Side 2 av 3 FørstFørst 123 SistSist
Viser resultatene 26 til 50 av 55
    Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    sandefjord
    Poengstyrke
    2

Sv: lesbisk prøver? eller bifile?

Gleder meg til å høre fra deg, hvordan dette går lykke lykketil ) krysser alt

Innmeldt
    Jun 2009
    Poengstyrke
    0

Takk takk! <3 er så spent på dere også!! Kjenner du noen symptomer? Kanskje vi får termin nesten samtidig.. Det hadde vært veldig morsomt.

Innmeldt
    Jun 2009
    Poengstyrke
    0

Sitat Opprinnelig lagt inn av jeanetteso Se innlegg
    Så gøy å se at det finnes prøvere her inne som er lesbiske også! Er selv bifil Er samboer med en gutt på 21 og vi prøver som bare det å få barn inn i hus Og nå har det kanskje klaffet denne mnd, så dette blir spennede Dritkult å se lesbiske prøvere. Jeg syns det er kjempespennede å se åssen det går Masse lykke til
    så kozelig at du er innom. vi trenger en heiagjeng vi.;-) <3
    Håper det klaffer raskt for dere!
    Krysser fingrene for dere.

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    sandefjord
    Poengstyrke
    2

Eneste er at jeg drømmer noe sykt om dagen, sover derfor sykt dårlig .. Husker plutselig alle drømmer og har hvertfall fire hver natt.. Pluss at jeg har hatt veldig nye utflod (vannete) og endel stikninger i magen.. (det kan være fordi jeg tenker mye på det, men prøver å la være .. Er ikke lett da) har lest dette med drømmer at det kan være ett tidlig tegn.. Blødde faktisk noen dråper noen dager etter siste donor besøk, men det kan jo være hva som helst.. Jaaa, det hadde vært så gøy ^^ krysser fingra )) hvilket sykehus skal du på?

Innmeldt
    Jun 2009
    Poengstyrke
    0

åh så spennede med litt symptomer. virkelige drømmer er et godt tegn!!! Vet det er veldig vasnkelig å la være å tenke på det. hvor lenge er det igjen til testing nå da?? er jo så spent!! ferdig med primolut kuren i dag så blir det spennende på hvor lang tid d tar før mensen kommer.. litt rart egentlig at jeg ønsker men mens du bare vil at den skal holde seg unna.. vi er på riksen pga at de ikke gjør inseminasjon på lesbiske på st.olavs.. Men det blir vel det også.

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    sandefjord
    Poengstyrke
    2

Jaa, får bare håpe at dette er symptomer og ikke bare helt andre ting :s er ikke mange dagene til testing nå.. Blir i morgen eller onsdag gruer meg litt til å teste :o redd for å bli skuffet .. Selvom jeg har en følelse som er veldig negativ , men får jo håpe at den tar feil :o selvom man har en følelse på at man ikke er gravid , så blir man uansett skuffet :/ oi, så gøy . Da er det bare å vente i spenning ) krysser alt for dere )

Innmeldt
    May 2010
    Poengstyrke
    4

Sitat Opprinnelig lagt inn av storkpia Se innlegg
    åh så spennede med litt symptomer. virkelige drømmer er et godt tegn!!! Vet det er veldig vasnkelig å la være å tenke på det. hvor lenge er det igjen til testing nå da?? er jo så spent!! ferdig med primolut kuren i dag så blir det spennende på hvor lang tid d tar før mensen kommer.. litt rart egentlig at jeg ønsker men mens du bare vil at den skal holde seg unna.. vi er på riksen pga at de ikke gjør inseminasjon på lesbiske på st.olavs.. Men det blir vel det også.
    Hum? Riksen sa du? Jeg trodde ikke de var klare til å ta oss imot, jeg. Men da regner jeg med dere har utenlandsk donor? Er de koselige på riksen da?? Har møtt så mye rart at vi foretrekker privat klinikk (IVF- klinikken)

Jeg venter også på mensen. Jeg venter og venter. Den har ikke kommet igang etter MA. Får ikke satt i gang igjen før den kommer, æsj altså. Skulle så gjerne vært i gang igjen!

Noen som har spennende nytt da? Venter spent med dere!

Innmeldt
    Jun 2009
    Poengstyrke
    0

Var på samtale der og ble så positivt overasket!!de var så koselige!!! Jo da de tar i mot oss de. st.olavs gjør det ikke. tror ikke det er utenlands sæd nei.men det kan jeg ikke si forsikkert.;-) du får ikke utskrevet primolut kur for å sette i gang mensen igjen da? Typisk at mensen ikke vil dukke opp når man vil men når man ønsker den Laaaangt vekk i 9 mnd da kommer den.....

Gleder meg til å følge dere framover!!!
    Barec håper du holder meg oppdatert ang testingen.;-)
    x alt for dere!!!

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    sandefjord
    Poengstyrke
    2

Skal gjøre det vettu ^^ takk for dere også

Innmeldt
    Jun 2009
    Poengstyrke
    0

xxxxxxxxxxxxxxxx fingrene for dere Barec.

Innmeldt
    Jun 2009
    Poengstyrke
    0

JIPPI!!!!! Da e mensen kommet og jeg skal snart ringe inn oppstart!!!

Innmeldt
    Jun 2009
    Poengstyrke
    0

Spennende dag i dag!! skal få vite hvor mange egg jeg har produsert.. håper og krysser alt for at bare er max 2. hvis ikke så blir forsøket avlyst..

Innmeldt
    Jun 2009
    Poengstyrke
    0

Har hatt inseminsajon og er på rugedag 3 i dag. jippi. x fingrene!;-)

Innmeldt
    Oct 2004
    Hvor
    Grenland
    Alder
    32
    Poengstyrke
    71

Her ble det brått stille. Spent på hvordan ting går.

Lever selv sammen med ei dame nå. Vi har 5 barn tilsammen, men ønsker oss en vakker dag et lite nurk som er vårt.
    20002001/2005 20082009
    3 er mine og 2 herlige bonus barn

Innmeldt
    May 2010
    Poengstyrke
    4

Ja, vi er også i gang igjen. Endelig! Ble inseminert på lørdag, og skal teste 16. mai.... Sååååå lenge til! Har en god følelse faktisk... Hmmm.

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    sandefjord
    Poengstyrke
    2

heihei! lenge siden jeg har vært her inne nå! men nå er det i gang med prøving igjen for min del.. klarte det endelig, men mistet dessverre for en uke siden mistet når jeg var 6+0 ... men nå er det bare å prøve igjen.. hvordan går det med dere andre?

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    sandefjord
    Poengstyrke
    2

Noen som har noe å fortelle her?? Som sagt SA på meg for en uke siden.. håper det er gått bra for dere

Innmeldt
    Dec 2011
    Hvor
    Corby, England
    Alder
    40
    Poengstyrke
    2

Lykke til med proevingen. Hetrofil her men ønsker dere veldig lykke til med aa lage barn.
    Sist endret av Isregn; 10-09-12 kl 17:11.

Innmeldt
    Jun 2009
    Poengstyrke
    0

Hei hei. vi et strax i gang med prøvingen her også! venter bare på tante rød.;-) Trist at du mistet da!! Ønsker dere masse lykke til!!

Innmeldt
    Jul 2012
    Poengstyrke
    1

Så trist å miste Håper det klaffer fort for dere igjen!

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    sandefjord
    Poengstyrke
    2

hei krysser fingrene for dere! håper det klaffer nå ja, var ikke noe koselig å miste.. men men slik er livet dessverre.. håper det klaffer nå igjen og at det ikke ender med spontanabort igjen.. krysser fingra

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    sandefjord
    Poengstyrke
    2

Stille det var blitt her da?:P håper det går bra med alle her

Innmeldt
    May 2010
    Poengstyrke
    4

Jeg har hatt en lang pause herfra, men ikke fra forsøk.... Jeg er gravid!!!! Endelig! Klarer nok ikke slippe jubelen løs riktig enda, men jeg testet iallefall positivt! Skal på første ul om en uke og en halv, så da får vi se... Håper virkelig det sitter denne gangen!
    Leit at du også mistet, barec - hvordan går det nå?

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    sandefjord
    Poengstyrke
    2

ÅÅÅÅÅH! Gratulerer med positiv test! håper virkelig det sitter nå ja!! sååååå glad på dine vegne
    fikk mens etter SA først på søndag, så venter nå på å kunne prøve Krysser fingra for at det sitter for oss også snart )

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    sandefjord
    Poengstyrke
    2

hvordan går det med dere storkpia? og resten?

Side 2 av 3 FørstFørst 123 SistSist

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •