Gleder meg til å høre fra deg, hvordan dette gårlykke lykketil
) krysser alt
![]()
Takk takk!<3 er så spent på dere også!! Kjenner du noen symptomer? Kanskje vi får termin nesten samtidig.. Det hadde vært veldig morsomt.
![]()
Eneste er at jeg drømmer noe sykt om dagen, sover derfor sykt dårlig .. Husker plutselig alle drømmer og har hvertfall fire hver natt.. Pluss at jeg har hatt veldig nye utflod (vannete) og endel stikninger i magen.. (det kan være fordi jeg tenker mye på det, men prøver å la være .. Er ikke lett da) har lest dette med drømmer at det kan være ett tidlig tegn.. Blødde faktisk noen dråper noen dager etter siste donor besøk, men det kan jo være hva som helst.. Jaaa, det hadde vært så gøy ^^ krysser fingra)) hvilket sykehus skal du på?
![]()
åh så spennede med litt symptomer.virkelige drømmer er et godt tegn!!! Vet det er veldig vasnkelig å la være å tenke på det. hvor lenge er det igjen til testing nå da?? er jo så spent!!
ferdig med primolut kuren i dag så blir det spennende på hvor lang tid d tar før mensen kommer.. litt rart egentlig at jeg ønsker men mens du bare vil at den skal holde seg unna..
vi er på riksen pga at de ikke gjør inseminasjon på lesbiske på st.olavs.. Men det blir vel det også.
![]()
Jaa, får bare håpe at dette er symptomer og ikke bare helt andre ting :s er ikke mange dagene til testing nå.. Blir i morgen eller onsdaggruer meg litt til å teste :o redd for å bli skuffet .. Selvom jeg har en følelse som er veldig negativ , men får jo håpe at den tar feil :o selvom man har en følelse på at man ikke er gravid , så blir man uansett skuffet :/ oi, så gøy . Da er det bare å vente i spenning
) krysser alt for dere
)
Hum? Riksen sa du? Jeg trodde ikke de var klare til å ta oss imot, jeg. Men da regner jeg med dere har utenlandsk donor? Er de koselige på riksen da?? Har møtt så mye rart at vi foretrekker privat klinikk (IVF- klinikken)
Jeg venter også på mensen. Jeg venter og venter. Den har ikke kommet igang etter MA. Får ikke satt i gang igjen før den kommer, æsj altså. Skulle så gjerne vært i gang igjen!
Noen som har spennende nytt da? Venter spent med dere!
Var på samtale der og ble så positivt overasket!!de var så koselige!!! Jo da de tar i mot oss de. st.olavs gjør det ikke. tror ikke det er utenlands sæd nei.men det kan jeg ikke si forsikkert.;-) du får ikke utskrevet primolut kur for å sette i gang mensen igjen da? Typisk at mensen ikke vil dukke opp når man vil men når man ønsker den Laaaangt vekk i 9 mnd da kommer den.....
Gleder meg til å følge dere framover!!!
Barec håper du holder meg oppdatert ang testingen.;-)
x alt for dere!!!
Skal gjøre det vettu ^^ takkfor dere også
![]()
xxxxxxxxxxxxxxxx fingrene for dere Barec.
JIPPI!!!!! Da e mensen kommet og jeg skal snart ringe inn oppstart!!!
Spennende dag i dag!!skal få vite hvor mange egg jeg har produsert.. håper og krysser alt for at bare er max 2. hvis ikke så blir forsøket avlyst..
Har hatt inseminsajon og er på rugedag 3 i dag.jippi. x fingrene!;-)
Her ble det brått stille. Spent på hvordan ting går.
Lever selv sammen med ei dame nå. Vi har 5 barn tilsammen, men ønsker oss en vakker dag et lite nurk som er vårt.
2000
2001/2005
2008
2009
3 er mine og 2 herlige bonus barn
Ja, vi er også i gang igjen. Endelig! Ble inseminert på lørdag, og skal teste 16. mai.... Sååååå lenge til! Har en god følelse faktisk... Hmmm.
heihei! lenge siden jeg har vært her inne nå! men nå er det i gang med prøving igjen for min del.. klarte det endelig, men mistet dessverre for en uke sidenmistet når jeg var 6+0 ... men nå er det bare å prøve igjen.. hvordan går det med dere andre?
![]()
Noen som har noe å fortelle her?? Som sagt SA på meg for en uke siden.. håper det er gått bra for dere![]()
Hei hei.vi et strax i gang med prøvingen her også!
venter bare på tante rød.;-) Trist at du mistet da!! Ønsker dere masse lykke til!!
heikrysser fingrene for dere! håper det klaffer nå
ja, var ikke noe koselig å miste.. men men slik er livet dessverre.. håper det klaffer nå igjen og at det ikke ender med spontanabort igjen.. krysser fingra
![]()
Stille det var blitt her da?:P håper det går bra med alle her![]()
Jeg har hatt en lang pause herfra, men ikke fra forsøk.... Jeg er gravid!!!! Endelig! Klarer nok ikke slippe jubelen løs riktig enda, men jeg testet iallefall positivt! Skal på første ul om en uke og en halv, så da får vi se... Håper virkelig det sitter denne gangen!
Leit at du også mistet, barec - hvordan går det nå?
ÅÅÅÅÅH! Gratulerer med positiv test! håper virkelig det sitter nå ja!! sååååå glad på dine vegne
fikk mens etter SA først på søndag, så venter nå på å kunne prøveKrysser fingra for at det sitter for oss også snart
)
hvordan går det med dere storkpia? og resten?![]()
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)