Side 1 av 2 12 SistSist
Viser resultatene 1 til 25 av 33

Tråd: Baby 2013???

Innmeldt
    Jul 2011
    Hvor
    østfold
    Poengstyrke
    2

Baby 2013???

Hei alle sammen
    Håper dere alle nyter dagene framover,jeg tenkte på at kansje vi som ønsker baby i 2013 kunne samles på 1?? dele erfaringer med å være prøvere,bli gravid,bli kjent og hvem vet... kansje man finner en venn i harde tider

Kan jo starte med meg,jeg er 28 år og ifølge legen så er jeg fruktbar men jeg har hatt en graviditet som endte med sa i 2011 og har ikke brukt prev. siden 2009.. Så når tiden kommer og man ønsker seg og gjerne to for min del så er det kjipt at ingenting skjer,ikke bare skuffelsen men også tankene på om... man kansje aldri blir det igjen jeg er syk og syns det er for jævlig spesielt når alle rundt meg er høygravid og plopper som bare det... pluss kvinner er jo bare vakre i seg selv,de stråler jo

Innmeldt
    Dec 2011
    Hvor
    Akershus
    Poengstyrke
    0

Sv: Baby 2013???

Hei En 2013 baby skal bli, uansett pokker altså Jeg er 28 år, klar som et egg for å få en liten i hus. Jeg er forlovet, og dette blir den første. Jeg slutta på p pilla i august 2011, ble gravid i desember, og hadde en ma i februar, 3 mnd på vei. Etter det reiste min samboer bort pga jobb i 2 mnd, og min syklus har vært helt...lmfghkfwh!! Etter utskraping har det gått 7 uker mellom hver mens (Kun hatt 2 x), og jeg har ikke fått smilefjes på eggløsningstester (ikke brukt det før nå, men blir så frustrert når jeg aldri aner hvor i syklus jeg er!). I følge disse kalkulatorene skulle jeg hatt eggløsning i helga som var, men testene viser ikke det!! Er det noen som har noen erfaringer med lignende? Ønsker ikke å stresse med det, men det føles ut som alt har blitt utsatt så lang tid etter jeg mistet! Skulle jo være stor og tjukk jeg nå

Vet hvordan det føles å se på alle strålende gravide kvinner som plopper ut unger som bare det!!

Innmeldt
    Jul 2011
    Hvor
    østfold
    Poengstyrke
    2

Uff jeg skjønner,vel etter jeg hadde kikkehull operasjon i okt-nov så sa legen at det ville ta 3 mnd før det skulle stabilisere seg... så kansje du får vente til neste mens,men jeg ha samleie rett etter mens,før eggeløsning og selve eggeløsning... det pleier gjerne ligge der... jeg vet ikke om du har det men imed at vi er like gamle,så pleier jeg få litt vondt på den ene siden når jeg har eggeløsning,blir trøtt og det er nesten som før man får mensen... kansje det er til noe hjelp klem

Innmeldt
    Jun 2012
    Poengstyrke
    2

Håper på en februar/mars/april prins/prinsesse i 2013!!
    Veldig spennende. Har ikm nå den 7 mai... Tok test idag, den var negativ
    men har veldig ømme pupper. de føles tunge, og har vokst. Bh er for små. (men jeg har operert brystene mine så jeg vet ikke helt...har ikke silikon.) å ta på dem, er litt sårt. på en måte. vært det i en tre dager nå.
    Ellers er det egentlig lite symptomer. Stoler ikke på symptomene mine før g-test har vist to blå! Noe jeg og kjæresten håper på skjer snart!!
    ble selvfølgelig litt skuffet når det bare kom en strek idag, men jeg er så veldig veldig sikker på at jeg blir gravid snart. Så jeg vet at det skjer snart, så jeg mister ikke motet. (og kan jo ikke si at vi har prøvd så veldig lenge)
    Lurer på om det klaffa denne mnd.... Satser på at tante ikke kommer på besøk!!! Hvis ikke prøver vi igjen neste mnd. Vi har sex hver dag så den må jo bare sitte snart. SPENNENDE!!!

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Oslo
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Hei,

Jeg vil ogsa ha en 2013 baby! Og det vil jeg tro er fult mulig.
    Jeg ble gravid rett etter en pilleslutt, men mistet i 6mnd i midten av mai Sa tror egentlig jeg raskt blir gravid.
    Prover ikke veldig aktivt enda, da det er fortsatt litt utflod/renselse etter fodselen. Men har jo vert litt aktivitet kan jeg jo si, saa haaper jo at mensen ikke kommer. Men vet jo aldri hvordan min syklus blir naa,selv om den har vert veldig stabil tidligere. Lengter etter aa gaa gravid, kjenne babyspark. Likte magen min jeg, var saa stolt. Etter 6 mnd blir man jo mentalt forberedt paa aa skulle bli mamma..

Saa jeg vil ha en 2013 baby!

Innmeldt
    Dec 2011
    Hvor
    Akershus
    Poengstyrke
    0

Jeg har alltid hatt stabile sykluser, men har jo brukt p piller i veldig mange år. Aldri kjent noe til eggløsningen av særlige smerter eller lignende, så nå koses det hver bidige kveld i vårt heim

Innmeldt
    Apr 2012
    Hvor
    Østfold
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av Tiana84 Se innlegg
    I følge disse kalkulatorene skulle jeg hatt eggløsning i helga som var, men testene viser ikke det!! Er det noen som har noen erfaringer med lignende?
    Jupp! Jeg har regelmessige sykluser, og skulle ifølge eggløsningsappen ha eggløsning i dag. Jeg tok eltest i går den var negativ og en i dag den var også negativ. Sist gang jeg brukte eltester så ble den positiv den dagen appen sa jeg skulle ha eggløsning. Enten så har jeg allerede hatt EL, eller så har jeg ikke hatt EL enda. Jeg har masse elsymptomer da; rennende og slimete utflod, elsmerter og oppblåsthet. Jeg bruker å ha det sånn rundt EL, så jeg blir så irritert på eltesten som bare er negativ!!!

Jaja. Uansett jeg vil ha baby i 2013! Er ikke snakk om noe annet altså Jeg er 32 år, samboer med verdens flotteste mann på 43 år. Jeg er opprinnelig trønderjente, men har utvandret til østlandet pga kjærligheten. Han har to barn fra før, jeg har ingen. Vi har vært prøvere siden desember 2011, sluttet på p-piller i november. Vi er nå i pp5, mannen jobber på sjøen og er av og på 3-4 uker, så det er ikke alltid vi rekker el i hver syklus. Jeg ser frem mot en spennende prøvetid, og synes det er gøy å bli kjent med alle her inne. Heier på alle sammen og at vi alle blir i år!

Innmeldt
    May 2012
    Hvor
    Skiptvet
    Poengstyrke
    2

Koselig med slike tråder og noen å dele opp og nedturer med...

Vi har vært aktive prøvere siden april, men sluttet med p-sprøyta for ett år siden... Tok ting litt som de kom, men nå, etter ett år uten resultater begynner jo jeg å stresse...:-P så nå følger jeg litt mer med på syklusen min i håp om at det skal klaffe i løpet av sommeren. Samboeren har tre barn (jente 13, jente 10 og gutt 8) fra tidligere forhold, jeg har ingen... Noen som vil si at jeg er veldig klar for å være noe mer enn "lissom-mammma"! ;-P Hehe... koser meg masse med bonusbarna også altså, for all del... men er fryktelig babysjuk... Ser babyer og gravide flotte damer over alt, og må ærlig innrømme at jeg kjenner et lite stikk av misunnelse hver eneste gang!!!

I følge kalenderen skulle el være i går eller i dag, så her koser vi oss hver kveld for tiden... Krysser fingrene og håper på det beste!!! Flytter inn i barndomshjemmet mitt i juli/august, så alt ligger til rette for et flott familieliv nå...

IKM er 17. juni, men sliter virkelig med tålmodigheten... er ikke så lett å ikke stresse med denne prøvinga når man er så inderlig klar for å få en liten en i hus...

Innmeldt
    Jul 2011
    Hvor
    østfold
    Poengstyrke
    2

Det er så koselig å se alle sammen her,jeg må innrømme å si at selvom man har 28 dagers syklus så kan man ha el før den 14 i hver mnd, og når man bruker p-piller i mange år så kan det ta mange år før man blir gravid... Det sies at man skal ta pause fra p-piller etter 2 år fordi kroppen hindrer jo graviditet så når man slutter etter lang periode med p-piller så kan det ta tid før kroppen slipper opp for det den er vant til... men det forekommer jo selvsagt ikke hos alle Men jeg håper alle får sitt vakre ønske oppfylt med en baby i klemmer på

Innmeldt
    Jun 2012
    Poengstyrke
    2

Tålmodighet når man er prøvere er vanskelig. Når man først har bestemt seg for å bli gravid, så skulle man gjerne vært det igår. Men den som venter, venter ikke forgjeves
    Jeg tror jeg har ikm nå den 7 juni, men håper selvsagt den ikke kommer. men det er bare å vente å se

Innmeldt
    Dec 2011
    Hvor
    Akershus
    Poengstyrke
    0

Skjønner. Mannen min jobber i forsvaret og er også endel borte. Blir noen måneder vi ikke får prøvd engang! Det er kjipt, tiden føles så bortkastet :/ I følge eggløsningkalkulator skulle jeg ha el 3 juni, men fruktbarperioden var 31 mai- 5 juni, og når jeg tok en el test på kvelden 5 juni var den endelig positiv!!(Kjente et lite stikk i den ene eggstokken, og da løp jeg på badet og testet meg, snakk om paranoid/naiv/virkelighåpepåbabysnartsyndrom) Så nå vet jeg i værtfall at sjansen er der. Bare vanskelig å ikke stresse med det, eller tenke på det konstant! Jeg tror egentlig det er vanskelig å bli gravid dersom man går å tenker på det hele tiden! Sist jeg ble gravid gikk den noen måneder, og den ene måneden hvor vi var forsiktig og tenkte utsette det litt pga jobbskifte, daaa ble jeg gravid! Kanskje jeg burde bytte jobb igjen hehe

Innmeldt
    Dec 2011
    Hvor
    Akershus
    Poengstyrke
    0

Sitat Opprinnelig lagt inn av Tonje86 Se innlegg
    Koselig med slike tråder og noen å dele opp og nedturer med...

Vi har vært aktive prøvere siden april, men sluttet med p-sprøyta for ett år siden... Tok ting litt som de kom, men nå, etter ett år uten resultater begynner jo jeg å stresse...:-P så nå følger jeg litt mer med på syklusen min i håp om at det skal klaffe i løpet av sommeren. Samboeren har tre barn (jente 13, jente 10 og gutt 8) fra tidligere forhold, jeg har ingen... Noen som vil si at jeg er veldig klar for å være noe mer enn "lissom-mammma"! ;-P Hehe... koser meg masse med bonusbarna også altså, for all del... men er fryktelig babysjuk... Ser babyer og gravide flotte damer over alt, og må ærlig innrømme at jeg kjenner et lite stikk av misunnelse hver eneste gang!!!

I følge kalenderen skulle el være i går eller i dag, så her koser vi oss hver kveld for tiden... Krysser fingrene og håper på det beste!!! Flytter inn i barndomshjemmet mitt i juli/august, så alt ligger til rette for et flott familieliv nå...

IKM er 17. juni, men sliter virkelig med tålmodigheten... er ikke så lett å ikke stresse med denne prøvinga når man er så inderlig klar for å få en liten en i hus...
    Jeg har også IKM 17 juni, det blir spennende, krysser fingrene for oss begge jeg Men nå har det jo gått 7 uker mellom hver mens hos meg etter utskrapning, så tar ingentig for gitt om ikke tanta kommer til tiden. Kommer sikkert til å vente en uke ekstra med å teste hvis jeg klarer.. Det klarer jeg sikkert ikke

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Oslo
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Skjønner. Mannen min jobber i forsvaret og er også endel borte. Blir noen måneder vi ikke får prøvd engang! Det er kjipt, tiden føles så bortkastet :/ I følge eggløsningkalkulator skulle jeg ha el 3 juni, men fruktbarperioden var 31 mai- 5 juni, og når jeg tok en el test på kvelden 5 juni var den endelig positiv!!(Kjente et lite stikk i den ene eggstokken, og da løp jeg på badet og testet meg, snakk om paranoid/naiv/virkelighåpepåbabysnartsyndrom) Så nå vet jeg i værtfall at sjansen er der. Bare vanskelig å ikke stresse med det, eller tenke på det konstant! Jeg tror egentlig det er vanskelig å bli gravid dersom man går å tenker på det hele tiden! Sist jeg ble gravid gikk den noen måneder, og den ene måneden hvor vi var forsiktig og tenkte utsette det litt pga jobbskifte, daaa ble jeg gravid! Kanskje jeg burde bytte jobb igjen hehe
    Har kjent stikkinger i eggstokkene og murring i magen i noen dager.. Saa her og koses det vil ha baby i magen igjen. Trivdes saa godt med aa gaa gravid, saa krysser fingre for en positiv test i slutten av mnd. I og med at jeg ikke vet naar egglosning er. Ikke sjekket det. Ja ikke lett aa ikke tenke paa det, men tror det hjelper. Hjelper hvertfall ikke aa stresse. Lettere sagt enn gjort da

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Oslo
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av Choriza Se innlegg
    Det er så koselig å se alle sammen her,jeg må innrømme å si at selvom man har 28 dagers syklus så kan man ha el før den 14 i hver mnd, og når man bruker p-piller i mange år så kan det ta mange år før man blir gravid... Det sies at man skal ta pause fra p-piller etter 2 år fordi kroppen hindrer jo graviditet så når man slutter etter lang periode med p-piller så kan det ta tid før kroppen slipper opp for det den er vant til... men det forekommer jo selvsagt ikke hos alle Men jeg håper alle får sitt vakre ønske oppfylt med en baby i klemmer på
    Jeg gikk paa p-piller fra jeg var 17 til i november. Da jeg sluttet ble jeg gravid to uker etterpaa ca. Saa det gaar ann hehe

Innmeldt
    Feb 2012
    Hvor
    Trøndelag
    Alder
    27
    Poengstyrke
    4

Jeg slenger meg med her jeg å!
    Jeg er 26 og min kjære 32, vi har prøvd siden oktober 2011 og har lykkes 2 ganger som begge endte i tiiiidlig SA.. Nå er det 1pp etter SA nr.2, så håper på at det kan klaffe med engang denne gangen og at spira sitter! Vi SKAL ha en 2013 baby uten tvil!
    Nå er jeg dritt lei av å bli skuffa bare kort tid etter positive graviditetstester, så nå må den sitte snart syns jeg

Innmeldt
    Jul 2011
    Hvor
    østfold
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av Myshelle Se innlegg
    Jeg gikk paa p-piller fra jeg var 17 til i november. Da jeg sluttet ble jeg gravid to uker etterpaa ca. Saa det gaar ann hehe
    Ja som jeg skrev så forekommer det ikke hos alle,

Innmeldt
    Dec 2011
    Hvor
    rogaland
    Poengstyrke
    2

hehe kan vell dele min lille historie her inne også

jeg er 21år og er forlovet ( blir gift 1.sep i år ). jeg og min kjære har vært prøvere siden
    desember i fjor og klarte å få positive tester i mars, men dette ente i tiiiidelig sa
    Men for noen dager siden kom den store oppturen !! ET eller faktisk TO vakre tydlige blå kryss!!
    Så nå etter å ha prøvd termin-kalkulatoren her inne har jeg funnet ut at jeg er 5+2 uker på vei
    Gleeeder meg til februar !!

lykke til alle dere andre også !!! krysser det som krysses kan for dere !!!

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Oslo
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av tricolore Se innlegg

jeg er 21år og er forlovet ( blir gift 1.sep i år ). jeg og min kjære har vært prøvere siden
    desember i fjor og klarte å få positive tester i mars, men dette ente i tiiiidelig sa
    Men for noen dager siden kom den store oppturen !! ET eller faktisk TO vakre tydlige blå kryss!!
    Så nå etter å ha prøvd termin-kalkulatoren her inne har jeg funnet ut at jeg er 5+2 uker på vei

Gratulerer saa mye!

Innmeldt
    Jul 2011
    Hvor
    østfold
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av tricolore Se innlegg

Gratulere sååå mye med Valentines baby så å si hihihihi

Innmeldt
    Dec 2011
    Hvor
    rogaland
    Poengstyrke
    2

Tusen takk hehe har ikke tenkt på at den kommer rett før v-day !!:P
    gleder meg så grusomt mye!!

fremdeles Lykke Til til Alle dere Andre!
    krysser alt som krysses kan for dere!)

Innmeldt
    May 2012
    Hvor
    Skiptvet
    Poengstyrke
    2

Jeg har også IKM 17 juni, det blir spennende, krysser fingrene for oss begge jeg Men nå har det jo gått 7 uker mellom hver mens hos meg etter utskrapning, så tar ingentig for gitt om ikke tanta kommer til tiden. Kommer sikkert til å vente en uke ekstra med å teste hvis jeg klarer.. Det klarer jeg sikkert ikke
    Da krysser jeg også fingrene for oss begge og håper det sitter en liten spire nå!!! er ikke så lett å vente med den testinga, men jeg begynner lissom å miste litt håpet jeg...;-P Så har heldigvis klart å stresse ned litt... det skjer når det skjer, og da kommer jeg sikkert til å hoppe i taket av sjokk...;-P

Innmeldt
    Jun 2012
    Hvor
    Flåm
    Poengstyrke
    0

Ser det er flere "små-frustrerte" damer her. Jeg har ikm 21. juni, så håper selvsagt på et TIDLIG 2013 barn Min storebror skal ha en liten tass i januar, så hadde vært artig om jeg hadde kommet med en kusine ikke så alt for lenge etterpå Har muligens mange innbilte graviditetssymptomer, men mensen-murring, ømme brystvorter og sure oppstøt. Har prøvd et par mnd bare, men kjenner det tynger på psyken og vente på et positivt svar. Lykke til damer, blir spennende og følge med på dere alle!

Innmeldt
    Jul 2011
    Hvor
    østfold
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av Tonje86 Se innlegg
    Da krysser jeg også fingrene for oss begge og håper det sitter en liten spire nå!!! er ikke så lett å vente med den testinga, men jeg begynner lissom å miste litt håpet jeg...;-P Så har heldigvis klart å stresse ned litt... det skjer når det skjer, og da kommer jeg sikkert til å hoppe i taket av sjokk...;-P

jeg har ikm den 18 da

Innmeldt
    Jun 2012
    Hvor
    østlandet
    Alder
    33
    Poengstyrke
    2

Håper på en liten eller til året , ja. Denne ventinga kan gjøre hvemsomhelst sprø

alle sammen.
    pp13

Innmeldt
    Jun 2012
    Poengstyrke
    0

Heihei! Er fersk her inne, men håper på å kunne klamre meg til denne gruppa. Sluttet på pilla i begynnelsen av mai og venter nå på blødninger. Håper jeg kommer i gang med syklusen kjapt, slik at vi kan PRØVE å produsere et lite sommerbarn Men man får nok bare smøre seg med tålmodighet, så vil tiden vise

Side 1 av 2 12 SistSist

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •