HeisannNå er det en stund siden jeg har vært her inne. Men nå må jeg bare spørre. Når det gjelder symptomer, så har jeg på en måte gitt opp. Fordi jeg vet aldri, de gangene jeg håper og tror at det skal ha skjedd noe, så skjer det ingen verdens ting. Så derfor tror jeg ikke før det motsatte er bevist
Håper dere tåler litt detaljert. beklager på forhånd
Men nå har det kommet noe rart.
For 2 dager siden ble utfloden min gul og i samme konsistens som når jeg har kremete utflod. Men den er helt luktefri, ikke klumpete og er grå-gul-hvit. Så kom det en bitteliten klump brunt (akkurat som størknet blod) men den satt fast i en klump med gul-grå-hvit slim. Det kom ingenting mer den dagen. I dag fikk jeg det igjen. Men det kommer hverken mer eller mindre. Bare en gang nå til kvelden, og en gang midt på dagen for 2 dager siden. Jeg har ikke hatt noen faste mensen smerter som jeg pleier å ha.
Må legge til at jeg har gått på 2 kurer pergotime. Jeg har gått på dobbel dose denne gangen. Og enkel pergo den første gangen jeg tok det. Men på enkel pergo fikk jeg ikke mer utflod eller noen av de andre bivirkningene utenom litt hete tokter. Litt hetetokter fikk jeg denne gangen også, men merket ikke noe på utfloden. Siste tab tok jeg 14 april. Ikke noe tegn til TR. Forrige gang jeg tok pergo, fikk jeg mensen 34 dager etter siste tab. Men jeg fikk ikke sånn som jeg har nå... Det er 34 dager siden siste tab i dag.. Så er nok TR som kommer.. kanskje.. Men hvorfor ble plutselig utfloden sånn?
Takker for alle innspill noen kan komme med![]()
Jeg har ikke tatt test nei. Den er helt sikkert negativ. Så venter til 40 dager over ihvertfall før jeg tørr å tenke på å gjøre det... Men hadde noen flere sånne "klumper" med størket blod og slim på... hva er dette for noe? Kan dette være festeblødning, hvordan er i så fall festeblødning?
Jeg hadde festeblødning ved 10 og 11 dpo.. Men det var mer som utflod med utvannet rosa/beige farge i.. Veldig svak som vannfarger liksom.. Det kom litt av og på, så var det totalstopp.. Siden har jeg ikke sett noe til noe blod
Krysser fingrene for deg.. Men ville tatt en test om jeg var deg uansettda slipper du lure og være usikker hver dag..
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)