Hei! Siden jeg gir sønnen min flaske vil jeg kjøpe meg en flaskevarmer som kan brukes i bil ( og gjerne hjemme). Tenkte det kunne gjøre ting lettere når vi skal på tur. Er det noen som har erfaring med dette og som kan anbefale en? Mange og velge mellom merket jeg.
Er det for å holde flaska varm, eller for å varme opp væske? Skulle tro det første var litt skummelt i forhold til bakterievekst... Anyway: http://www.babycare.no/index.cfm?tmp...2&b_kid=187862
For å varme opp. Tenkte at i kokte opp vannet på forhånd, men må jo varme det opp til rett temperatur igjen, å d bli en utfordring når en e på biltur f.eks.![]()
Kjekt å ha litt kald brystmelk på termos, evt, i tilfelle man skal ta et glass vin eller tre en kveldSå er det jo bare å varme det til ønsket temperatur når sulten knuger. Ferdig Nan e.l. er jo også gull. Det er forresten mange barn som venner seg til kald melk, og da er det jo ganske greit...
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)