noen som har becterew her og som har født??? hvordan er det?
stemmer det at man ikke da kan få epidural?
så bra da. hvor langt er du på vei nå? er du helt normal nå også?
jeg var veldig dårlig 3 første mnd. og 4.-6. mnd var jeg ganske bra (da tok jeg tabletter), men nå har jeg 5 uker til termin og blir dårligere og dårligere, spesielt på kvelden og natta. på dagene er jeg ok. nå tar jeg bare paracet. hva tar du?
får satse på en fødsel på dagtid, så slipper jeg vel å ha det vonde i tillegg til fødselssmerter
jordmora mi trodde og jeg kunne ta epidural, så det går vel fint!
hvordan var du etterpå??
kunne du ta noen tabletter når du ammet?
Denne gangen har jeg mer vondt, hittil ihvertfall. Men nå er jeg bare 9 uker på vei enda da. Og så er det bare 5 mnd siden forrige fødsel, så det blir nok litt hardt for kroppen, særlig siden jeg har bekhterew. Jeg ble tatt av alt av medisiner og tok bare paracet og brukte ibux gel ved behov.
Etterpå gikk det overraskende bra egentlig. Tok et par mnd før vondtene begynte melde sin ankomst igjen. Skulle akkurat begynne på medisinering igjen da jeg fant ut jeg var gravid på nytt. Jeg hadde ikke nok melk så jeg kunne begynne med medisiner ganske raskt. Men når man ammer er det en del begrensninger ja.
Høres ut som du har slitt mer enn meg under svangerskapet. Håper du får en fin fødsel til tross.![]()
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)