Skal til å bestille første kontroll, og lurte på om noen har anbefalninger om hva som er lurest? Lege eller jordmor?
Vet noen om bra klinikker for tidlig ultralyd i Stavanger området?![]()
Jeg bruker kun jordmor, og anbefaler det på det sterkeste. Jeg er veldig fornøyd![]()
Takk for svar![]()
Ok takk. Får sjekke ut det![]()
Jeg var hos legen på den første kontrollen, men ellers gikk jeg til jordmor hele resten av svangerskapet. Veldig fornøyd med det, og jeg opplevde at hun hadde mye mer viten om det jeg lurte på enn hva legen hadde ved første kontroll. Var hos legen da jeg fikk sykmelding, og da blodprøvene ble tatt, men ellers valgte jeg jordmor. Jeg vet at noen går annenhver gang til lege og jordmor, og noen blander enda mer. Akkurat den biten styrer du helt selv.![]()
Takk for gode svar
Bestilte første kontrollen hos legen for åpningstidene hos jordmor krasjet med jobben. Men satser på jordmor neste gang![]()
jeg brukte sigrids ultra, på tidlig ultralyd, koster 500 viss før uke 12, 700 etter uke 12, da fikk jeg med en rad med bilder og en cd med enda flere bilder og filmer. kjempe koselig dame som var utrolig dyktig. så kan anbefale henne på degt sterkeste. http://www.sigridsultra.no
hun holder til mellom hansen hjørnet og skagen sjøhus.
Sigrids ultra hørtes bra ut som et bra alternativ jatakk
![]()
Var der jeg var ja.![]()
Så den ligger på havna i tillegg! Det er jo midt i blinken![]()
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)