Heisann
jeg er fersking her på mammanettartig å treffe likesinnede
Har vært gift i snart 7 år og nå har vi forsøkt å få barn et års tid. Håper at det ikke tar så mye mer tid - er riimelig klar for barn, for å si det sånn!
gleder meg til å bli kjent med folk her inne og å utveksle erfaringer.
Godt å se at det er andre nykommere ogsåJeg er også helt ny her! Lykke til med prøvingen
Jeg er i samme båt
Les mer på bloggen min Herermitthjem67 og min mans Avisbloggen
Ny her jeg ogVelkommen!!
velkommen så mye alle 3!![]()
Prøvedagbokmatblogg _Chart Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,T@, ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk
Jeg er også ny...gravid i 8 uke...usikker på hva jeg skal gjøre, ønsker meg barn, men kjæresten ønsker det ikke...
Og har vanskelig for å velge mellom kjæresten eller baby!![]()
Velkommen og lykke til!![]()
![]()
Hallo! Jeg er også ny! Hvordan finner man/lager de søte greiene med nedtelling til termindato osv??
Om du klikker på den du liker her inne på forumet, så tar den deg til websiden som er brukt for å lage.
Så kopierer du url til signaturen og det må være under "BB code" (mange sider slik som lilypie.com har en del alternativer) og så klistrer du den inn i signatur feltet ditt på kontrollpanelet.
Og vips så har du også en slik signatur.
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)