Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultatene 26 til 41 av 41
    Innmeldt
    Jul 2010
    Alder
    26
    Poengstyrke
    6

Sv: Besteforeldres "rett" til å skjemme bort....?

[QUOTE=VeroLeah;2846151]Da tror jeg at jeg tolket litt feil her, og tar det på min kappe. Å beklager, det virket nemelig litt rettet mot meg som person. Ser at vi i gunn er enige om alt her Så da sier jeg unnskyld. Glad for at du har det bra med besteforeldrene til nurket ditt. Det er vondt og være redd for hva som kan skje om jeg etterlater barnet mitt der, ol. Derfor er dette et vanskelig tema for meg, for sånn er det her på breieste toten, unga er vokst opp slik å da må jo barnet mitt det også. (Ifølge dem,) Jeg har gjort har sagt til meg selv at jeg sier i fra der jeg mener det bør sies i fra.. respekterer de ikke dette mister de retten til og passe barnet mitt.. Ettersom jeg ikke kan stole på de
    Sitat Opprinnelig lagt inn av HeteMerethe Se innlegg
    [B]
    Som sagt Det er din rett som mamma å kunne sette foten ned når det gjelder ditt eget barn Det er ikke alltid lett, men du skal hvertfall ikke ha dårlig samvittighet

Innmeldt
    Jul 2010
    Alder
    26
    Poengstyrke
    6

Hva i alle dager skjer med siteringen i denne tråden? Skjønnner ikke noe jeg...

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    Bedfordshire, England! <3
    Alder
    27
    Poengstyrke
    25

Hva i alle dager skjer med siteringen i denne tråden? Skjønnner ikke noe jeg...
    Du har gjort så det mangler ] på slutten av [/quote] i et par av dine innlegg.
    Z 05.09.04CA 13.01.11 HS 09.09.12 Bloggen
    Ammetåka, FBG for oss som ammer.

Innmeldt
    Jul 2010
    Alder
    26
    Poengstyrke
    6

Sitat Opprinnelig lagt inn av PreggoInnie Se innlegg
    Du har gjort så det mangler ] på slutten av
    i et par av dine innlegg. [/QUOTE]

Nei, jeg har ikke det skjønner du. Det trodde jeg også. Jeg har sikkert vært inne å rettet på innleggene mine ørten ganger, men de hopper tilbake til helt mongo oppsett når jeg poster dem. Så jeg gav opp...

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    Alder
    27
    Poengstyrke
    25

i et par av dine innlegg.
    Nei, jeg har ikke det skjønner du. Det trodde jeg også. Jeg har sikkert vært inne å rettet på innleggene mine ørten ganger, men de hopper tilbake til helt mongo oppsett når jeg poster dem. Så jeg gav opp...[/QUOTE]

Ahh jeg ser det nå! Jeg har ikke det problemet, men jeg ser andre og har samme problem. Kanskje ta det opp i spørsmålstråden til admins?

Innmeldt
    Jul 2010
    Alder
    26
    Poengstyrke
    6

Sitat Opprinnelig lagt inn av PreggoInnie Se innlegg
    Nei, jeg har ikke det skjønner du. Det trodde jeg også. Jeg har sikkert vært inne å rettet på innleggene mine ørten ganger, men de hopper tilbake til helt mongo oppsett når jeg poster dem. Så jeg gav opp...
    Ahh jeg ser det nå! Jeg har ikke det problemet, men jeg ser andre og har samme problem. Kanskje ta det opp i spørsmålstråden til admins? [/QUOTE]

Ja, kanskje. Skjønner ikke hvorfor det blir slik. For det er KUN i denne tråden. Snodig....

Innmeldt
    Jul 2010
    Alder
    26
    Poengstyrke
    6

Jeg må lett litt.

Nå ser det ut som du har skrevet det jeg skrev i sted, Innie. Slikt kan det blir bråk av

Innmeldt
    Mar 2011
    Hvor
    Eidsvoll
    Alder
    27
    Poengstyrke
    22

Jeg må lett litt.

Nå ser det ut som du har skrevet det jeg skrev i sted, Innie. Slikt kan det blir bråk av
    test..

Hmm.. funker her..?

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    Alder
    27
    Poengstyrke
    25

Jeg må lett litt.

Innmeldt
    Jul 2010
    Alder
    26
    Poengstyrke
    6

"Hvem jeg? Jeg har har ikke sagt noe! Det var Innie som sa det!"

Innmeldt
    Jul 2010
    Alder
    26
    Poengstyrke
    6

Sitat Opprinnelig lagt inn av ennail Se innlegg
    test..

Hmm.. funker her..?
    Funker fint hos deg.

Innmeldt
    May 2011
    Hvor
    Skreia , østre toten
    Poengstyrke
    3

Nå blir jeg forvirret her.. hva skjer??

Innmeldt
    Jul 2010
    Alder
    26
    Poengstyrke
    6

Sitat Opprinnelig lagt inn av VeroLeah Se innlegg
    Nå blir jeg forvirret her.. hva skjer??
    Bare glem det. Ble veldig OT.

Innmeldt
    Feb 2012
    Hvor
    Steinkjer
    Alder
    22
    Poengstyrke
    2

Slenger meg på her jeg og
    Jeg mener at besteforeldre skal ha litt rett til å skjemme bort barnebarna, men ikke over rimelighetens grenser. De bør klare å respektere de grensene foreldre setter iht. leggetid og f.eks søtsaker (hvertfall midt i uka) De skal i hvertfall ikke tråkke på foreldres grenser så lenge foreldre er til stede syns jeg. Det er det samme som å lære barnet/barna at foreldre ikke har noe å si så lenge det er andre i nærheten og i mine øyne at det viser til litt liten respekt.. (selvfølgelig er det de som ikke gjør dette for å være slemme, men da bør det kunne gå an å si ifra til dem uten at dem blir snurt) så til dere om opplever det: Det bør dere få en stopper på, for det er ikke greit mener jeg.

Det som derimot skjer når dere ikke er til stede blir noe annet, men det går fint an å be besteforeldre respektere deres leggetider og søtbruk i ukedagene uansett, det er tross alt deres barn.

Nå er jo jeg litt streng på dette, men hver har jo sine grenser og i mine øyne er det å "kjøre over" foreldres regler eller motsi/blande seg negativt når foreldre har sagt en ting o.l det samme som null respekt. Selvfølgelig er det greit å ta imot råd, men til en viss grense

Innmeldt
    Feb 2010
    Hvor
    Et kvitt hus i Møre og Romsdal
    Poengstyrke
    29

Her må gjerne besteforeldrene (og øvrig familie) skjemme bort Tullemor etter alle kunstens regler, så lenge de respekterer våre absolutte grenser. F.eks har tanta hennes minst én ATV - jentungen skal ikke sitte på en slik en før hun er gammel nok til å kjøre den selv. De må gjerne ta henne med ut i båt, men ikke uten redningsvest. De må gjerne gi henne godis etter hvert, også midt i uka (det er ikke ofte vi treffer dem), så lenge vi vet at hun ikke reagerer negativt på det. Enkelte barn klatrer jo i tapetet av selv små mengder...

Joda, det er topp at besteforeldre vil skjemme bort Tullemor - men jeg ser jo helst at de gjør det med oppmerksomhet og spennende aktiviteter heller enn godis og ting.

Innmeldt
    Dec 2005
    Poengstyrke
    49

Sitat Opprinnelig lagt inn av chakka81 Se innlegg
    Her må gjerne besteforeldrene (og øvrig familie) skjemme bort Tullemor etter alle kunstens regler, så lenge de respekterer våre absolutte grenser.
    Ja, enig!

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •