Jeg har smerter sånn i eller rundt vagina. Litt vanskelig å beskrive helt hvor. Kjennes på en måte litt ut som urinveis infeksjon, uten at det er det. Ilende smerter, som bare varer i kanskje ett par sekunder av gangen. Men kan komme hyppig.
Hva er disse smertene? Er de farlige?
Jeg har hørt noe om livmorsbånd som strekkes, men kan det være dette?
Eg har noe lignende. Eg har litt vond i lysken og mot skambenet (trekanten), dette spesielt når eg løfter foten for å ta på meg bukse/sokker o.l. Har hatt det slik i nesten 14 dager og det er kun på ei side.
Snakket med jordmor pr tlf og ho sa det kunne være bekkenløsning. Selv syns eg det var tidlig siden eg kun er 16 uker på vei. Men skal til legen i dag for å finne det ut og eventuelt videre til fysio.
Eg ville ha konktaktet jordmor eller lege og spurt dem om råd. Det finnes ingen dumme spørsmål og dei er der for å hjelpe. Selv syns eg det var litt rart siden jordmor også er mor til ei klasse vennine og nærmeste nabo, men eg veit at dette er jobben hennes, så mitt spørsmål var nok like vanlig som noe annet
Er du i tvil om noe så er det beste å snakke med en fagperson.
Lykke til!.
Fakta om laktoseintoleranse
Hva er egentlig laktoseintoleranse? Hvilke meieriprodukter kan jeg spise? Få gode tips og råd!
Dropp ikke frokosten!
Få gode tips og råd om hvordan du kan få en god frokostrutine, og les hvorfor det er viktig!
Det er 1 brukere som nå ser på denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)