Viser resultatene 1 til 13 av 13
    Innmeldt
    Feb 2011
    Hvor
    Hedmark, huset i skogen :D
    Poengstyrke
    3

Question Hvor tidlig kan man finne ut når man er gravid? Noen som kan hjelpe meg?

Hei, håper at noen kan dele sine erfaringer med meg
    Hvor fort merket du at du var gravid og hvilke tegn?

Jeg har pga en operasjon måttet sluttet med p-piller og gikk uten i ca 2 uker.

• Jeg startet opp igjen for overkant av en uke siden. Lørdag 17 desember

• Første dag i min siste menstruasjon var ca 10-11 desember, litt usikker på dato
    • Etter regning på el kalkulatoren inne her skal jeg ha el rundt 23-26, ettersom når jeg hadde mens..
    • Vi hadde sex 25/26 og 27..
    • Har de to siste dagene hatt ømme pupper,kvalm og i går kveld 26 kom det frisk blod på papiret (bare bittetlitt, en halv dag etter sex), og i dagtidlig..
    • Jeg har smerter i korsryggen og neders i magen
    • Etter første sex'n kom det ut igjen, mens sex'n i går kom ingenting ut igjen! beklager detaljer..

Hvor seriøst skal jeg ta dette? jeg har aldri blødninger utennom mens som har vært frisk blod, jeg er nok typisk en spotter... og jeg har ikke ømme pupper utenom mensen uka..!
    Selv vet jeg jo at en test ikke vil slå ut så tidlig, ,men hva er egentlig det blodet som kom. Har igjen litt over en uke ca før jeg skal ha pillemens, spennende og se om den kommer..!

Innmeldt
    Sep 2010
    Hvor
    Bergen
    Poengstyrke
    38

Sv: Hvor tidlig kan man finne ut når man er gravid? Noen som kan hjelpe meg?

Kan det komme av oppholdet med piller?

Barnedagbok#1 Sladrer med Hardanger, Solveig_, Nenne og Chakka

Innmeldt
    Feb 2011
    Hvor
    Poengstyrke
    3

Tanken har slått meg, og det kan helt sikkert være mulig...Jeg har alle mulighetene åpne!
    Skal på apoteket og kjøpe meg en test som jeg kan ha liggende..og vente til jeg syns jeg burde ta den..når er det a lissom? hvor fort synes det på en test om den er posetiv? viss jeg hadde eggløsning den 25/26 så hadde vi sex da også,i forhold til når siste mens var..også er det litt over en uke til jeg ska ha mens...!
    Pga min videre utredning i forhold til en diagnose og operasjon burde jeg ikke bli gravid,
    selv om jeg syns det hadde vært kos med en liten en..! Selv om det ikke er planlagt fra mannen sin side..

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Akershus
    Poengstyrke
    2

Sitat Opprinnelig lagt inn av LilleMy88 Se innlegg
    [*]Jeg har smerter i korsryggen og neders i magen[*]Etter første sex'n kom det ut igjen, mens sex'n i går kom ingenting ut igjen! beklager detaljer..
    Pussig du nevner det der: kom ingenting ut igjen... opplevde det samme for 4 dager siden... rart, aldri opplevd som jeg vet.. hadde også brunt utflod (litt på papiret i går kveld.. uvanlig det også for meg) Sorry, ikke meningen med trådkupp Bare dele min erfaring....
    Sist endret av tanitab; 02-01-12 kl 15:48.

Innmeldt
    Feb 2011
    Hvor
    Poengstyrke
    3

Trenger ingen beklagelse for en trådklupp.. Godt og høre at andre opplever det samme som meg Hender man føler seg litt rar av og tell når ting skjer..
    Min nye opplevelse er at jeg får blod på papiret samme dagen eller dagen etter sex..Uten at det blir noe mer... hva er det? Venter på og ta en graviditetstest om noen dager, veldig spent..!

Innmeldt
    Jan 2012
    Hvor
    Akershus
    Poengstyrke
    2

brun utflod er vel gammelt blod (1-2d?) så en evnt miniblødning ca ett døgn eller to etter sex... Rare greier ja! Jeg har lagt inn en tråd under "vi prøvere" om du vil lese min historie.....

Innmeldt
    Feb 2011
    Hvor
    Poengstyrke
    3

Ja brunt blod tenker jeg er gammelt blod.. selv er jeg nok en spottet men jeg har fått frisk blod hver gang nå..hmmm

Vet at jeg har lest her inne at i et tidlig svangerskap kan få blødning etter sex men vet ikke hvor tidlig dette er tilfelle.. noen som vet? Hadde sex 31 og blødd litt igjen i dag og hatt litt smerten nederst i magen og korsryggen liksom...noen som vet hva det kan være?
    Tok en test i stad 2 dager før ikm...Var jo ikke morgenurin og det kan vel hende jeg produserer seint hcg? eller tester jeg for tidlig?I uke for uke sier dem jo at befruktningen skjer i starten på denne uken, men jeg er jo snart på slutten av uke 3 og forsteret sin uke 1.. Er jeg bare utolmodig kanskje :/
    Sist endret av LilleMy88; 02-01-12 kl 19:52.

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    Bedfordshire, England! <3
    Alder
    27
    Poengstyrke
    24

Tommelregelen er vel fra og med 4 dager før mens, men helst skal man jo vente til man faktisk har gått over mens.
    Z 05.09.04CA 13.01.11 HS 09.09.12 Bloggen
    Ammetåka, FBG for oss som ammer.

Innmeldt
    Feb 2011
    Hvor
    Poengstyrke
    3

Oki, viste ikke om tommelregelen, men veldig kjekt og vite... For det stemmer veldig godt med det man leser om ukene her inne også..!
    Jeg kan vel i såfall være den som produserer seint hcg kanskje?
    tok test i dag og før fullgåtte 2min kom det en strek men blei borte igjen.. så i dag har det vært ett kryss der!
    Det er de små tingene i livet som teller

Har en drøm

Innmeldt
    Sep 2010
    Hvor
    Bergen
    Poengstyrke
    38

Ble den borte igjen?

Barnedagbok#1 Sladrer med Hardanger, Solveig_, Nenne og Chakka

Innmeldt
    Feb 2011
    Hvor
    Poengstyrke
    3

ja den kom når urinen trekte seg bortover liksom. innen de 2min innen til man får svar, var den borte.. kom bare ett lite øyeblikk liksom! Men jeg er helt sikker jeg såg den! Var ingen fantasistrek..

Har en drøm

Innmeldt
    Jun 2010
    Hvor
    Bedfordshire, England! <3
    Alder
    27
    Poengstyrke
    24

Mystisk.
    Var det på morgen urin?
    Z 05.09.04CA 13.01.11 HS 09.09.12 Bloggen
    Ammetåka, FBG for oss som ammer.

Innmeldt
    Feb 2011
    Hvor
    Poengstyrke
    3

ja var på morgenurin. Nå er je tom for tester og venter på pakke fra billigtester.no eller tante rød. Tok test i efta hvor jeg tisset rett på prøven, og den var negativ.

Har en drøm

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •