Viser resultatene 1 til 2 av 2
    Innmeldt
    May 2008
    Poengstyrke
    0

kan jg være gravid?

ja jeg vet dette er tredje tråden jeg starter om det samme men ble usikker på om jeg la tråden inn på feil diskusjon så prøver meg her og.I oktober tok jeg en runde med p-sprøyta og det ble med den ene da jeg blødde vær dag i 4 måneder.Nå opplever jeg mye at jeg er trøtt,mensen har ikke kommet,hetetokter og noe hodepine.tok en test for en to ukers tid siden og den var negativ.så hva er sjansen for og bli gravid etter p-sprøyte?kan testen vise falsk negativ?eller er det bare hormonene i kroppen min som spiller meg et puss?er bare 27 år så er vel ikke overgangsalder ennå vel?

håper noen kan hjelpe meg litt her om hva dere tenker

Innmeldt
    Feb 2012
    Hvor
    Trøndelag
    Alder
    27
    Poengstyrke
    4

Sv: kan jg være gravid?

Nå har jeg ingen kunnskap om p-sprøyte, men vet jo at kroppen veldig lett blir kokko etter at man kutter det ut.. Det vil jo alltid være en sannsynlighet for at man kan bli gravid.. Er dette noe du prøver på? Jeg tror jeg ville tatt ett par tester til og avventet.. Dersom du ikke skulle få noen mens og begynner å være en del over tiden, tror jeg at jeg ville kontaktet lege bare for å bekrefte/avkrefte hva det kan være.. Det rare med symptomene på oss kvinnfolk er jo at det kan bety det samme ved graviditet som ved kommende mens, så er ikke så lett å vite noen fasit her

Annonsebilag

Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!

Vårens festmat
Her finner du en rekke flotte retter til festbuffeen

Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •