Lykke til til dere alle.![]()
Symptomfri her idag gittEtter ett par dager med skikkelig øm korsrygg, og murringer i livmor og eggstokker, er det nå helt borte.. Var sikkelig trøtt i rygg og mage igår kveld..men alt bra idag. Nå har det kommet krem/hvitaktig ganske flytende utflod da..etter EL slim har det vært helt tørt frem til nå.. Utifra pernille sin side, så er det vanlig etter EL å være helt tørr, for så ha en dag med denne melkeaktige utfloden, for så være tørr frem til mensen igjen.. Tror sannelig ikke jeg er gravid jeg.. Selvpåførte symptomer alt i sammen kanskje?
Eller har noen her hatt forandring i utfloden? Vanligvis så pleier jeg ha cottage cheese utflod etter EL som varer helt frem til IKM, men dette har jeg ikke hatt denne mnd ! Og den konstante murringen i livmor/eggstokker og rygg har jeg ALDRI vært borti før.. Hmmmm..må slutte å tenke
er til å bli gal av !
Her har jeg ikke kommet til el enda, men håper på positiv test er jo ende mange dager igjen av juni. Jeg bruker ikke å ha noen symptomer så tidlig i graviditeten, eneste er halsbrann som har kommet ca 4 uker på vei, men da får jeg også positive tester. Så selv om man ikke føler seg gravid kan man like fram være det. Jeg har hatt to SA nå så satser på at dette er vår måned.
Ja, man går å kjenner på alt!! før mensen forrige gang hadde jeg syyykt vonde pupper, som jeg aldri har hatt før. og tenkte at jeg måtte jo være gravid.. men fikk mensen like herlig.. syns det skulle vært ett symptom på mensen og ett symptom på graviditet! hadde vært sååå mye lettere da! ikke alt sammen blanda....!!
Kan vel egentlig slenge meg med her jeg å.. Har jo et håp om å få en positiv test i juni til tross for nettopp en SA.. Har hatt 2 til nå og skal få dette sjekket opp.. Men hadde blitt glad for en positiv test i juni og at alt skal gå bra!EL vet jeg ikke når kommer, men tester hver dag for å finne den
Det er nå litt over ei uke siden jeg begynte å blø, så da begynner det vel forhåpentligvis å nærme seg en EL snart..
Ååååååå så koslig, håper du er gravidjeg har ikm 7 juni skal teste fredag hvis ikke tr dukker opp.? Hyggelig å ha noen som tester sammen. Lykke til
Heijeg har skikkelig strekk i livmoren i dag.. Vært litt uggen, men ikke så ille som i går. Har skikkelig svulmende bryster og mega trøtt! Har litt gulaktig utflod?? Kommer en del faktisk og TR har ikke kommet enda! Krysser fortsatt fingre og tær.. Men tørr ikke teste meg før til senest torsdag siden jeg hadde SA sist! Veldig spent altså!! TR får holde seg borte!!!!
SA 5+4 i september 2012. Men satser på å bli
igjen snart.
Har enfødt 2003 og verdens beste kjæreste
.
Håper jeg ogsåvi får holde hverandre oppdatert
og blir det ikke noe nå, så har vi hverandre videre i prøvingen
veldig godt å snakke med flere i samme situasjon! Gjør prosessen lettere syntes jeg
jeg tester onsdag eller torsdag hvis ikke TR kommer på besøk... Gleder meg til å følge med dere alle videre
![]()
jeg har aller mest lyst til å teste nå men det blir jo alt for tidlig?? hadde (hvis jeg har regna riktig) e.l fredag 25. mai.. dessuten er jeg så redd den skal være negativ, da blir jeg så skuffa! hvis man har blitt fort gravid en gang, er det vanlig å bli fort gravid igjen da? eller er det sånn at jeg må vente i et år før jeg blir gravid igjen.. skjønner jo at det ikke finnes noe svar på dette, egentlig, men spør allikevel jeg!
![]()
Jeg håper også på positiv test denne mnd! Fikk TR i dag, så da blir det testing en av de siste dagene i juni! Krysser alt jeg har for alle her inne![]()
Da har jeg klart å svi av min første test, 7-8 dpo, så klart negativ
Klarte ikke dy meg!
Skjønner at du ikke klarte å dy deg for fristelsen er stor. Jeg er nå 9 dpo, så jeg skal holde ut noen dager til. Har bestemt meg for det. Da satser vi bare på at du testet for tidlig og at du likevel er gravid. Håper ihvertfall det.
Idag har jeg og mindre matlyst. Har mye murringer og vondt i korsryggen samt magen. Alt kan jo selvsagt bare være mensmurringer. For gravide symptomer og mens murringer kan være nokså like har jeg hørt.
igjen snart.
.
Ingen tante rød endaTok ny digitaltest i går, bare for å se om ukene har gått ned, og de står fortsatt på gravid 2-3.... Så de har ikke gått ned, ei heller opp, men det var jo bare to døgn siden jeg tok slik test sist. I tillegg hadde jeg vært i konfirmasjon og drukket ekstremt mye i løpet av dagen, så urinen min var nok ganske så utvannet
![]()
Nå skulle jeg vært opp til muntlig eksamenmen, jeg slipper pga streiken, så nå er jeg ferdig med ALL skole og videreutdanning
Er ufattelig stolt av meg selv, at jeg har klart sykepleien alene med to barn, og videreutdanningen alene med 3!!!!
Nå skal jeg snart til Gyn og hente papirene til blodprøvetakingen, gruer meger livredd for resultatet.
Trenger ingen ticker
Lykke til idag både Rimfrost og Sussi_85!![]()
Tankefull: skjønner ikke hvor du får viljestyrken din fra, til å la være og teste!misunner deg den!
Må si humøret har vært på bånn i morgesangrer på at jeg gadd å teste.. tvilen er sterk på at jeg faktisk er gravid, samtidig som jeg klamrer meg fast om i at det fremdeles finnes håp så lenge tr er ute av bildet
![]()
Lykke til Rimfrost! Krysser fingrene for at du har en liten spire i magen!!
Lykke til Sussi, alt er sikkert helt i orden, og spiren sitter snart!
Jeg har vært litt slapp og kvalm i det siste. Mannen spurte faktisk om jeg var gravid, og det var så leit å si til han at jeg ikke var det, siden jeg er rundt EL nå. MEN vi kan jo ha en sjanse etter EL da.Jeg har ifølge kalenderen EL i morgen, mannen drar på jobb i morgen tidlig og blir borte i to uker. Vi får gjøre en kjempeinnsats i kveld!! Blir litt stressa over turnusen hans og at vi ikke rekker EL hver syklus.
Men i juli har vi helgardering med ferie og sånt! Vi skal til syden og har bestilt familierom med to rom med dører imellom...barna hans på 13 og 15 skal bli med, så jeg bare håper rommet er slik det er beskrevet i og med at jeg har EL når vi er i syden
Da er det babylaging på gang! Hvis vi da ikke klarer det denne syklusen da...
Lykke til alle dere som håper på positiv test i juni! Det gjør jeg!!!![]()
Jo jeg har vært prøver i 7 mnd nå så jeg har litt is i magen siden det ser ut til at det tar sin tid. Dessuten brukte jeg et år sist gang jeg ble gravid. Fikk en datter for snart 9 år siden.
Jeg har tester liggende i skapet men er redd for å bli skuffa. Jeg leste i et annet forum her inne om ei som hadde fått flere positive tester tidlig og som tilslutt fikk negativ test og tr. Da skjønner jeg at man kan få falske tester tidlig. Det orker jeg ikke. Vil være så nær ikm som mulig når jeg tester for å få en mer troverdig test.
Denne gangen har jeg periodevis et ørelite håp om at jeg kan være gravid. Det varierer. I ene øyeblikket har jeg troen og neste ikke. Har ikke mange symptomer på at jeg er gravid. Det er jo naturlig siden det er litt for tidlig å kjenne så mye enda. Har fastere/ømme bryster. Småkvalm og mindre matlyst. Tisser litt oftere. Samt endel murringer i magen og ryggen. Detter er tegn som godt kan ha sammenheng med en tr som er ventet på lørdag.
Lykke til Rimfrost og Sussi_85.
igjen snart.
.
Til tross for negativ test idag, og følelsen av at jeg ER gravid det ene øyeblikket, til å føle jeg absolutt ikke er det, så tror jeg kansje det finnes håp alikevel.. har idag vondt i rygg og øm mage igjen, pleie aldri kjenne noe av dette i forbindelse med verken eggløsning eller mens, det bare virker så rart.. utfloden som startet igår har økt idag, det er en god del hver gang jeg går på do.. helt som en litt melkeaktig hvit ustrekkelig veske..beklager detaljer..
Har utfloden til dere andre endret seg på noen måte?
Kan kansje tilføye at den dagen jeg hadde vondt i rygg og skikkelig hodepine var dagen jeg startet med folat tabletter..har disse noen bivirkning? Eller kan "smertene"/ømheten være festesmerte..? Hvor en positiv test ikke vil slå ut før tidligst 7 dager etter mtp hcg nivået i urinen.. vil da ikke slå ut før lørdag..er da 2dager før ikm.. jeg velger å leve i håpet frem til dahar ikje ømme bryster i det heletatt da, kun kjent litt stikkninger innimellom......
Ah, herlig å lufte tankene her på mammanett ja![]()
Ikke gi opp, ikke alle som for positiv så tidlig. Har du ikm nå kommende torsdag? Håper den holder seg unna. Vi har da ikm samme dag. Jg skal teste torsdag eller fredag hvis ikke tr melder seg. Har ingen sympotom. Pleier å spotte dagen før ikm. Og har sa kjempe mens smerter i 2 dager. Håper at juni er vår månde. Krysser alt for dere alle![]()
Takk takk snuffiluffiHer fikk jeg ikke mye svar idag gitt.. jeg ble henvist videre til gyn nå neste mandag, så da blir det en grundig sjekk av systemet
hehe.. Håper på at alt er som det skal.. kanskje til og med har jeg EL før den tid.. hvem vet
Hehe, dere må bare stå på i syden da ja hvis ikke ting har skjedd før den tidJeg har trua! You can do it!
Kjenner meg så igjen i symptomenne dine babydust, akkurat sånn som jeg har det også, mensmurringer, vondt i ryggen, og melkeaktiv hvit utflod som er ustrekkelig. Er 8 dpo i dag, og har hatt det sånn siden i går, krysser fingrenne for oss, og hold meg oppdatert om testingen
Har ikm rundt den 11.juni, så har vel testet for tidlig uansett... må si humøret skifter veldig i løpet av en dag også..hvertfall idag.. kan vær pms også vel..? Noe jeg egentlig aldri bruker å merke noe til :/ er vel symptom jakten i meg som legger merke til ALT!![]()
TEster igjen torsdag uansett, klarer ikke dy meg.. har 9 billig tester igjen
Sussi_85 ja du får bare kjøre på å håpe du har eggløsning frem til mandag, kansje gynekolog sier du er gravid![]()
Oi Annimor!! Når har du ikm og tenkt å teste??vi får holdes oppdatert ja! Er så glad jeg får luftet min frustrasjon her inne
![]()
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)