Nå har jeg byttet fra gullfiskbolle til et skikkelig akvarium
Men nå står jeg med en 30l bolle på benken og funderer på ha man kan gjøre med den?? Finnes det andre skapninger man kan bruke den til? Eller kan man dyrke noe i den..?
Dverghamster eller noe sånt? Vet av erfaring at sånne små dyr egentlig ikke egner seg i bursagrasp over alt! Nei, jeg vet ikke jeg...
kan bli veldig stilig om du har sand/stein i bollen og noen kaktuseller noen andre planter som ikke blir så veldig store
![]()
Slamkryper kan man evnt ha der.. Hvis man liker sånne type dyrEller går de under reptiler fremfor dyr? Anyway
De trenger både "land" og vann, så da må du evnt bygge opp noe der.
Tror ikke jeg ville hatt dverghamster oppi bolle, de liker seg best i bur, pga muligheten til å klatre i sprinkelet. Selv om det gir mer bøss, så gir det også mer aktivitet i et ellers så ensformig liv...Samt at åpningen går innover på toppen av en bolle, så jeg ser for meg at det kan bli litt tett luft oppi der..
Tror nok at jeg ville laget en form for dekorasjon som er nevnt her, i stedet )
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)