Vår sånn bilstol har knukketisoporen i sittedelen av alle steder.... Da er den vel ikke like trygg (?) for det første.
Men hvilken bilstol anbefaler da du som IKKE er denne stolen? Vi har ikke isofix i bilen.
Vel, jeg må jo nesten bruke dette setet til vi får byttet det ut da. Men er ingen god følelse liksom
Da må du jo klage til forhandleren og få tilbake pengene eller et nytt sete...
Stolt mamma!
Da hadde jeg klagd ja!! Vi har det setet, og et Britax Two Way Elite, og er veldig fornøyd med begge. TWE er billig, holder leenge (25 kg? tror jeg), og tar ikke all verden av plass. Og Knottingen sitter veldig godt i det.
Mamma til Knottingen, født 04.07.09.
Ex.u (06 og 11), SA (10, 10, 10, 11)
4 pergokurer 2011, 2 IVF og 1 FER ved Riksen 2012, 1 IVF ved Porsgrunn 2013
2. FER - Ruger på to små eskimoer fra 16.05. TD 30.05
It's hard to wait around for something you know might not happen, but it's even harder to give up, when you know it's everything you want.
~*~Prøvedagbok~*~
Vet du, jeg oppdaget noe lignende idag. Den isopordelen som sitter bak setet (som støtter setet mot setet foran..) datt av idag. Den er jo bare limt på.. men den har vel en funskjon? Synes det er meget dårlig altså..Men funker vel ikke å klage nå, for setet blir 2 år gammelt til desember.. og jeg har vel ikke kvitteringen lenger heller..
Men jeg har heldigvis et Britax TWE å bruke uansett, siden vi har et ekstra setet liggende til de dagenen pappan henter i bhg, eller besteforeldre passer..![]()
TWE er å anbefale! Min gutt på 4 år, sitter fortsatt kjempefint bakovervendt!
Mamma til7,5 år,
5,5 år
2,5 år
Takk for tips. Det er nok skjedd en av gangene hun har insistert ¨på å sette seg i setet selv, men jeg synes det vitner om DÅRLIG kvalitet!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)