Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: Bok-klubb?

Innmeldt
    Feb 2010
    Hvor
    Et kvitt hus i Møre og Romsdal
    Poengstyrke
    29

Question Bok-klubb?

Jeg hadde selv stor glede av bøkene vi kjøpte gjennom Bokklubbens Barn (eller hva den nå het for 30 år siden, den med røde og blå marihøner ), og har lyst å melde Tullemor inn i en bok-klubb.

Er det noen som har én å anbefale? Eller som har dårlige erfaringer med én som de ikke vil anbefale? Jeg er ute etter variasjon i bøkene - gjerne nyutgivelser av "de gode gamle" som Anne-Cath Vestly, Astrid Lindgren osv.

Innmeldt
    Jan 2004
    Alder
    31
    Poengstyrke
    500

Sv: Bok-klubb?

IKKE Goboken, eller hva den heter i alle fall. Der får du veldig mange like bøker, lite variasjon, rett og slett kjedelig. Og i tillegg er det mange som har hatt problemer med å melde seg ut derfra og som fortsetter å få "gaver" lenge etter de har fått bekreftet utmelding... Var selv medlem i ca 1 år med Oda og bøkene fenget aldri hverken Oda eller nå Andreas.

Etter jeg meldte ut Oda, har jeg heller gått i butikken selv og sett gjennom bøker og vurdert dem. Da er jeg sikker på å få den kvaliteten JEG ønsker fra bøkene... Nå er jeg kanskje kresen også da

Innmeldt
    Feb 2010
    Hvor
    Poengstyrke
    29

Du skal ikke se bort fra at jeg er tilnærmet like kresen, Line-Mor, men jeg er også ekstremt lite flink til å gå i bokhandel

Innmeldt
    Feb 2010
    Hvor
    Poengstyrke
    29

Og Go'Boken ringte meg tidligere i dag pga det var registrert at jeg hadde fått den boka i gratispakken fra apotek eller noe, og kunne tilby to bøker om dyr - tittelen hørtes identisk ut, men fasongen var visst annerledes

Innmeldt
    Jan 2004
    Alder
    31
    Poengstyrke
    500

Sitat Opprinnelig lagt inn av chakka81 Se innlegg
    Du skal ikke se bort fra at jeg er tilnærmet like kresen, Line-Mor, men jeg er også ekstremt lite flink til å gå i bokhandel
    Jeg elsker å gå i bokhandel, men må være RETT bokhandel. Det har med stemningen å gjøre... Hehe! Ja da, sær! Så langt har jeg TRE butikker av alle de jeg har besøkt i hele landet som oppfyller mine krav. Sier litt?!

Og Go'Boken ringte meg tidligere i dag pga det var registrert at jeg hadde fått den boka i gratispakken fra apotek eller noe, og kunne tilby to bøker om dyr - tittelen hørtes identisk ut, men fasongen var visst annerledes
    Det er ofte tilfelle det ja... Og når en får bok nummer tre, fire, fem som er nesten helt lik, da blir en litt oppgitt over hva en betaler for...

Innmeldt
    Jul 2007
    Poengstyrke
    500

Jeg anbefaler deg også og droppe den "vanlige" goboken..

Vi er medlem i ´disney klubben (tror det er godboken sin) nå, der vi får cd og bok hver mnd.. (Askepott,nemo,pinochio,ole brum,biler,1001dalantinere ++++ ) Det elsker både minsten på 1.5år og elstegutten på 3.5år, de har faktisk fått pakke hver mnd og ligger begge to og hører på før dem skal legge seg.. Har vi god tid, så sitter jeg eller mannen og leser bøkene med dem først, så får dem høre samme historie på cdspilleren etterpå..

Kansje ikke helt det du var ute etter, men den anbefales.. (Og jeg kan gjerne melde deg inn )

Tror jeg også har samme tilbud enda, slik at jeg kan handle alle andre bøker til medlemspris også.. Så om jeg ønsker andre bøker så kan jeg enkelt bestille de også der inne på nett..

Innmeldt
    Feb 2010
    Hvor
    Poengstyrke
    29

Da håper jeg noen har tips til gode bokklubber

Innmeldt
    Feb 2010
    Hvor
    Poengstyrke
    29

Nei, Disney er ikke aktuelt - der satser vi heller på filmklassikerne når hun blir litt eldre

Innmeldt
    Jan 2004
    Alder
    31
    Poengstyrke
    500

Bokklubbens barn finnes forsåvidt enda da, men hvordan kvaliteten er nå aner jeg ikke... Du kan kikke her. Vi var forresten også medlemmer av Bokklubbens barn, og jeg husker jeg gleda meg til jeg også kunne få BLÅ marihønebøker, for det fikk storesøster. Innen jeg var gammel nok til det, var vi utmeldt... Jeg kunne jo bare arve storesøster sine bøker... Grrr!

Innmeldt
    Feb 2010
    Hvor
    Poengstyrke
    29

Hmm, ser ikke så ille ut, både nyere bøker og gode gamle Alf Prøysen og Tassen...

Noen som har erfaringer med Bokklubben Barn?

Innmeldt
    Feb 2010
    Hvor
    Poengstyrke
    29

Noen som har erfaring med Tanums barnebokklubb?

Innmeldt
    Feb 2006
    Hvor
    ei øy i rogaland
    Alder
    29
    Poengstyrke
    36

vi er i barnas egen bokverden. kan anbefale dem på det sterkeste.der er en ikke pliktet til pakkene.en kan gå inn hver mnd .se når de er ny pakke.alt du får i den og velge om du vil bestille den eller avbestille....

di har også mange kjekke cd.og kjekke velkomstgaver viss en verver noen inn...hyl ut om noen vil verves? vi er ihvertfall kjempefornøyd med dem å hatt dem nå i snart 3 år.
    Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012

Innmeldt
    Feb 2010
    Hvor
    Poengstyrke
    29

Det er Tanum, det

Innmeldt
    Dec 2005
    Poengstyrke
    49

Det som er så fint i dag, er at du ikke trenger å gå i bokhandel for å handle bøker, du kan kjøpe dem på nett. Bøker er også fint å kjøpe brukt.

Innmeldt
    Feb 2010
    Hvor
    Poengstyrke
    29

Hva hjelper det, hvis jeg ikke kommer på noe å kjøpe?

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •