Viser resultatene 1 til 6 av 6
    Innmeldt
    Feb 2006
    Hvor
    ei øy i rogaland
    Alder
    29
    Poengstyrke
    36

forvirrelse med permisjonen.HASTER

Ok,nå er jeg litt forvirret her.Venter ei lita 12 august(keisersnitt)

skal ut i permisjon,men siden jeg har ferie 15 juli til 15 august,tenkte jeg bare gå ut,rett på ferie den 15 juli,så begynne permisjonen etterpå å få forlenget permisjon ettrepå heller.

sjefa mi mente det var bedre om jeg gikk ut i permisjon i uke 26 i juni.begynte på ferie da,så fikk eg feriepengene utbetalt tidligere også.

så jeg sa ja til det jeg,da bekkenet og helsa ikke er så veldig god for tiden...og greit me litt fri før ungene begynner på ferie,for å få litt i stand her hjemme til minsta kommer....

men usikker her jeg nå.vi har fast ferie alle fra den 15juli til 15 august,da jobben stenger av i det tidrommet...vild e si att hun mener jeg tar ferien før da og begynner på permisjonen i ferietiden?? og hva lønner seg.80 eller 100?

Har jo ikke søkt noe enda.så jeg er litt forvirret her nå....på hva jeg skal søke....om jeg skal søke persmisjon fra siste uka i juni eller senere....
    Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012

Innmeldt
    May 2012
    Poengstyrke
    0

Sv: forvirrelse med permisjonen.HASTER

Det begynner å bli noen år siden forrige gang jeg var i perm, men så vidt jeg vet er det fremdeles slik at du må gå ut i permisjon tre uker før termin. Dette gjelder vel også ved keisersnitt, antar jeg.

Innmeldt
    Nov 2008
    Hvor
    Utenfor Drammen
    Alder
    27
    Poengstyrke
    26

Jepp, må ut i perm tre uker før termin, og du må også ha perm de første 6 ukene etter barnet er født, hvis ikke mister du dem.
    Mamma til Knottingen, født 04.07.09.
    Ex.u (06 og 11), SA (10, 10, 10, 11)
    4 pergokurer 2011, 2 IVF og 1 FER ved Riksen 2012, 1 IVF ved Porsgrunn 2013
    2. FER - Ruger på to små eskimoer fra 16.05. TD 30.05
    It's hard to wait around for something you know might not happen, but it's even harder to give up, when you know it's everything you want.

~*~Prøvedagbok~*~

Innmeldt
    Feb 2006
    Hvor
    ei øy i rogaland
    Alder
    29
    Poengstyrke
    36

jobben jeg iobber i stenger alltid en mnd.stenger den 15 juli til 15 august denne gang.så har alle ferie på likt. vil de da si att de sjefa mener er att jeg skal gå ut på ferie nå i juni.så i permisjon i den egentlige ferietiden vi har. skal ha keisersnitt den 12 aug.
    Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012

Innmeldt
    Nov 2008
    Hvor
    Utenfor Drammen
    Alder
    27
    Poengstyrke
    26

Ja, da ville jeg heller gjort det.
    Mamma til Knottingen, født 04.07.09.
    Ex.u (06 og 11), SA (10, 10, 10, 11)
    4 pergokurer 2011, 2 IVF og 1 FER ved Riksen 2012, 1 IVF ved Porsgrunn 2013
    2. FER - Ruger på to små eskimoer fra 16.05. TD 30.05
    It's hard to wait around for something you know might not happen, but it's even harder to give up, when you know it's everything you want.

~*~Prøvedagbok~*~

Innmeldt
    Sep 2010
    Hvor
    Bergen
    Poengstyrke
    38

Sikkert litt på siden, men jeg ble anbefalt av NAV å ta ut 6 uker før med tanke på planlagt KS, da mister man visst ikke noe av permisjonen. Venter man til 3 uker før fødsel, mister man det man er for tidlig/sein. NAV går visstnok utifra UL-termin uansett planlagt KS eller ikke.

Barnedagbok#1 Sladrer med Hardanger, Solveig_, Nenne og Chakka

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •