Jeg hadde selv stor glede av bøkene vi kjøpte gjennom Bokklubbens Barn (eller hva den nå het for 30 år siden, den med røde og blå marihøner), og har lyst å melde Tullemor inn i en bok-klubb.
Er det noen som har én å anbefale? Eller som har dårlige erfaringer med én som de ikke vil anbefale? Jeg er ute etter variasjon i bøkene - gjerne nyutgivelser av "de gode gamle" som Anne-Cath Vestly, Astrid Lindgren osv.
IKKE Goboken, eller hva den heter i alle fall. Der får du veldig mange like bøker, lite variasjon, rett og slett kjedelig. Og i tillegg er det mange som har hatt problemer med å melde seg ut derfra og som fortsetter å få "gaver" lenge etter de har fått bekreftet utmelding... Var selv medlem i ca 1 år med Oda og bøkene fenget aldri hverken Oda eller nå Andreas.
Etter jeg meldte ut Oda, har jeg heller gått i butikken selv og sett gjennom bøker og vurdert dem. Da er jeg sikker på å få den kvaliteten JEG ønsker fra bøkene... Nå er jeg kanskje kresen også da![]()
Jeg elsker å gå i bokhandel, men må være RETT bokhandel. Det har med stemningen å gjøre... Hehe! Ja da, sær!Så langt har jeg TRE butikker av alle de jeg har besøkt i hele landet som oppfyller mine krav. Sier litt?!
![]()
Det er ofte tilfelle det ja... Og når en får bok nummer tre, fire, fem som er nesten helt lik, da blir en litt oppgitt over hva en betaler for...
Jeg anbefaler deg også og droppe den "vanlige" goboken..![]()
Vi er medlem i ´disney klubben (tror det er godboken sin) nå, der vi får cd og bok hver mnd.. (Askepott,nemo,pinochio,ole brum,biler,1001dalantinere ++++ ) Det elsker både minsten på 1.5år og elstegutten på 3.5år, de har faktisk fått pakke hver mnd og ligger begge to og hører på før dem skal legge seg.. Har vi god tid, så sitter jeg eller mannen og leser bøkene med dem først, så får dem høre samme historie på cdspilleren etterpå..
Kansje ikke helt det du var ute etter, men den anbefales.. (Og jeg kan gjerne melde deg inn)
Tror jeg også har samme tilbud enda, slik at jeg kan handle alle andre bøker til medlemspris også..Så om jeg ønsker andre bøker så kan jeg enkelt bestille de også der inne på nett..
![]()
Bokklubbens barn finnes forsåvidt enda da, men hvordan kvaliteten er nå aner jeg ikke... Du kan kikke her. Vi var forresten også medlemmer av Bokklubbens barn, og jeg husker jeg gleda meg til jeg også kunne få BLÅ marihønebøker, for det fikk storesøster. Innen jeg var gammel nok til det, var vi utmeldt... Jeg kunne jo bare arve storesøster sine bøker... Grrr!![]()
vi er i barnas egen bokverden. kan anbefale dem på det sterkeste.der er en ikke pliktet til pakkene.en kan gå inn hver mnd .se når de er ny pakke.alt du får i den og velge om du vil bestille den eller avbestille....
di har også mange kjekke cd.og kjekke velkomstgaver viss en verver noen inn...hyl ut om noen vil verves?vi er ihvertfall kjempefornøyd med dem å hatt dem nå i snart 3 år.
Gutt Des.2006 Jente nov.2008 ,Jente aug 2012
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)