Hei alle sammen
Nå i dag har eg veldig blanda følelser.
Har prøvd i snart to år med mannen min å bli gravid, men det har aldri gått. En gang gikk jeg faktisk 23 dager over og mensen kom selvfølgelig!
Det som er nå er at det er 11 dager og jeg har ikke kjent noen slags mensenmurringer som jeg pleier fordi når jeg venter mens eller får den har jeg veldig vondt, spesielt om den er sen.
Tok en graviditets test, den eneste jeg hadde midt på natta her fordi jeg fikk ikke sove og ville bare ha svar! Den var negativ, skal kjøpe ny i dag og håper den skal være positiv, men det er noe inni meg som skriker at det er du ikke og du kommer aldri til å bli det.
Ikke tør jeg å gå til legen heller for å få noe slikt bekreftet! Jeg tror helt ærlig jeg ønsker så hardt å bli gravid at jeg lurer kroppen til å tro det selv om jeg ikke er det. Er jeg alene om dette eller er det normalt? Blir helt gal av dette og har ingen å spørre heller her hjemme. Beklager for rotete innlegg og alt, men måtte bare få det ned og postet det så jeg forhåpentligvis kan få noe svar.
MVH. Marte
Hei..
forstår du har blandet følelser og dette, det er lov og du er ikke alene..Jeg synes du er heldig som har en mann som ønsker å prøve.. Jeg har vært sammen med min samboer i 7 år og han ønsker enda ikke å bli prøver..
Så om det er noen trøst, føler jeg aldri at jeg får mannen min med på laget, men jeg må bare håpe, fordi jeg ønsker jo ikke barn med noen andre enn han - Han er jo mannen i livet mitt!
Jeg har lært etter alle de gangene jeg har trudd je har blirr gravid at psyken kan gjerne spille meg ett puss sammen med kroppen..! Hva nå enn grunnen er til at dere ikke lykkes, trur du ikke at du ønsker hjelp med og bli gravid? Selv kjenner jeg ei som fikk beskjed av lege at hun mest sannliglig ikke ville få barn, hvem sitter nå med barn etter 2 prøverør, det er hun..! Alt er mulig og det er mye en kan få hjelp til, det er det legene er til! Du har vel også krav om utredning siden dere har prøvd over 1 år.. Dere har prøvd i 2..mitt andre forslag er jo å bruke de som er her inne som har vært i samme sitasjon som deg, men det har du kanskje allerede gjort..!
Håper jeg kan være til nytte, uansett lykke til![]()
Skjønner at du kan klare å innbille kroppen en graviditet. Jeg er vel litt sånn, jeg og, iblant, selv om jeg bare har prøvd i 7 mnd.er. Denne måneden er jeg over the top på det! jeg fikk negativ graviditetstest i dag morges, IKM var i går... Men jeg innbiller meg litt fortsatt at jeg er gravid, og kjenner det jeg kaller "klumping"/"samling"/"bobling" i livmora, som jeg tror er graviditetssymptomer, og mener puppene er annerledes enn ved mensen. Jeg "lurte" til og med kjæresten til å se det i går, haha! Dessverre vet jeg at jeg har hatt "klumping" før mensen de siste syklusene også... Og har kanskje bare lagt på meg i jula, så puppene har blitt med på lasset der...
Mensen kom i går så det var jo veldig kjedelig, men ikkje heilt uforventa. Tusen takk for svar. Skal prøve igjen Håper det går bedre da, har bestilt noen eggløsningstester og kanskje det går i boks da !Må bare holde meg positiv tenker eg, fordi eg bli så knust hver gang den er negativ
Hjelper veldig å lese andre sine erfaringer her inne å vite at jeg ikke er alene.!
Lykke til dere! Det skjer vel når vi minst venter det!!
har du prøvd pergotime som du kan få hos legen? jeg og min samboer har prøvd is nart 2 år vi å:/ har akkurat blitt ferdig med min 4 pergotime kur nå.... vi står på vente liste på prøverørs...kan ta opp til 4-6 månder...
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)