Viser resultatene 1 til 3 av 3
    Innmeldt
    Oct 2011
    Hvor
    Oslo
    Poengstyrke
    0

Hva skjer nå? Mensmurringger etter SA....

Hei,

Jeg opplevde kraftige blødninger for halvannen uke siden og fikk bekreftet dagen etterpå at dette mest sannsynlig var en spontanabort. Det blødde kraftig i 2 dager og plutselig avtok det helt. Legen tok blodprøver av meg, og da jeg ringte for å sjekke resultatet var Hcg helt nede i 5 som man vel da kan bekrefte negativt (?) som jeg forstod. Jeg var bare 5 uker på vei da, men har inntrykk at folk blør i 1-2 uker. Ellers de siste dagene har jeg hatt ganske kraftige mensmurringer og hvit utflod som før graviditeten. Har lest at dette kanskje kan være tegn på eggløsning, syns bare det er så rart at jeg er veldig tørst, tisser ofte, begynner å få vondt i puppene og ikke matlyst. Har aldri hatt mensmurringer utenom første menustrasjonsdag eller hvitt utflod før jeg ble gravid. Jeg har også hatt i baktankene at det kan ligge noen rester der, jeg har nemlig aldri opplevd at det stikker eller stråler såpass mye bak i ryggen. Noen som har noen tanker rundt dette? Som sagt aldri hatt mensmurringer foruten mens... Noen som har opplevd dette? Tenkte kanskje jeg skulle kontakte fastlegen imorgen. Tusen takk til alle som gidder å svare

Innmeldt
    Mar 2009
    Hvor
    Sogn og Fjordane
    Poengstyrke
    5

Sv: Hva skjer nå? Mensmurringger etter SA....

Jeg hadde MA i uke 12 der fosteret døde i uke 6. Det blir kanskje ikke det samme som det du har opplevd, men når jeg først fikk eggløsning 3 måneder etter MA, var denne veldig kraftig!
    Jeg hadde menssmerter i magen et helt døgn, og på denne ble jeg gravid. Jeg sier ikke at det er eggløsning du har, men det kan være det. Det skal være større sjanse for å bli gravid etter en SA også Sjansen for at neste svangerskap gå bra er også større.

Du har ikke tilfeldigvis eggløsningstester du kan sjekke med?

Innmeldt
    Oct 2011
    Hvor
    Oslo
    Poengstyrke
    0

Sv: Hva skjer nå? Mensmurringger etter SA....

Tusen takk for svaret ditt bumblebee24! Kjempegodt å høre at det kan gå bra Jeg dro til legen fordi mensmurringene var ganske kraftige til tider + at de varte i flere dager (fortsatt til en viss grad). Legen sendte meg til ultralyd ettersom det kunne være fare for at det var noe igjen inni der, men det var det ikke. Alt var i den fineste orden! Jeg har siden lurt fælt på hva dette er for noe! Og jeg har følt at gravid symptomene mine har begynt å komme tilbake som tørste, utflod, dovninger i hendene når jeg sover etc. Dermed bestemte jeg meg for to dager siden å ta en ny test. Den viste en svak tynn positiv strek. Og tok en ny digital clearblue igårkveld som viste gravid 1-2 Jeg må innrømme jeg ble veldig forskrekket ettersom jeg har fått beskjed av flere leger at det ikke går an å bli gravid en uke etter SA. Men det kan jo virke som jeg har blitt det da...de digitale testene skal vel være ganske presise? Etter SA`en gikk hcg nivået drastisk ned bare få dager etterpå var det under 5. Kroppen må jo ha gjort opp for seg uhyrlig fort. Jeg tør jo nesten ikke å glede meg så mye ennå, men håper det er som du sier at det sjansen er stor for at det går bra nå

Annonsebilag

Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!

Vårens festmat
Her finner du en rekke flotte retter til festbuffeen

17-mai kaken
Vi gir deg tips og råd til hvordan du skal bake den perfekte 17.mai kaken.

Trådinformasjon

Brukere som ser på denne tråden

Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Stikkord for denne tråden

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine
  •