Side 35 av 42 FørstFørst ... 253334353637 ... SistSist
Viser resultatene 851 til 875 av 1041
    Innmeldt
    Feb 2012
    Hvor
    Vestfold
    Poengstyrke
    2

Sv: Prøvere over 30 :)

Har hatt en pause herfra. Nå er jeg tilbake og ferien er over. Som det ante meg fikk vi ikke kost oss den siste pp(pp9) siden vi ikke fikk sovet alene akkurat når jeg hadde el. De dagene delte vi rom med min 9 årige datter.
    Nå er imidlertid mensen akkurat over og jeg venter på neste el. Vi har prøvd siden desember og kjenner at det tar på. Neste pp er vi kommet til pp10. Var hos gyn i mars og fikk beskjed om at ting var i orden. Gyn ba oss komme tilbake i desember hvis det ikke hadde klaffet til da. Håper at det vil klaffe snart.
    Klaffer det ikke innen desember får vi håpe at det hjelper med utredning.
    Det tok jo et år med prøving da jeg fikk min datter. Nå er det med ny mann så vi får se.

Lykke til dere andre og gratulere til dere som har fått en liten spire i magen.
    SA 5+4 i september 2012. Men satser på å bliigjen snart.
    Har en født 2003 og verdens beste kjæreste .

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Stavanger
    Poengstyrke
    3

Sitat Opprinnelig lagt inn av sommer82 Se innlegg
    Tuuusen takk, håpefullskrulle jeg tror det egentlig ikke selv. hadde med en test på ferie, og tok den egentlig bare for å gjøre det. trodde ikke mine egne øyne. det var en cbdigital så der sto det jo bare GRAVID i 24 timer. helt til jeg kom hjem i dag og fikk kjøpt nye tester og tatt en til har jeg liksom ikke trodd på det. har jo ikke hatt noe "bevis" men det ble 2 streker i dag også gitt!
    Nå heier jeg på deg, og håper ting går fort når dere kommer inn til samtale
    .
    Ja det håper vi også men har forstått det sånn at det kan ta tid Hadde du noe symptomer denne gangen før du testet?

Innmeldt
    Dec 2009
    Poengstyrke
    4

Hei
    9dager dpo, 5dager til tr/ikm. Fortsatt kvalme og ømme bryster. Er sulten uten og ha lyst på noe, halsbrann, ubehagelig og ligge på magen. pp5. Håper på at spiren sitter denne gangen.. Har ingen barn fra før heller.
    Hilsen meg.

Gravid i pp13, Barn 0stk, Alder 30år, Status gift

Innmeldt
    Apr 2012
    Hvor
    Østfold
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av tankefull Se innlegg
    Har hatt en pause herfra. Nå er jeg tilbake og ferien er over. Som det ante meg fikk vi ikke kost oss den siste pp(pp9) siden vi ikke fikk sovet alene akkurat når jeg hadde el. De dagene delte vi rom med min 9 årige datter.
    Nå er imidlertid mensen akkurat over og jeg venter på neste el. Vi har prøvd siden desember og kjenner at det tar på. Neste pp er vi kommet til pp10. Var hos gyn i mars og fikk beskjed om at ting var i orden. Gyn ba oss komme tilbake i desember hvis det ikke hadde klaffet til da. Håper at det vil klaffe snart.
    Klaffer det ikke innen desember får vi håpe at det hjelper med utredning.
    Det tok jo et år med prøving da jeg fikk min datter. Nå er det med ny mann så vi får se.

Lykke til dere andre og gratulere til dere som har fått en liten spire i magen.

Velkommen tilbake! Vi er i samme situasjon, vi har også prøvd siden i desember. Var hos gyn nå i juli, alt var ok (bortsett fra en liten muskelknute men gyn trodde ikke det skulle ha noe å si) Vi har også problemer med å treffe på EL pga mannens jobbsituasjon, han jobber i forsvaret og er mye borte. Hadde EL i forige uke, men traff ikke mannen før 2 dager ETTER EL, så denne pp venter jeg bare på TR. Men neste EL er han hjemme. Så er han borte, og hjemme igjen i EL i november (rekker ikke sept og oktober desverre). Vi har altså bare 2 PP igjen før det har gått 1 år, og gyn sa jeg kunne komme tilbake. Jeg føler dessverre at jeg må bare bestille ny time i desember...tror ikke det blir noe før det. Har liksom ikke klaffet på de andre PPene, så hvorfor skal det klaffe på de 2 sjansene vi har før desember??? Gruer meg fælt, tenker at jeg bare får beskjeden om at jeg ikke kan få barn, og det er ikke noe å gjøre. Jeg har vært til Gyn og har EL, eggstokker og alt så fint ut, men likevel... Ikke noe galt med mannen siden han har to barn fra før.

Vi får krysse fingrene for at spirene våre sitter før desember!!

Innmeldt
    Jun 2011
    Hvor
    oslo
    Alder
    30
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av Håpefulleskrulle Se innlegg
    .
    Ja det håper vi også men har forstått det sånn at det kan ta tid Hadde du noe symptomer denne gangen før du testet?
    nei, det var egentlig lite med symptomer. hadde litt vondt i nedre del av magen på siden (el smerter nesten), men det var vel egentlig det eneste. og nå er det ingen, enn så lenge så da må jeg jo ta en test i ny og ne for å forsikre meg om at det ikke bare er noe jeg har drømt

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Stavanger
    Poengstyrke
    3

He he ja det kan jeg tenke meg. Tror nok jeg hadde gjort det samme bare for å kunne nyte at det stod GRAVID!

Innmeldt
    Feb 2012
    Hvor
    Vestfold
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av Snuffiluffi Se innlegg
    Velkommen tilbake! Vi er i samme situasjon, vi har også prøvd siden i desember. Var hos gyn nå i juli, alt var ok (bortsett fra en liten muskelknute men gyn trodde ikke det skulle ha noe å si) Vi har også problemer med å treffe på EL pga mannens jobbsituasjon, han jobber i forsvaret og er mye borte. Hadde EL i forige uke, men traff ikke mannen før 2 dager ETTER EL, så denne pp venter jeg bare på TR. Men neste EL er han hjemme. Så er han borte, og hjemme igjen i EL i november (rekker ikke sept og oktober desverre). Vi har altså bare 2 PP igjen før det har gått 1 år, og gyn sa jeg kunne komme tilbake. Jeg føler dessverre at jeg må bare bestille ny time i desember...tror ikke det blir noe før det. Har liksom ikke klaffet på de andre PPene, så hvorfor skal det klaffe på de 2 sjansene vi har før desember??? Gruer meg fælt, tenker at jeg bare får beskjeden om at jeg ikke kan få barn, og det er ikke noe å gjøre. Jeg har vært til Gyn og har EL, eggstokker og alt så fint ut, men likevel... Ikke noe galt med mannen siden han har to barn fra før.

Vi får krysse fingrene for at spirene våre sitter før desember!!
    Ja helt klart. Vi får da inderlig håpe at spirene våre sitter før desember. Hadde vært ok å slippe utredning og enda mer venting.

Innmeldt
    Dec 2009
    Poengstyrke
    4

118/78 blodtrykk, 91 puls, 68,0kg etter mat :P hvordan høres det ut?
    kvalme, humørsvingninger, halsbrann, økt matlyst -men vet ikke hva jeg vil ha, ubehag og ligge på mage..
    5dager til tr/ikm.. 9dager dpo.. 26dagers syklus..
    hva tror dere???
    hilsen meg.

Innmeldt
    Feb 2012
    Hvor
    Vestfold
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av undre27 Se innlegg
    118/78 blodtrykk, 91 puls, 68,0kg etter mat :P hvordan høres det ut?
    kvalme, humørsvingninger, halsbrann, økt matlyst -men vet ikke hva jeg vil ha, ubehag og ligge på mage..
    5dager til tr/ikm.. 9dager dpo.. 26dagers syklus..
    hva tror dere???
    hilsen meg.
    Vet ikke helt hva jeg tror men håper jo at det er en spire på lur hos deg da..

Innmeldt
    Dec 2009
    Poengstyrke
    4

Ja håper det.. Har jo prøvet i over 4 kalendermåneder nå. 5 sykluser er snart over. Så begynner i grunn og bli litt oppgitt.

Innmeldt
    Feb 2011
    Hvor
    Trondheim
    Alder
    32
    Poengstyrke
    3

Hei dere.

Jeg skal på siste time som har med utredningen min i dag og er veldig spent på veien videre. I dag er det ultralyd med kontrast og Gu, gruer meg egentlig veldig. Likte ikke han legen jeg var til sist heller og får han samme i dag så er ikke så veldig glad for det. Men det må vel gjøres. Etter i dag sendes papirene til st. olavs og håper jeg kan komme til lege der snart å få vite hva alternativene mine er. De har ikke funnet noe unormalt så langt, så håper jo selfølgelig jeg kan få hjelp på et vis Men kjenner det tar på kroppen både psykisk og fysisk dette.
    Håper det går bra med alle og at spiren sitter snart
    klem

Innmeldt
    Feb 2005
    Hvor
    Bergen
    Alder
    33
    Poengstyrke
    9

Sitat Opprinnelig lagt inn av Beforbe Se innlegg
    Hei dere.

Jeg skal på siste time som har med utredningen min i dag og er veldig spent på veien videre. I dag er det ultralyd med kontrast og Gu, gruer meg egentlig veldig. Likte ikke han legen jeg var til sist heller og får han samme i dag så er ikke så veldig glad for det. Men det må vel gjøres. Etter i dag sendes papirene til st. olavs og håper jeg kan komme til lege der snart å få vite hva alternativene mine er. De har ikke funnet noe unormalt så langt, så håper jo selfølgelig jeg kan få hjelp på et vis Men kjenner det tar på kroppen både psykisk og fysisk dette.
    klem
    Masse lykke til i dag og håper du får en snill lege

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Buskerud
    Poengstyrke
    2

Ja håper det.. Har jo prøvet i over 4 kalendermåneder nå. 5 sykluser er snart over. Så begynner i grunn og bli litt oppgitt.
    Plutselig står du der med en positiv test!
    Trenger ingen ticker

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Stavanger
    Poengstyrke
    3

Sitat Opprinnelig lagt inn av Beforbe Se innlegg
    Hei dere.

klem
    Vi ble henvist videre i juni og skal inn til første samtale i Haugesund i september. Blir spennende dette fremover

Innmeldt
    Feb 2011
    Hvor
    Trondheim
    Alder
    32
    Poengstyrke
    3

Vi ble henvist videre i juni og skal inn til første samtale i Haugesund i september. Blir spennende dette fremover
    Ja, veldig spennende Skal du inn til utredning eller er du ferdig med dette ? Jeg fikk svar i dag at den venstre egglederen min er tett, så betyr bare at jeg har bare sjanse til å bli gravid på normal måte annenhver mnd, men han sa det var ingen problem. Så han skulle sende papirene til st.olavs, så håper det ikke tar alt for lang tid før vi kommer til sykehuset til samtale. Har snakket med dem og de antydet at det kanskje bare skulle ta en syklus. Kjenner at jeg nesten ikke klarer å vente. Men i morgen reiser jeg til Alicante for å slappe av i 2 uker, og prøve å se om hjernen min klarer å tenke på noe annet en stund.

klem

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Stavanger
    Poengstyrke
    3

Ferdig med utredning og blodprøver hos gyn ja så vi er henvist videre til en fertilitetsklinikk. Oppstartssamtale i sept. Regner med det blir ICSI siden mannen har veldig dårlige svømmere.

Innmeldt
    Apr 2012
    Hvor
    Østfold
    Poengstyrke
    2

Ferdig med utredning og blodprøver hos gyn ja så vi er henvist videre til en fertilitetsklinikk. Oppstartssamtale i sept. Regner med det blir ICSI siden mannen har veldig dårlige svømmere.
    Gratulerer! Så deilig at det kan skje noe nå, er jo ikke lenge til september! Masse lykke til!

Innmeldt
    Dec 2011
    Hvor
    Corby, England
    Alder
    40
    Poengstyrke
    2

Sv: Førstegangsprøvere over 30 :)

Er 39 år hører til her.

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Stavanger
    Poengstyrke
    3

Velkommen Isregn

Innmeldt
    Dec 2009
    Poengstyrke
    4

2dager til ikm/tr.
    kvalm, ømme bryster, halsbrann osv.
    ganske kvalm nå.

Innmeldt
    Oct 2009
    Hvor
    Trøndelag
    Poengstyrke
    19

4 dager til ikm... ømme bryster, drivende kvalm kl 15.30 hver dag og dødstrøtt...
    Venter til onsdag med å teste for det kan være pms... men vi kan alltid håpe...
    Bloggen min

Det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse.

Innmeldt
    Feb 2005
    Hvor
    Bergen
    Alder
    33
    Poengstyrke
    9

Endelig fikk jeg en positiv el test blir ingen sex i dag,men i morgen og lørdag burde holde Hadde jo forrige fredag,søndag og tirsdag og....

Innmeldt
    Feb 2005
    Hvor
    Bergen
    Alder
    33
    Poengstyrke
    9

Sitat Opprinnelig lagt inn av mayasmum Se innlegg
    4 dager til ikm... ømme bryster, drivende kvalm kl 15.30 hver dag og dødstrøtt...
    Venter til onsdag med å teste for det kan være pms... men vi kan alltid håpe...
    Høres jo veldig lovende ut Masse lykke til

Innmeldt
    Feb 2005
    Hvor
    Bergen
    Alder
    33
    Poengstyrke
    9

2dager til ikm/tr.
    kvalm, ømme bryster, halsbrann osv.
    ganske kvalm nå.
    Masse lykke til du og,håper det har klaffet for dere denne måneden

Innmeldt
    Jun 2012
    Hvor
    østlandet
    Alder
    33
    Poengstyrke
    1

Hei
    9dager dpo, 5dager til tr/ikm. Fortsatt kvalme og ømme bryster. Er sulten uten og ha lyst på noe, halsbrann, ubehagelig og ligge på magen. pp5. Håper på at spiren sitter denne gangen.. Har ingen barn fra før heller.
    Hilsen meg.
    Lykke til undre27, så spennede. Krysser fingrene for deg.
    pp13

Annonsebilag

Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!

17-mai kaken
Vi gir deg tips og råd til hvordan du skal bake den perfekte 17.mai kaken.

Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!

Side 35 av 42 FørstFørst ... 253334353637 ... SistSist

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •