Hei alle sammen
Jeg har akkurat fått konstansert spontan abort, og skal til sykehuset for å få ut det som ikke skal være der om to dager. Vi har mistenkt SA lenge nå, etter mange blødninger over 14 dager, så vi fikk oss ikke akkurat en overraskelse i går. Vi har forsont oss med at SA er normalt og kroppens måte å ordne opp på.
Planen fremover er å fortsette livet som før, kjøpe ny leilighet og nyte livet og tantebarna. Forhåpentligvis blir vi gravid igjen. Sist vi prøvde å bli gravid tok det så kort tid det er mulig å ta. Vi var heldige. Håper vi er så heldige denne gangen også da. Det er lov å håpe, ikke sant?
Ellers, så er jeg heltidsstudent, 30 år og forlovet med verdens beste kjæreste![]()
Kommenter gjerne, eller fortell din historie.
Jeg ønske ALLE dere andre som prøver å bli gravide masse lykke til![]()
Sist endret av StineMaja; 13-05-12 kl 20:29.
Jeg var på sykehuset i går, og fikk beskjed om at jeg ikke trengte medisinsk hjelp for å få ut restene fra SA'en. Det kommer til å komme ved neste menstruasjon, og det er ikke mer enn litt gammelt blod. Så det var en god nyhet! Hadde gruet meg til denne dagen nemlig.
Det jeg skal gjøre nå, i følge legens råd, er å ikke bade, ha samleie eller bruke tampong frem til blødningen har stoppet og menstruasjon er kommet. Dette for å unngå infeksjon o.l.
Kjæresten min og min plan fremover er å vente til neste menstruasjon er overstått, før vi setter i gang med prøvingen for å bli gravid igjen. Vi ønsker å bli gravid så fort som mulig, fordi vi ønsker oss barn, og mer enn ett om det er mulig. Da er det bare å starte, siden jeg er 30 år og han er 35 år.
Blir spennende å se hvor raskt vi blir gravid igjen altså.. Håper mensrtuasjonen kommer snart. Legen sa at det ca tar en måned før den kommer. Så da får vi vente å se.. I mellomtida har jeg tenkt å benytte anledningen til å slanke meg noen kilo. Dette er den eneste muligheten jeg har på en stund, i og med at man ikke skal slanke seg når man prøver å bli gravid. Jeg vet det kanskje minsker sjansene for å bli raskt gravid igjen, men jeg er noe overvektig og ønsker å forsøke å komme meg inn på normalen når det gjelder BMI. Så nå er det å holde seg langt unna sukker og annet dritt, samtidig som jeg skal spise kalorifattig og sunt og fortsette å trene.
Spennende tider.
MASSEMASSE lykke tilheia heia heia!
Lille Phillipf. 10.03.13.
Heihei! Takk for lykke til, Idingsen
Jeg har ikke gjort noe spesielt galt i mot slankinga mi i det siste, det skal jeg ha. Men jeg tror ikke akkurat jeg er helt super-slanker heller altså. Men det skal jeg ha, jeg har ikke spist godteri eller noe skikkelig fyfy-mat, og ikke altfor store megder med mat. Siden jeg svetter og puster godt under fysisk aktivitete daglig, må da vel dette hjelpe etterhvert? Håper det!
I går trosset vi legens råd, og vi koste oss litt i halmen.![]()
Pga stress og blødninger har vi ikke gjort det på over en måned, så det føltes at det var på tide. Innerst inne håper jeg å bli gravid..Men offisielt håper jeg å få en menstruasjon først, for at kroppen får komme helt i gang igjen etter SA'en, før vi begynner å prøve. Ikke lett å gjøre ting på riktig og fornuftig måte, samtidig som man skal ta hensyn til egne følelser.
Sist endret av StineMaja; 20-05-12 kl 11:38.
Jeg har bare ett motto ifht trening, kosthold og fymat: man skal forbrenne mer enn man putter inn.
... Så hvis jeg vil ha en sjokolade, så går jeg gjerne å kjøper en sjokolade men jeg går til den butikken som ligger lengst unna, handler det jeg skal ha + sjokolade, og bærer det hjem. Sinnsykt greit for når jeg kommer hjem så synes jeg selv at jeg godt kan ta meg en liten sjokolade uten dårlig samvittighet. Og hvis jeg da kjøper epler i samma slengen = helt purrfect!!![]()
![]()
Lille Phillipf. 10.03.13.
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)