Hei! Fann ut igår er gravid!![]()
Er det vanlig å egentlig ikkje ha symptomer så tidlig? Hørt at men fleste kommer i uke 5, stemmer dette?
Så langt er bare trøtt, små stikking, litt hodepine som eg kan merke.
Gratulerer =)
Det varierer vel fra gravid til gravid når de første symptomene kommer, men det er jo symptomer det du har =)
Første gangen jeg var gravid kjente jeg div. symptomer tidlig, andre gangen lite så tidlig. Tok flere graviditetstester bare for å bekrefte ovenfor meg selv at jeg virkelig var gravid siden jeg kjente så liteMen symptomene kom snikende, mer og mer
![]()
Det varierer veldig med hvor mye symptomer man harDet er helt normalt å ikke ha symptomer i uke fire, og også senere i svangerskapet.
![]()
Takk alle sammen!![]()
Godt vite at er normalt!![]()
Det er nok helt normalt jaTa vare på dagene før kvalmen kommer, da er det ikke alltid liiiiiiiiike hyggelig ;D Hehe.
Mamma til verdens nydeligste Robinsonbaby!
Noah Matheo 14.12.12
Eg har heller ikkje symptomer Theresebaby. Er i dag uke 5.
Hadde masse symptomer i uke 3 til 4, men forsvant brått. Usikker på om det er normalt. Håper du får nåken tydlige tegn så du kan slappe av![]()
14.01.2013 - 4362 g - 52 cm <3
Takk!Håper det eg også! Mene får vente å see da
Hørt fleste hormoner kommer i uke 5?
Har nå bestilit meg legetime, så ringte gynkologen min, fordi fortalte meg eg måtte ringte so fort blir graivd. Så får se ringer tilbake og så får se kva som skjer
Skal hvertfall på tidlig UL![]()
Sant det![]()
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)