Side 1 av 2 12 SistSist
Viser resultatene 1 til 25 av 38
    Innmeldt
    Aug 2011
    Hvor
    Oslo
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Svakt positive tester - kan dere søte snille mennesker se på denne for meg???

Jeg er ikke helt sikker på når jeg har IKM, men TR stakk innom tirsdag 13 mars og jeg fikk positiv eggløsningstest både tirsdag 27 og onsdag 28 mars, så det betyr vel at IKM er torsdag 12 april kanskje. Klarte likevel ikke å vente og tok to tester i går som begge ble svakt positive, den første først da jeg så på den etter en time, mens den andre ble det innenfor de 5 minuttene. Det samme gjorde de to jeg tok i dag. Kan ikke dere se på disse for meg og se om dere tror de er positive? De tre øverste på bildet er fra i går og i dag morges, mens den nederste ble tatt bilde av etter nøyaktig 5 minutter.

Jeg vet folk sier at en strek er en strek, men jeg tørr ikke glede meg helt ennå, for i januar fikk jeg også svake streker som aldri ble sterkere og da jeg var 4+4 kom TR, så det var nok en kjemisk graviditet. Er så redd for å bli like skuffet igjen, men klarer selvfølgelig ikke vente til IKM med å teste, dumme meg...
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder

Innmeldt
    Feb 2012
    Hvor
    Trøndelag
    Alder
    27
    Poengstyrke
    4

Sv: Svakt positive tester - kan dere søte snille mennesker se på denne for meg???

Ser strek der jeg Gratulere!

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Buskerud
    Poengstyrke
    2

Sv: Svakt positive tester - kan dere søte snille mennesker se på denne for meg???

De er jo positive de? Men hvorfor lar du ikke.bare være å teste til noen dager over ikm? Blir mensen borte,.så er det jo mye morsommere å teste! Har egentlig liten tro på å teste før ikm, jeg har også fått positive tester før ikm, men tanta dukket opp likevel... Og går man med gryende håp, så er skuffelsen enda større. Men, skal se spiren sitter på deg, håprr virkelig det men test i igjen etter ikm, så er der liksom ingen tvil og gleden dertil større!

Innmeldt
    Aug 2011
    Hvor
    Oslo
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Nei, jeg hadde jo ingen planer om å teste før tidligst tirsdag, men så har jeg kjøpt sånne høylydte tester som bare ligger i skapet og roper på meg. Tror jeg er testoman. Jeg burde egentlig ikke ha tester i huset, for jeg klarer ikke å motstå dem...

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Buskerud
    Poengstyrke
    2

Da er vi tojeg har en haug med cb sine tester pluss a1 sine... men, nå har mannen låst de inn til jeg virkelig trenger de.... jeg blir gal gal gal av dette jeg, deppa og tristblir så skuffa når de først blir klinende positive for så å få mensen etter noen dager...

men, jeg krysser fingre for deg Tony. Håper det er din strek som er kommet for og bli,, jeg ønsker min velkommen den dagen det er meningen

Innmeldt
    Feb 2006
    Hvor
    Sotra, en øy rett utenfor Bergen
    Alder
    35
    Poengstyrke
    94

Den ser absolutt positiv ut.. alle sammen ja. Men man skal jo ikke stole helt på tester som ikke er sett på innen fristen. Gratulerer
    C 8år D 6år Milla 2år

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    2

Jeg testet selv i dag tidlig.. Selv om det er første ppo og første ikm er først førstkommende torsdag (12 april).. Hadde så veldig lyst til at den skulle gi meg positivt svar, men desverre.. Bærer allikevl håp om at mensen uteblir og testen viser to streker
    Ønske om å få et lite nurk er veeeldig stort

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    2

tony- O; jeg ser definitivt to streker skulle ønske det var meg!!!

Innmeldt
    Aug 2011
    Hvor
    Oslo
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Jeg håper virkelig det. Begynner å få opp håpet, men tor ikke slippe jubelen løs før jeg har en kjempesterk positiv test og er godt forbi IKM... eller egentlig før jeg er over 12 uker...

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    2

Det skjønner jeg godt! Men fire positive er ikke tilfeldig og husk at selv om det er mange spirer som ikke overlever de første 12 ukene så er det flere som faktisk gjør det
    Spennende

Innmeldt
    Apr 2012
    Hvor
    Hedmark
    Poengstyrke
    2

De ser jo positive ut alle sammen Krysser fingrene for deg

Innmeldt
    May 2011
    Poengstyrke
    3

jeg ser absolutt to streker. men vent noen dager så blir du helt sikker...
    Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves

Innmeldt
    Aug 2011
    Hvor
    Oslo
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Tok en digital test i stad og den sa "gravid 1-2 uker". Så det lover jo godt. Men jeg tør ikke slippe jubelen løs før jeg er over IKM og testene er fine og sterke...

Innmeldt
    Feb 2012
    Hvor
    Trøndelag
    Alder
    27
    Poengstyrke
    4

Grattis

Innmeldt
    Apr 2012
    Hvor
    Hedmark
    Poengstyrke
    2

Åhh, så spennende Hadde jeg vært i ditt ståsted nå hadde jeg nok hoppet rundt i stua med tårer i øynene Du skal nok se det står gravid på den neste også

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    2

GRATULERER misunnelig !!!!!!!!

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    2

Det hadde jeg også nesten imponerende med de som klarer å være så fornuftige

Innmeldt
    Apr 2012
    Hvor
    Hedmark
    Poengstyrke
    2

veldig imponerene ja

Innmeldt
    Aug 2011
    Hvor
    Oslo
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Jeg vet nå ikke det, heller klok av skade tror jeg. Har blitt skuffet før.

Har faktisk ikke fortalt det til samboeren ennå heller...

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    2

Oi - gøy å få fortalt han det da vet at min samboer hadde tatt helt av
    Veldig leit at det har gått dårlig tidligere, men denne gangen blir det sikkert vellykket!!! Hold oss gjerne oppdater

Innmeldt
    Apr 2012
    Hvor
    Hedmark
    Poengstyrke
    2

Om du har fått den smellen før så er det vel ganske normalt å vente med å feire til det er helt sikkert tror jeg.
    Den der med å fortelle samboeren synes jeg er litt vanskelig også. Det handler vel kanskje litt om at det blir på ordentlig da, og om det ikke skulle gå bra så blir jo smellen ekstra stor, det er hvertfall slik jeg ser på det. Men om man skal se det fra mannen sin ståsted så hadde han nok sikkert satt pris på å få vite, samboeren min har hvertfall gitt klar beskjed om at han vil vite, og være med på alt, både opp og nedturer. Så jeg må hvertfall ta meg sammen og dele isteden for å bare tenke på at jeg skulle ha gjort det, men altså ikke lett!

Innmeldt
    Dec 2009
    Poengstyrke
    4

hei
    Gratulere de er POSITIVE!!!!! Ellers blir det kun en strek og den andre siden er fullstendig hvitt.. believe me i have tried it out!! hehe..
    men har hørt at noen blir gravid og mister til førstkommende menstruasjon.. Så da har de vært gravid ett par uker, men mister igjen nesten med en gang.. Så tror nok du må være gravid per dette øyeblikk da.. Jeg har tatt sikkert 30tester og de har alltid vært helt blanke og kun test streken.. Så det virker jo da ganske sannsynlig for deg at det er POSITIV POSITIV da.. Har aldri fått sånn strek jeg iallefall.. Og har brukt samme testen fra den der sida www.lavpris-tester.com)
    Sist endret av undre27; 09-04-12 kl 19:10.

Innmeldt
    Aug 2011
    Hvor
    Oslo
    Alder
    27
    Poengstyrke
    2

Jeg har tatt et dusin tester nå og alle er positive, så jeg er nok gravid ja. Jeg har bare hatt en kjemisk graviditet tidligere og da kom mensen et par dager forsinket til tross for mange positive tester, men ingen av de testene var like sterke som de jeg har fått denne gangen, så jeg krysser fingrene...

Innmeldt
    Dec 2009
    Poengstyrke
    4

Wink Sv: Svakt positive tester - kan dere søte snille mennesker se på denne for meg???

Sitat Opprinnelig lagt inn av Tony-O Se innlegg
    Jeg har tatt et dusin tester nå og alle er positive, så jeg er nok gravid ja. Jeg har bare hatt en kjemisk graviditet tidligere og da kom mensen et par dager forsinket til tross for mange positive tester, men ingen av de testene var like sterke som de jeg har fått denne gangen, så jeg krysser fingrene...
    så koselig

Innmeldt
    Apr 2012
    Poengstyrke
    2

Så gøy GRATULERER !!!!!!!

Annonsebilag

Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!

17-mai kaken
Vi gir deg tips og råd til hvordan du skal bake den perfekte 17.mai kaken.

Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!

Side 1 av 2 12 SistSist

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •