Hei lenne, problemet er tatt videre og vi skal prøve å løse det for deg så fort som mulig![]()
Jeg får ikke logget meg inn på bloggdelen, bare forumdelenTrykker jeg på "blogger" må jeg logge meg inn på nytt, og når jeg prøver det får jeg beskjed om at tilgangen er nektet! Jeg kommer inn noen ganger, om jeg går inn dit ved å f.eks trykke på et blogg innlegg på siden her på forumet, jeg vet jeg har skrevet...
Endelig mamma etter 3 icsi. Sladrer med Lykkekløver, Idamari & Englefruen.
Får fortsatt ikke til å bytte avatar å profilbilde osv..Kommer bare denne feil mld:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@i1media.no and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Skal sjekke opp det jeg kan her.
Men vær så snill - når dere rapporterer problemer oppgi nettleser (Internet explorere, firefox, safari osv...) og hva du bruker: PC, mobil, ipad osv.
Det er veldig mye jobb å teste ut problemene dere nevner i hundreogørten ulike nettlesere. så det vil hjelpe oss veldig om dere kan oppgi dette samtidig når dere rapporterer problemer.
Mamma til 3:![]()
![]()
Gründer, redaktør og fagansvarlig for Mammanett.no
Vil det bli gjort noe med bildeopplastingsmuligheten? Får ikke lastet opp bilder av "normal" størrelse lenger. (Da mener jeg, str som før oppgraderingen.. )
Og tidligere så kunne man holde musepekeren over de grønne prikkene og få opp en tekst, dette skjer ikke lenger heller..
(Bruker IE)
Synes det er mye dobbelposting rundtom for tiden. Har egentlig tenkt det handlet om nye brukere, til det plutselig skjedde meg selv, uten at jeg oppdaget det![]()
Kan det ha sammenheng med oppgraderingen, eller er det problemer på brukersiden, som treigt nettverk?
Chrome, Linux laptop, denne tråden, #305 og #306.
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)