Er det noen som vet om eller har en oppskrift (link f.eks) til en hel-dress med raglan-felling? Strikkeren jeg har tenkt å 'ansette' til oppgaven kunne helst tenke seg den slags felling for enkelthetens skyld... Jeg er helt grønn på alt som har med strikkerier å gjøre, så jeg hører her jeg, hos dere flinkiser *missunnelig*
Har trålet permene som de hadde i en garnkrok på en butikk her, men fant ingen der.. (Dale etc)
Dressen er tenkt strikket i størrelse 1 år ca.. (ikke større iallefall)
~ Stolt mamma til to snupper, født august-04 og mai-08 ~
Nå var jeg så frekk at jeg la ut spørsmålet ditt på en strikkeside jeg er medlem av på fb.. Også linker jeg alt de kommer tilbake med, om noen svarer der (men det gjør de for de folka sitter med 100 års strikkeerfaring til sammen)
98 & 06
22/07 2011
Er ei jeg kjenner som har kjøpt ett hefte fra Sandnesgarn idag, og det heter "Det første året". Og der var det visst oppskrift på heldress med raglanfellingdet står tema 21 0-1 år på heftet
98 & 06
22/07 2011
98 & 06
22/07 2011
Ahhh, tuuuusen takk Kima !!![]()
![]()
~ Stolt mamma til to snupper, født august-04 og mai-08 ~
Nøstebarndressen er vel også med raglanfelling? Anbefaler å strikke den rundt, og sy/klippe etterpå, for å slippe å strikke fram og tilbake.
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)