Hej.. jeg er ny her på forumet. jeg og min sambo har prøvet og få barn i 3 mnd. I de seneste to ukene har jeg hatt forskølningssymptomer(halsvondt, tett nese og trøtt). Nå er jeg 4 dager over forventet mens. jeg har aldri gått så lenge over tiden før. Har hatt menssmerter i 4 dager, men ingen mens har kommet. Magen "bobler" mye og er av og til øm. I går fikk jeg ømme bryster og tok en graviditetstest (clearblue). Etter ca 20-30 minutter kom det et svak positiv kryss. i natt har jeg hatt hetetokter og våknet opp med vondt i hodet. Når jeg skulle på toaletten kom det lite brunt utflod,men ingen blod. og har fortsatt menssmerter. temperaturen min har økt til 37.5 og kjenner meg lite syk. (tett inesa, halsen og sløv). Tror du jeg kan være gravid? jeg har også påvisst endomentriose og har en cyste på venstre eggstokk. men har alltid fått mens til samme tid hver måned. Håper på svar![]()
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)