Hei,
Jeg opplevde kraftige blødninger for halvannen uke siden og fikk bekreftet dagen etterpå at dette mest sannsynlig var en spontanabort. Det blødde kraftig i 2 dager og plutselig avtok det helt. Legen tok blodprøver av meg, og da jeg ringte for å sjekke resultatet var Hcg helt nede i 5 som man vel da kan bekrefte negativt (?) som jeg forstod. Jeg var bare 5 uker på vei da, men har inntrykk at folk blør i 1-2 uker. Ellers de siste dagene har jeg hatt ganske kraftige mensmurringer og hvit utflod som før graviditeten. Har lest at dette kanskje kan være tegn på eggløsning, syns bare det er så rart at jeg er veldig tørst, tisser ofte, begynner å få vondt i puppene og ikke matlyst. Har aldri hatt mensmurringer utenom første menustrasjonsdag eller hvitt utflod før jeg ble gravid. Jeg har også hatt i baktankene at det kan ligge noen rester der, jeg har nemlig aldri opplevd at det stikker eller stråler såpass mye bak i ryggen. Noen som har noen tanker rundt dette? Som sagt aldri hatt mensmurringer foruten mens... Noen som har opplevd dette? Tenkte kanskje jeg skulle kontakte fastlegen imorgen. Tusen takk til alle som gidder å svare![]()
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)