Har du noen gang testa ut sushi?
Er det noe du spiser ofte? Eller ble det med den ene gangen??
Jeg har spist sushi mange ganger, og er veldig glad i ulike laksevarianter, men er ikke begeistret for konsistensen på hvit/blank fisk så selv om jeg helt greit kan spise det, så er ikke det noe jeg velger meg hvis jeg kan la være!K. er FRYKTELIG skeptisk til all rå mat, så får ikke han til å spise sushi (han som ELSKER mat!) så blir veldig lite og veldig sjelden nå ettersom vi både av økonomiske og tidsmessige grunner sjelden er ute og spiser og jeg ikke gidder lage spesiell mat til bare meg selv her hjemme...
Jeg har smakt, og jeg haaater det. Blir kvalm bare ved tanken.
Mamma til Knottingen, født 04.07.09.
Ex.u (06 og 11), SA (10, 10, 10, 11)
4 pergokurer 2011, 2 IVF og 1 FER ved Riksen 2012, 1 IVF ved Porsgrunn 2013
2. FER - Ruger på to små eskimoer fra 16.05. TD 30.05
It's hard to wait around for something you know might not happen, but it's even harder to give up, when you know it's everything you want.
~*~Prøvedagbok~*~
Jeg elsker både sushi og sashimi og ungene er også glade i det. Noen ganger spiser de mest fisk, andre ganger bare risen.
2004, 2005, 2007
Oi, jeg husker ikke når han smakte det for første gang, han var nok sikkert litt større, kanskje 3 (husker ikke)? Og da bare av den grunn at jeg ikke spiste det så mye før heller, og vi har ikke hatt så bra tilbud om det her i Hamar...
Han har ihvertfall vært skikkelig glad i laksesushi siden da, og forslår det rett som det er å gå å spise sushi og vårrull, det er veldig koselig. Han er ikke noe åpen for å like noen andre typer da, har smakt så vidt men synes tangen er "ekkel" - men det spiller jo ikke så stor rolle om han bare vil ha laks![]()
Jeg tror det er mye mer gunstig å begynne tidlig, når de blir større er de ofte mye mer skeptiske til ting enn når de er små.
Smakt d en gang, og det er ikke noe jeg spiser igjen![]()
Guttemamma
Storebror 2009
Lillebror 2012
Mmmm sushi... *savn* GLEDE seg til svangerskapet er over og jeg skal lunsje med min søster (mannen liker ikke)
Ja![]()
Tempura maki (fritert scampi + avocado) er nammenam! Av vanlig sushi liker jeg bl.a. tunfisk, hokkigai (det røde og hvite skjellet), flyndre og til en viss grad laks, mens f.eks. rått kamskjell og kveite holdt å smake på én gang...
Elsker sushiSamboeren liker det ikke, men vi har heldigvis et vennepar som er veldig glad i sushi
Var på båttur med dem igår og hadde krabbe og sushi til middag, jeg var i min egen lille verden sammen med sushien en liten stund
![]()
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)