Har noen her gjort det før? Vi har kjøpt en vogn av noen vi kjenner, og har ikke betalt mye for den. Føler meg bittelitt lurt, for hu vi kjøpte av påsto at det ikke var fuktskader det som hun hadde sett. Nå hadde den stått, under tak, i 2 år hos svigerforeldrene hennes og siden jeg jubla på statusen min at jeg kunne tenkt meg en så pirka hu på meg..
Vogna kom hit idag, og her er det endel som må gjøres.. Det er hvertfall 3 vinduer hvor gummilista rundt har ei glipe, sånn at man ser rett inn i vogna. Når hun skulle åpne døra, så måtte hu sparke i veggen ved siden av for å få den til å åpne seg (jeg holdt bare veggen igjen og dro litt ekstra så kom den). Flekka i taket innvendig pga. vann ser det ut som. Ene hjørnet har de sprøyta skumspray for å tette igjen. Utvendige lister som ikke er skikkelig festa, så litt av treverket under vogna har begynt å råtne litt..
Så som dere sikkert skjønner, Kima har påtatt seg ett prosjekt hvor hun er heeeeelt grønn!!!!
Noen som har tips til hvordan detta kan gjøres greiest mulig? Og gjerne billigst mulig å.. Jeg visste jo at vi ikke fikk noen luksusvogn, men litt bedre enn detta hadde jeg satsa på.
Har lyst til å rive kjøkkenet og badet, male vegger og sette opp litt mer sengeplass istede. Og taket må jo fikses samt nytt gølv.
Vogna er kjøpt for å ha ekstra sengeplass til gjester, så jeg har ikke planer om Århundrets Flotteste vogn, men LITT bedre enn hva den er nå må jeg få til....
98 & 06
22/07 2011
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)