Før uke 37
I uke 37
I uke 38
I uke 39
I uke 40 (termindatoen er som regel 40+2)
I uke 41
I uke 42
mamma'n til Pluggen svarte:
Hannah kom 12 dager på overtid.
Christoffer kom 2,5 uker før UL-termin. (Sansynligvis omtrent rett på reell termin)
irbe svarte:
Nr 1: 40+0
Nr 2: 40+5
Nr 3: 40+0
Takk for svar.![]()
Jeg fant ut at jeg ville lage en poll på dette, men fikk ikke til å opprette den i etterkant, så jeg laga like godt en ny tråd her.![]()
Jeg har kopiert svarene fra dere tre over i den andre tråden, så da kan denne tråden stenges. (Noen som kan hjelpe meg med det?)
Dere kan jo selv svare på poll'en hvis dere vil.![]()
Oda ble født 12 dager før termin og jeg var som deg alt for innstilt på at nestemann også kom til å komme før termin - ingen barn i min familie har blitt født senere enn 12 dager før termin før, men så har vi heller ikke fått gutter før heller... Andreas viste seg å være en bedagelig kar og kom på termindatoen og det føltes som å ha gått to uker på overtid fordi jeg var så sikker på at han skulle komme før...
Greit å høre om slike erfaringer.![]()
(Kan du forøvrig hjelpe meg med å stenge den første tråden jeg starta? Den ligger her.
Bare dytter litt på denne.Håper på flere svar.
Alle tre er født i uke 38.
38+0, 38+2 og 38+4.
Tap er ikke når du faller, men når du nekter å reise deg igjen. ♥
Mini ble født 1.april. ul termin var 3.april, babyverdens terminkalkulator sa 2.april, og legen 1.april... så ble født til termin egentlig..eller uke 40.
edit: skal også sies at jeg trodde han ville komme før tiden (var helt sikker omtrent) siden det er godt over 40år siden sist en i nær familie ble født til termin.... jeg ble født 2uker før termin, min bror 3uker tror jeg.. samboeren min og broren 3mnd før termin (de ble født i uke 28..tvillinger) og småsøskene hans 6uker før termin.... men mini var en luring som kom til termin
![]()
Jeg fødte 5 dager på overtid (5 dager etter termin) og det var lenge nok over!!![]()
Første i uke 37 akkurat så og si og nr 2 i uke 34.
Jeg fødte 3 dager før terminen som var, i følge legen, 14 februar. Selv hadde jeg regnet ut at terminen var 11. februar, altså den dagen hun ble født.
Mamma til verdens herligste jente
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)