Viser resultatene 1 til 2 av 2
    Innmeldt
    Aug 2010
    Poengstyrke
    0

Question 8 dager over IKM

Har nettopp tatt en graviditetstest som viste negativ. Jeg føler meg ikke gravid (ikke at jeg vet hvordan det føles, men føler meg normal) de eneste forskjellene er at jeg har hatt ekstrem hodepine noen ganger iløpet av dagen i ca 5 dager nå, såre bryster (rundt nippel området) og hvit utflod som ikke lukter noe som helst!

Begynner å bli nervøs nå, fordi jeg vet ganske gått når TR kommer, fordi venstre puppen min blir stoor og vond! Pluss at jeg får vondt i eggstokkene om jeg f.eks nyser, hoster eller strammer magen, og dette pleier å merkes EN UKE før, nå er det INGEN tegn til det. Hva er det som skjer med kroppen min? Jeg har hatt en ganske nøyaktig syklus i over 2 år nå (30 dager), en sjelden gang 29 eller 31.

Innmeldt
    Jul 2010
    Alder
    26
    Poengstyrke
    6

Sv: 8 dager over IKM

Du kan være gravid, selv om testen er negativ. Noen jenter produserer HCG veldig seint, og da vil ikke testene vise positivt. Det er ikke så ofte det skjer, men det skjer. Så det er fullt mulig.

Kanskje du skulle bestille en legetime, forklare hva som er på gang og få blodprøve for å måle HCG? Selv om du har veldig lave verdier vil de synes på en blodprøve, og en prøve til vil evt. bli tatt for se om det er noe stigning, om enn liten

Hva slags test har du tatt? Jeg vet det er noen som er mer følsomme enn andre. Mange tester f.eks positivt med eggløsningstester før de får positiv graviditetstest

Annonsebilag

Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!

Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!

17-mai kaken
Vi gir deg tips og råd til hvordan du skal bake den perfekte 17.mai kaken.

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •