FAstlegen jeg hadde før var veldig flink til å kontrollere når du var innom, når siste celleprøve var tatt. Var helt greit når hun tok for såg henne kunn i svangerskapene og aldri ellers.
Legen vår nå ser jeg en god del mer. Med fire barn hvor to har astma så treffer vi han ofte. Blir ikke mindre legebesøk når jeg omtrent bor på legekontoret med bare meg, og legebesøk med barna kommer utenom igjen
Legen vår er så ung også, jevngammel med meg, så føler det blir helt feil å opp i stolen hos han![]()
Mamma til 4
8 år
6 år
5 år
4 år
Jeg fikk også brev her om dagen, men det var ang. at man kunne reservere seg mot å stå i det registeret.
Jeg har tatt cellprøve hver gang jeg har fått påminnelse i posten jeg. Er vel kanskje en par år siden sist tror jeg.
Jeg tok rett før jeg ble gravid med storebror. Tror faktisk fastlegen min tok nå på 6 ukers kontrollen, usikker. Han snakket om det iallefall.![]()
Rocketrollet.2009.
![]()
Bøllefrøet. 2011.
Lille musen er ventet i September 2013.
Jeg fikk min første innkallelse da jeg gikk gravid så jeg har drøyd det siden jeg har tatt før... nå har ikke jeg hatt 6 ukers kontrollen endamdn skal bestille snart og da skal jeg ta...
Det er vel litt tid før jeg skal ta ny tenker jeg, pleier å passe på slike ting.
For 2 eller 3 år siden. Det er kansje på tide å ta en ny.
Jeg har en gang i året jeg, syntes det er helt ok jeg!!
Prøvedagbokmatblogg _Chart Sladrer med Kristine85,Niniel, Isiflow,T@, ,Lilith, Lillelisa,Seyonne, og Verpesjuk
Fro 4-5 mnd siden, tror jeg det var.
Ble konisert i fjor sommer, så har hatt ganske tett med kontroller etter det. Heldigvis har det ikke vært noen forrandringer i ettertid, men vil virkelig ikke slurve med det der!
Tok når jeg satt inn hormonspiral for ca. 2 mnd siden.
Mamma til verdens herligste jente
Jeg tok på første svangerskapskontroll. Legen min sa at det var best å ta den før U12. Han trodde ikke han hadde fått med nok greier til en prøve, så da sa han at vi evt skulle sende meg til en spesialist for å ta prøven siden jeg da ville være over 12 uker på vei.
Har fått brev en gang. Men både legen og kontordamene på mitt legekontor er veldig flinke å spørre om det er lenge siden siste prøven. Virker som om de har fokus på å minne på pasienter slikt![]()
LusenLoppen
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)