Hei,
tror nok jeg mest sannsynlig har hatt en veldig tidlig spontanabort. Dette fordi jeg rett og slett ikke var klar over at jeg var gravid i det hele tatt.
Men nå for et par dager siden kom det ut noe helt SYKT noe.. Det var ganske stort, og lignet på fiske-finner faktisk.. Hva kan det ha vært?
Fostersekken eller noe? Er så klart panisk for at jeg har blødd ute mine kvinneligen egenskaper og at jeg nå er steril. JEG ER SÅ REDD!!! Noen som kan roe ned en hysterisk frøken??+
Ta deg en tur til legen og vis han bildet.![]()
Har hun tatt noe bilde da Innie?
Det kan være alt fra koagulert blod til en abort. En spontanabort er smertefull, så om du ikke har hatt smerter kan det ha vært koagulert blod. Det kan bli ganske store klumper og hva skal man kalle det- figurer? Jeg tror ikke du har blødd ut noen av dine kvinnelige egenskaper!
Uansett, du bør nok en tur til legen for å undersøke om det kan ha vært en abort. Da kan legen forsikre seg om at det ikke er noe igjen i livmoren, og du kan forsikre deg om at alle ting er på rett plass.
Lykke til!
Mamma til verdens beste 1 åring!
Hun sa i en anna tråd at hun hadde tatt bilde av det ja.
Åja, det har ikke jeg sett![]()
Mamma til verdens beste 1 åring!
Ja, selv om det sikkert var ganske ekkelt gjort av meg så følte jeg der og da at det måtte jeg jo nesten :P
Det er en stund siden nå. Har vært ganske stresset med tanke på studier, så jeg hadde glemt det helt bort helt til jeg fant igjen bildet i en av mine skjulte mapper inne på macen.. Haha. Men det skal sies at jeg har hatt mensen akkurat som normalt etter den tid.. om det har noe å si da.
Kan man spise ost i svangerskapet?
De fleste oster er trygge å spise når du er gravid, mens andre bør du unngå. Vi gir deg svaret.
Er yoghurt en sukkerbombe for barn?
At en matvarer inneholder tilsatt sukker betyr ikke nødvendigvis at den er usunn.
Frokosttips!
Hvor mye bør jeg spise til frokost? Det finnes anbefalinger på nettopp det. Les rådene her.
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)