Jeg er gravid i uke 5, og har hatt 2 dråper blod for noen dagen siden. Men har hatt vondt/ veldig ubehag veldig mye, di siste dagene.. Jeg kjenner ingen symptomer (var kvalm idag men det tror jeg er pga nærvøsitet) jeg var hos legen og hun tok blodprøve, for å måle hcg? Og må tilbake på mandag for å se om set stiger, og fostret er i live.
Noen som har vært igjennom sa som kan fortelle hvordan di hadde det? Og evnt dødt foster og utskraping.
Er kjempenærvøs for at det skal gå galt!er jo nesten blitt knyttet til det allerede!
Brystene mine er ikke så vonde lengre heller!
Blodet var så "utvannet" at jeg nesten ikke så det
Ingen?
Min SA startet med rosa/brunlig utflod. Ingen smerter. Blødde mer og mer i løpet av ca. en uke, og etter 4-5 dager begynte jeg å få smerter i nedre del av magen. Bare timer etterpå begynte jeg å blø kraftig, spesielt når jeg hadde det som vondest (smerte kom i tak) og til slutt støtte kroppen ut hele fosteret. Trengte ikke utskrapning. Dette var i uke 9.
Har ikke vært mer enn di 2 rosa dråpene, nesten ikke synbare, som kom for 3-4 dager siden.. Men har ikke vodt i brystene mine lengre eller andre symptomer.. Så er redd for at det er døst. Og får ikke svar før tisdag eller onsdag, så dagene er langee! Kjenner ingenting lengre.. Annet enn at det er vodt og ubehagelig..
Ikke bekymre deg sånn !! Da stresser du evt den lille. Neinie, ta det med ro, pust og si til deg selv at uansett skal dette gå bra.
Jeg hadde en blødning rundt uke 7-8 og fikk helt hetta. Ettersom det kom mere og mere blod.. Men i dag titter jeg på ei nydelig jente på 6 månder. Selv om du ikke har symptomer så trenger ikke det bety det er dødt. All lykke til![]()
![]()
![]()
![]()
Begynte å blø igjen igår. Helt rødt blod. Ikke så mye at d kom i trusen, men masse nok til å stresse meeg opp. Vondt i magen, stakk, og var ubehag. Er veldig kvalm akkurat nå. Jeg vet alt kan gå bra osv, og selfølgelig håper jeg det!får vite på tirsdag om det er der enda
tqkk for svar!
Har ikke sex. Er så redd for sa. Er veldig kvalm idag, og er kun blod på papiret etter dobesøk. Aldri nok til at det kommer på truseinlegget, er ikke vondt idag heller!så satser på at dette går helt fint ^^ men er ekkelt at det er helt rødt noen ganger og mer utvannet andre ganger.. Og det er mer enn bare noen dråper..
Skal man telle antakk uker fra første dag i siste mens, eller rundt el dagene? Er 7 uker på vei om det er fra siste mens..
Dette høres ut som helt vanlige blødninger i begynnelsen av svangerskapet.
Husk at av alle barn som blir født så har mellom 20-30% opplevd blødninger Ila svangerskapet.
Det er mao veldig vanlig med småblødninger.
Om du får smerter, eller det kommer mye friskt blod begynner det å bli grunn til bekymring.
Hannah
12.02.2004
Christoffer
13.06.2008
Pluggen
04.12.1998 - 16.08.2011
.....
Dagbok .... Sytråd...... LiVe design........LiVe-Design på facebook
Godt å høre at det ikke nødvendigvis er noe galtog det blir godt med svar
værst når det stilker i magen. Det gjør veldig vondt til tider! Og det er friskt blod
Du kommer deg ikke på en tidlig UL da? det fikk jeg i uke 7. jeg sa jeg ville, for jeg var så redd som det du er, og da fikk jeg se hjertet slå, gråt jeg som bare det!! overlykkelig...prøv og få til en legetime allerede i dag, så blir du kvitt bekymringene dine
![]()
Dem nekte.. Får ikke svar før KANSKJE fredag.. Og det er bare om hcg har økt fra torsdag til mandag.. :/
Blødde fra tirsdag til søndag. Litt vondt natt til lørdag, i 30 min. Ingen blod lengretror dette går fint! legetime på mandag, ska prøve å få ul da..
![]()
KREV ul, si du er nervøs, og vil se hjertet slåom ikke legen din gjør det ring en privatklinikk! lykke til
![]()
Takk![]()
hvordan går det ?![]()
Var xuså fikk cellegift på lørdag, og slipper forhåpentligvis operasjon!
![]()
xu ???
Graviditet utenfor livmora.. Så d hadde ikke kommet til å overleve uansett
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)