Vurderer å melde min lille engel inn i en bokklubb. Ønsker å finne en bokklubb med bøker som hun kan ha glede av i lang tid fremover.
Er det noen som har tips???
Sara er med i Bokklubbens Barn og Barnas egen bokklubb.
Jeg er veldig fornøyd med begge!
Noen bøker vi har fra klubbene;
Folk og røvere i Kardemomme by
Karius og Baktus
Den store Mummiboka
Hakkebakke skogen
www.bokklubbene.no
www.barnasegenbokklubb.no
Verver dere gjerne!!!!:upp:
Brita, mamma`n til Sara 5/4-04 og Ingrid 3/2-08, og venter ei jente 1. juledag.
BARE å si ifra om jeg får verve en av dere til bokklubben! knall bra! der får man jo faktisk BRA bøker også.. jeg er kjempe fornøyd!!
Du får velkomstbøker du selv velger,d et er vel 3 bøker, en dvd og en sånn høydemåler eller noe.
du får hovedboka om du ikke avbestiller, ellers så kan du jo alltids bestille noe annet. hihi!
jeg ahr fått mye astrid lindgren bøker i bokklubben, mest fordi ejg synes det er utrolig flotte! sjekk selv på www.bokklubbene.no da vettu!
bare si ifra hvis fler av dere har tenkt til å melde dere inn i bokklubben.no, jeg er meldlen der, så vil gjerne verve jeg![]()
Prøvedagbokmatblogg _Chart Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,T@, ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk
Se på nettsiden Bokklubber24.no
www.bokklubber24.no
Der finner du en oversikt over alle norske bokklubber. Samtidig finner du oversikter over hvilke velkomsttilbud de forskjellige klubbene gir deg - til enhver tid.
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)