Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: eggløsning

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Karmøy
    Poengstyrke
    2

eggløsning

hei hei !
    jeg har bare ett lite spørsmål etter p pille slutt 1 januar fikk jeg 1 mens 4 jan og deretter den 1 feb... er det da meget sannsynligt at jeg har hatt el? venter nå på el igjen men har ikke noe andre tegn enn litt vond mage :P har også fått påvist endometriose nettopp men vet ikke helt omfanget av dette enda, da jeg bare har vært på MR.

Mvh
    lille meg

Innmeldt
    Feb 2012
    Poengstyrke
    2

Sv: eggløsning

Hei!
    De fleste kommer tilbake i en regelmessig syklus med eggløsning innen ca 3 månader etter avsluttet p-piller bruk.
    Du ser ut til å ha kommet direkte tilbake i regelmessig syklus og det er derfor stor sannsynlighet for at du har eggløsning.
    En så regelmessig syklus krever normal hormonell funksjon og dermed også eggløsning.
    Vedr. endometriose så er det ikke sikkert at den kommer å gi noen problem. Et svangerskap blir nesten som behandling.
    Men noen har problemer med å bli gravid og beholde svangerskapet ved en aktiv endometriose. Dersom du får slike problemer
    så vill jeg rekommendere å bli operert for å fjerne mest mulig endometriose.

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Karmøy
    Poengstyrke
    2

tuusen takk for svar då håper jeg at det setter seg en spire snart jeg er sendt videre til ullevåll for mer utredning og eventuelt kikkehullsoperasjon...

Innmeldt
    Feb 2012
    Poengstyrke
    2

Lykke til!

Dr. Anton Langebrekke og teamet hans, på Ullevåll er et av Norges beste vad gjelder avansert endometriose sykdom og kikkhulsoperasjon.

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Karmøy
    Poengstyrke
    2

tusen takk igjen for lykkeønskninger ja jeg har fått inntrykk for at di er de beste!

Annonsebilag

Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!

17-mai kaken
Vi gir deg tips og råd til hvordan du skal bake den perfekte 17.mai kaken.

Vårens festmat
Her finner du en rekke flotte retter til festbuffeen

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •