Siden gyn anbefalte oss å komme igang med babylagingen så satt vi lenge å pratet igår om at vi fremskynder brylluppet. Min datter tror at babyer kommer i magen når man gifter seg hehe![]()
Noen andre som har planlagt bryllupp på 2-3 mnd ? Jeg er ganske sikker på at vi har lokale, og jeg har sett meg ut en kjole jeg skal få tilsendt for å prøve .
Så moro!!!Blir brått mye å planlegge og greier da...??? ;-P Gratulerer med kommende bryllupp!!! (kan man egentlig si det? :-P)
Vi har akkurat forlovet oss, men fortsatt ikke satt noen dato for bryllupp...;-P
hehe ja blir nokk litt å planlegge, men jeg trooor d kan gå fint, vi har lokaler og har en kjent kokk i familien. Jeg har kansje funnet kjolen. Føler ikke for noe stooort elegant bryllupp, heller mer kirken og så en "fest" etterpåVi ar vært forlovet i over ett år.. Planen var 06 Juli 2013 men siden vi fikk beskjed av gyn om å sette igang prøvingen nå pga omstendigheter i livmoren min så tenkte vi jaja .. la oss ta d i år, hvis ikke blir d sikkert mange år til.. jeg la på meg 25 kg sist svangerskap =/ ..
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)