS 09.09.12 Bloggen
    Ammetåka, FBG for oss som ammer.

Innmeldt
    Jun 2012
    Hvor
    Oslo
    Poengstyrke
    0

Vi hadde det slik etter vår første....
    Vi tok det rolig og brukte litt ekstra glidemiddel, så forsvant problemet av seg selv etter noen ganger.
    Kjenner igjen følelsen du beskriver, at det var som om jeg var blitt trangere.

Dersom problemet ikke blir borte, er det nok noe du bør ta opp i en samtale med en lege.

Innmeldt
    Nov 2003
    Hvor
    Bergen
    Alder
    27
    Poengstyrke
    27

Har helt glemt og svare her, takk for svar

Kommer nok til å ta dette opp med jordmor etterhvert!

Innmeldt
    Feb 2009
    Hvor
    Møre & Romsdal
    Alder
    25
    Poengstyrke
    39

Her var det vondt de første gangene, men nå er det tilbake til normalen
    Vår etterlengtede lille prins kom 28.05.12. Sladrer med Verpesjuk og Lilla87.

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •